אליאקפרס מה הייתם מייעצים לי לעשות?

מאמרים אחרונים

איך מתמודדים עם ביקורת במקום העבודה
כולנו היינו שם. הבוס נותן משוב שלילי במהלך הערכת העובדים, או שעמית לעבודה מעביר ביקורת קשה על מצגת שעבדנו עליה חודשים. ביקורת יכולה להיות קשה...
נפלת לבור השחור? אין לך סיכוי להתקבל לעבודה☹
חיפוש עבודה בתקופת המשבר - האם יש עכשיו סיכוי לחפש, למצוא ולהתקבל?
אחמד הנגר, עפרון מעוך, הבטחות, והמלצה לוהטת על חברת מטבחים יוצאת דופן!
קצת מילים על פעם, היום, איי גלוס, ועוד קצת מילים על מטבחים ועניינים
3.67 star(s) 3 ratings
היערכות עסקית לקראת סוף שנה
שנת 2020 תיחרט כשנת טלטלה בכל התחומים עם התפרצות והתפשטות מגיפת הקורונה, ובפרט כלכלת העולם אשר ספגה מכה קשה, מי יותר ומי פחות. אני בטוח כי רובם...

mini mouse

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הזמנתי מוצר,

וזו ההודעה הראשונה שקיבלתי:
"יקר, אנחנו מתוכנן כדי לשלוח את ההזמנה שלך בתוך 3 ימים לאחר התשלום שלך, אבל זה בוקר נאמר לנו כי מוצר זה לא כל כך טוב כמו הקודם, פריט זה הוא קצת פגום, אנו שולחים כל הפריטים בחזרה הספק שלנו. כדי להגן על היתרון שלך, אני מציע לך טוב יותר לבחור לבטל את ההזמנה ולבחור את הסיבה לביטול: "אני לא רוצה לקנות", או סיבות "אחרות". כל הכסף שלך יינתן בחזרה אליך על ידי הבנק, אנחנו אגיד הספק שלנו כדי לעשות טוב יותר בפעם הבאה, אבל זה צריך כמה זמן, מקווה שאתה מבין.
[מְקוֹרִי"

אז ביטלתי את ההזמנה אבל סימנתי בתור סיבה: מוצר לא בחנות. למה שאני אפסיד ואגיד שאני לא רוצה להזמין בסוף?

קיבלתי היום את ההודעה השניה:
"חבר, כאשר אתה לבטל, pls לבחור את הסיבה " אחרים " או " אני לא רוצה לקנות מוצר זה ", או עלי ייקח זמן רב להחזיר את הכסף שלך, pls לשנות. מצטער על אי הנוחות.
[מְקוֹרִי]
"
וכמובן המוכר דחה את הביטול של ההזמנה
זה באמת כך? אני אקבל את הכסף יותר באיחור או סתם המוכר חושש לעורו שהמוצר לא היה בחנות??

פליז תודה לכל המייעצים.
 

yochi000

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פיתוח / אפיון / עיצוב אתרים
לי היה אותו סיפור (חצאית סריג לילדות?)
נשמע לי שהמוכר הזה נוכל, גורם לך לקנות ואחר כך מתנצל מאוד שהמוצר הזה פגום.
אם כך, למה זה עדיין באתר??
 

mini mouse

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לי היה אותו סיפור (חצאית סריג לילדות?)
נשמע לי שהמוכר הזה נוכל, גורם לך לקנות ואחר כך מתנצל מאוד שהמוצר הזה פגום.
אם כך, למה זה עדיין באתר??
דווקא מדובר באהיל לתקרה. מה עשית במקרה הזה?
 

bp1

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
את יכולה פשוט לבטל את העסקא דרך חברת האשראי, הם מחזירים את הכסף בקלות.
 

mini mouse

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
את יכולה פשוט לבטל את העסקא דרך חברת האשראי, הם מחזירים את הכסף בקלות.
זהו הבעיה א: שילמתי בויזה דולר של בנק הדואר - לא בדיוק חברת אשראי רגילה ב: עשיתי קניה גדולה של הרבה מוצרים בכמה חנויות שונות ורק את המוצר הזה אני צריכה עכשיו לבטל, נראה לי שהחיוב היה אחד עבור כל הקניות...

טוב בינתיים ביטלתי שוב עם הסיבה : "אחר", מקווה שלא טעיתי.......
טנקס לכולם
 

bp1

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
זהו הבעיה א: שילמתי בויזה דולר של בנק הדואר - לא בדיוק חברת אשראי רגילה ב: עשיתי קניה גדולה של הרבה מוצרים בכמה חנויות שונות ורק את המוצר הזה אני צריכה עכשיו לבטל, נראה לי שהחיוב היה אחד עבור כל הקניות...

טוב בינתיים ביטלתי שוב עם הסיבה : "אחר", מקווה שלא טעיתי.......
טנקס לכולם
באליאקספרס כל חיוב נעשה בנפרד, אם את יודעת את הסכום המדויק את יכולה לבטל. לגבי סוג האשראי, אני לא יודעת.
 

לוח נדל"ן | למכירה והשכרה

לוח מודעות | קניה מכירה

לוח דרושים

למעלה