דרוש מידע איפה לעשות מטבח??

ליה עמר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
אני עשיתי עכשיו באורכיד, מבחינת האיכות מוקדם לדעת
אבל השירות היה מעולה, הגעתי עם סקיצה שהכנתי בלי מעצבת פנים,
המעצבת שלהם הייתה עם המון סבלנות ויצא מטבח מהמם.
 

שירקה

משתמש חדש
אנחנו פעם שניה שעושים במטבחי סמל. אני די בטוח שהם מאוד יקרים, סבלניים אבל עד גבול מסויים. בכל אופן האיכות של המטבחים שלהם היא בשתי ליגות מעל כל נגר או חברה אחרת. ראינו המון מטבחים. אנחנו מאוד היינו מרוצים מהמטבח הראשון שעשינו בבית הקודם, הוא עדיין קיים וממש כמו חדש. הפעם בדקנו עוד לפחות 4 או 5 חברות כדי לחסוך, גם מהידועות יותר, אבל הבנו שבאמת בסמל הרמה היא הגבוהה ביותר שמצאנו.
מבחינת שירות, את הקודם עשינו בחיפה, היו הרבה יותר סבלניים. את הנוכחי עשינו בראשון לציון, הבעלים מאוד נחמד, אבל מכיוון שיש להם עומס, למעצבת אין את כל הזמן, ולפעמים הרגיש שצריך עוד שעה. סה״כ היינו איתה שלוש פגישות של שעה כל אחת. היתרון הוא שממש רואים הדמיה תלת מימדית בידיוק איך המטבח נראה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  16  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה