דברת דברי טעם.אמור לי מי הם הבאים בשערי תחום הפרסום ואומר לך מיהו...נכתב ע"י לללי;945082:בקי,
חשוב לי להבהיר כאן משהו שהרבה טועים בו.
תחום הפרסום ה'מלוכלך', לא נובע מעצם היותו כזה, אלא יותר מסגנון העוסקים בו.
מסיבה זו משרדי הפרסום מבריחים כל מי שחפץ לשמור על עצמו.
אך עיסוק פרטי בתחום שונה לגמרי.
את השולטת על הרמה, הסגנון, על הפגישות ועל תוכנן.
את המחליטה עם מי להיפגש ועם מי לא (אני מכירה כאלו שעובדות רק עם נשים)
וגם אם את יושבת עם גברים, אפשר בהחלט להשוות זאת לעבודה עם ספקים...
אדגיש שוב, מדובר על תחום הפרסום, ולא היח"ץ. דעתי על כך לעיל.
את צודקת שכשאת עצמאית או עובדת בחברת נשים את יוצאת נקייה יותר.אבל מכורח היותו תחום מוחצן על מעלותיו וחסרונותיו אי אפשר להתעלם מהצורך לבוא במגע עם תכנים שהם לא משו בלשון המעטה.
מנסיוני בעבר כשישבתי עם איש מקצוע בתחום וחשבנו על אסטרטגיה להחדרת מוצר בשוק[משום כבוד הפורום לא אעלה אותו.משהו לשימוש אישי.]
אני זוכרת איך שדיברנו על זה האוזניים שלי להטו מבושה. כשאני כותבת את זה התחושה הזאת עדיין חזקה.ואני לא בן אדם מופנם/ביישן/פאנט/מחקי מיותר.
לאמר, שכשאתה בתחום אתה לא יכול לעשות cut למה שאתה מפרסם ולמה לא.לאלו אנשים אתה נחשף בדרך ועל זו הדרך.
אז יש הרבה אמת בדברייך אך לא את כולה