איפה הייתם מפרסמים?

  • פותח הנושא dass
  • פורסם בתאריך

dass

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
שירות השכרת אופניים שפונה למגזר החרדי מכל מקום בארץ?
אמרו לי שמקומונים זה הדבר שהכי עובד, כמו כח הפרסום בבני ברק..
מצד שני המליצו לי על משהו כמו קופונופש כהלכתו שמתמקד בנושא ואנשים פונים לשם לחפש אטרקציות אבל איפה זה מחולק?? זה מספיק נפוץ??

תודה על כל עזרה.
 

קלדן 10

משתמש רשום
חושבני שמקומונים.
(אם יש קצת כסף מיותר, לא יזיק בכלל לפרסם בקופונופש וכדו', כבר נתקלתי בדבר הזה יותר מפעם אחת.
 

dass

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
למי יש כסף מיותר?
אילו מקומונים יש בירושלים??
יש משהו שחולש על כל/רוב השכונות?

תודה
 

קלדן 10

משתמש רשום
הכוונה לא היתה לכסף מיותר אשכרה.
התכוונתי שגם בזה יש תועלת...
לגבי המקומונים, יש את 'תכלס' ו'לענין' שאני לא יודע עד כמה הם חולשים על כל ירושלים, אבל הם סוג של ליגת על. ויש את 'לוח קיר' של שכונות הצפון שאני אישית מאוד אוהב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלב

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

תקווה לעתיד טוב יותר • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה