להשראה איך מעבירים מסר לילדים מבלי שההורים יחשפו לזה - קמפיין מטורף

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
וואוו, איזה קמפיין מטורף!!!
קרן אנא״ר מספרד, המסייעת לילדים במצוקה, השיקה לפני מספר שנים קו חם אנונימי וחסוי.
הקו החם היה מיועד לילדים החווים אלימות פיזית מצד הוריהם.
אבל הם נתקלו בבעיה.

כיצד אפשר לפרסם את הקו החם הסודי בחוצות הערים כך שרק ילדים יהיו מודעים לקיומו?
הרי בדרך כלל ילדים קטנים מלווים ברחוב ע״י הוריהם.
ואם מדובר בילד שהוריו מתעללים בו אז איך אפשר להעביר לו את המסר הסודי מתחת לאף של ההורה?
איך מעבירים לו בחשאי את ההודעה - אתה לא לבד, אנחנו כאן בשבילך אפילו כשמי שפוגע בך נמצא ממש עכשיו לידך?
בעיה גדולה.

אז הם יצאו בקמפיין פרסום בעזרת שלטי חוצות.
קמפיין שמצד אחד מעורר מודעות לבעיית האלימות כנגד ילדים בקרב הציבור הרחב.
אבל מצד שני מעצים את הילדים המוכים, בייחוד כשההורים המכים עומדים לצידם, וגם מושיט להם יד לעזרה.
ובו בזמן משאיר את אותם הורים בחשיכה, מבלי שהם מודעים למסר הכפול.
והתוצאה היא קמפיין מבריק המשלב הסתרת מידע.

בשלטים ובפוסטרים שהוצבו ברחובות ובתחנות האוטובוסים רואים ילד קטן עם פרצוף קצת עצוב ומעליו הכיתוב: ״לפעמים, התעללות בילדים נראית לעין רק לילד הסובל ממנה״.
אבל, כאשר ילדים קטנים התבוננו באותו שלט בדיוק, הם ראו משהו אחר לגמרי.
לעיניהם של הילדים, ולעיניהם בלבד, נתגלה ילד חבול ומוכה, ולידו מספר הטלפון של הקו החם החסוי והכיתוב: ״אם מישהו פוגע בך, התקשר אלינו ונעזור לך״.

מה? איך הם עשו את זה?
בעזרת הדפסה לנטיקולרית.
מכירים את הגלויות או התמונות שאם מסתכלים עליהן מזווית אחת רואים תמונה מסויימת, אבל אם מסתכלים מזווית אחרת נגלית לעין תמונה אחרת לגמרי?
אז לטכניקה הזאת קוראים הדפסה לנטיקולרית והיא מאפשרת להציג אפקטים וויזואלים שונים שלא קיימים בהדפסה רגילה.
הדפסה שכזאת דורשת עדשה לנטיקולרית שהיא יריעת פלסטיק שצד אחד שלה חלק והצד השני מכיל מערך צפוף של עדשות גליליות.
את ההדפסה באמצעות העדשה מבצעים ברזולוציה גבוהה מאד ואחד האפקטים שאפשר להשיג בדרך זו הוא... תמונה מתחלפת בהתאם לזווית הצפיה.

ובתכונה הזאת בדיוק השתמשו בקמפיין של אנא״ר.
אדם מבוגר בגובה ממוצע של 1.75 מטר העומד מול שלט של תחנת אוטובוס, מסתכל עליו בזווית נייטרלית - כלומר בגובה העיניים.
אבל ילד קטן, שגובהו הוא 1.35 מטר ומטה, העומד מול אותו שלט בדיוק, מתבונן בו בזווית נמוכה - כלומר מלמטה למעלה.
ההבדל הזה בדיוק יצר איזור במרכז התמונה שניתן היה להחליף אותו בעזרת הדפסה לנטיקולרית בהתאם לזווית הראיה של המסתכל.
וזה האיזור שהכיל את המסר החשאי.

כאשר מבוגר הסתכל על הפוסטר בגובה העיניים הוא ראה את השלט ה״רגיל״.
אבל כאשר ילד בגיל 10 ומטה הסתכל עליו, פס צר במרכז השלט התחלף, ולעיניו בלבד נגלה משהו אחר לגמרי - פנים חבולות והודעה חשאית.

אנא״ר הבינו שיש להם ביד קמפיין עוצמתי שגם מעביר מסר חברתי נוקב - גם אם ילד נראה בסדר מבחוץ, ייתכן שבתוך ביתו הוא חווה התעללות, כזאת שלא נראית למתבונן מהצד.
כדי להפיץ את המסר לקהל רחב יותר בספרד ומחוצה לה, הם החליטו לצאת מגבולות הערים והפיקו סרטון לקמפיין.


עם השקתו הוא זכה לכ-8 מיליון צפיות ביוטיוב

 

שירהפ

משתמש מקצוען
וואוו, איזה קמפיין מטורף!!!
קרן אנא״ר מספרד, המסייעת לילדים במצוקה, השיקה לפני מספר שנים קו חם אנונימי וחסוי.
הקו החם היה מיועד לילדים החווים אלימות פיזית מצד הוריהם.
אבל הם נתקלו בבעיה.

כיצד אפשר לפרסם את הקו החם הסודי בחוצות הערים כך שרק ילדים יהיו מודעים לקיומו?
הרי בדרך כלל ילדים קטנים מלווים ברחוב ע״י הוריהם.
ואם מדובר בילד שהוריו מתעללים בו אז איך אפשר להעביר לו את המסר הסודי מתחת לאף של ההורה?
איך מעבירים לו בחשאי את ההודעה - אתה לא לבד, אנחנו כאן בשבילך אפילו כשמי שפוגע בך נמצא ממש עכשיו לידך?
בעיה גדולה.

אז הם יצאו בקמפיין פרסום בעזרת שלטי חוצות.
קמפיין שמצד אחד מעורר מודעות לבעיית האלימות כנגד ילדים בקרב הציבור הרחב.
אבל מצד שני מעצים את הילדים המוכים, בייחוד כשההורים המכים עומדים לצידם, וגם מושיט להם יד לעזרה.
ובו בזמן משאיר את אותם הורים בחשיכה, מבלי שהם מודעים למסר הכפול.
והתוצאה היא קמפיין מבריק המשלב הסתרת מידע.

בשלטים ובפוסטרים שהוצבו ברחובות ובתחנות האוטובוסים רואים ילד קטן עם פרצוף קצת עצוב ומעליו הכיתוב: ״לפעמים, התעללות בילדים נראית לעין רק לילד הסובל ממנה״.
אבל, כאשר ילדים קטנים התבוננו באותו שלט בדיוק, הם ראו משהו אחר לגמרי.
לעיניהם של הילדים, ולעיניהם בלבד, נתגלה ילד חבול ומוכה, ולידו מספר הטלפון של הקו החם החסוי והכיתוב: ״אם מישהו פוגע בך, התקשר אלינו ונעזור לך״.

מה? איך הם עשו את זה?
בעזרת הדפסה לנטיקולרית.
מכירים את הגלויות או התמונות שאם מסתכלים עליהן מזווית אחת רואים תמונה מסויימת, אבל אם מסתכלים מזווית אחרת נגלית לעין תמונה אחרת לגמרי?
אז לטכניקה הזאת קוראים הדפסה לנטיקולרית והיא מאפשרת להציג אפקטים וויזואלים שונים שלא קיימים בהדפסה רגילה.
הדפסה שכזאת דורשת עדשה לנטיקולרית שהיא יריעת פלסטיק שצד אחד שלה חלק והצד השני מכיל מערך צפוף של עדשות גליליות.
את ההדפסה באמצעות העדשה מבצעים ברזולוציה גבוהה מאד ואחד האפקטים שאפשר להשיג בדרך זו הוא... תמונה מתחלפת בהתאם לזווית הצפיה.

ובתכונה הזאת בדיוק השתמשו בקמפיין של אנא״ר.
אדם מבוגר בגובה ממוצע של 1.75 מטר העומד מול שלט של תחנת אוטובוס, מסתכל עליו בזווית נייטרלית - כלומר בגובה העיניים.
אבל ילד קטן, שגובהו הוא 1.35 מטר ומטה, העומד מול אותו שלט בדיוק, מתבונן בו בזווית נמוכה - כלומר מלמטה למעלה.
ההבדל הזה בדיוק יצר איזור במרכז התמונה שניתן היה להחליף אותו בעזרת הדפסה לנטיקולרית בהתאם לזווית הראיה של המסתכל.
וזה האיזור שהכיל את המסר החשאי.

כאשר מבוגר הסתכל על הפוסטר בגובה העיניים הוא ראה את השלט ה״רגיל״.
אבל כאשר ילד בגיל 10 ומטה הסתכל עליו, פס צר במרכז השלט התחלף, ולעיניו בלבד נגלה משהו אחר לגמרי - פנים חבולות והודעה חשאית.

אנא״ר הבינו שיש להם ביד קמפיין עוצמתי שגם מעביר מסר חברתי נוקב - גם אם ילד נראה בסדר מבחוץ, ייתכן שבתוך ביתו הוא חווה התעללות, כזאת שלא נראית למתבונן מהצד.
כדי להפיץ את המסר לקהל רחב יותר בספרד ומחוצה לה, הם החליטו לצאת מגבולות הערים והפיקו סרטון לקמפיין.


עם השקתו הוא זכה לכ-8 מיליון צפיות ביוטיוב

צפה בקובץ המצורף 1048177

תודה רבה
 

גבריאל פ.

שירותי קופירייטינג ופרסום - הפקת דפוס והפצה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
למי שלא נפתח הסרטון אפשר לבקש בתיבה הפרטית

נא לא להעלות לכאן כתובות המייל כפי חוקי הפורום..
 
נערך לאחרונה ב:

MR Designs

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב ואדריכלות פנים
גאוני!
עוצמתי ביותר!!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה