איך יודעים איזה דיסק קשיח פנימי מתאים להוסיף למחשב שלי

aridesk

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
סיבולת קריאה כתיבה לדיסק לפי נפח
אשמח אם תוכל לפרט יותר מה ההבדל בביצועים או באורך חיים בין הסמסונג לCrucial BX500
תודה!
דיסק מוביל בביצועים בכל מבחן השוואתי.
אמינות גבוהה במיוחד.

@aridesk מה שאתה אומר נכון מאד אבל תציץ במפרט של המחשב של פותח הדיון ותבין שלהשקיע 500 ש''ח בעוד 2TB זה קצת... איך לומר... לא הכי משתלם.

רשמתי שאפשרי גם 2TB
לא עיינתי במפרט ואם ככה אתה צודק
 

עושה_חיל

משתמש חדש
תודה רבה! לכל העוזרים ובעיקר ל @דני נוימןןן
לסיום רציתי לבקש ממך ילמדנו רבינו איך ראית ב HWINFO איזה דיסק מתאים האם תומך בSSD או רק בHDD ואיך אתה יודע אם ניתן להוסיף דיסק של 2T או רק של 1T?
 

דני נוימן

מהמשתמשים המובילים!
תודה רבה! לכל העוזרים ובעיקר ל @דני נוימןןן
לסיום רציתי לבקש ממך ילמדנו רבינו איך ראית ב HWINFO איזה דיסק מתאים האם תומך בSSD או רק בHDD ואיך אתה יודע אם ניתן להוסיף דיסק של 2T או רק של 1T?
בHWINFO רק רציתי לוודאות שזה המפרט המדובר, את המפרט והאפשרויות הבסיסיות שהוא תומך בהם כבר ראיתי באתר היצרן ואז עשיתי בירור קצר ספציפית על SSD 2TB והמסקנות הם שהוא יעבוד מצוין איתו (מדגיש שוב ייתכן ויידרש עדכון BIOS אך לא בהכרח).
תוכלו להרחיב את הידע שלכם בכוננים ובכל חלקי החומרה במאמרים שלי כאן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה