איך זה קרה לו????

ותמיד לבחור

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
הכל טוב ויפה, אכן זה אופיני למתחילים, ומובן, וכמובן שנסלח...:)
(למרות שבעצם,לי זה ממש לא קרה, ואודה ואתוודה: על קריאת התקנון דלגתי...:cool:)

אבל כאן הוקפצו באיזור העשר אשכולות ישנים!!! (וסורי אם לא דייקתי, ממש לא הלכתי לספור בדיוק..) כך שהפעם קצת היה קשה להתאפק מלרטון בשקט, סורי....:)

במיוחד שזה התחיל ולא נגמר, כך שמדובר בהחלט בביקורת בונה לטווח הקצר כבר...
 

יוד

משתמש רשום
באמת כמו אבו מאזן, פעם חתול בית חייכני, פעם שורט, פעם ציפורניים חודרות וכו'
דרך אגב, זה הזכיר לי שאני רעב, העיניים נראים כמו חביתת עין טעימה.
 

agav

משתמש צעיר
הם לא זמינים! הצטרפתי לפני כחודש ולא היתה שום הפניה לשום כללים - לתשומת לב האחראים (איפה לחפש אותם? מה זה הנעוץ הזה? ולמה הקריאה חובה לא קופצת לי מול העינים עם הפעלה ראשונה?!).
את הכללים הייתי צריכה לנחש לבד על פי תגובות של אחרים. אמנם לא הקפצתי אשכולות ישנים כי לא מיהרתי להגיב - אבל ראיתי שאחרים ננזפו וחשבתי כמה בקלות יכולתי גם אני להעלות את הפיוזים לאחרים - בלי להתכוון בכלל. הענין הזה בהחלט דורש פתרון. לא ייתכן שכל משתמש חדש יקבל כוויות ואז ילמד. קבלת פנים יפה זה לא! מאחורי כל ניק (גדול) עומד בן אדם (קטן).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  24  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה