איך בודקים תאריך תפוגה של כיסא בטיחות לרכב?

אות ומופת

משתמש פעיל
אני רוצה לקנות כיסא בטיחות מיד 2. המוכר שלח לי את צילום המדבקות שעל הכיסא, ואני לא מוצאת שם את תאריך התפוגה. כתוב "אישור משרד התחבורה מתאריך 27.9.05". זה אומר משהו?
 

בראש מילה

משתמש סופר מקצוען
אחרי התאריך הוא מעלה עובש או משהו? למה אמור להיות תאריך תפוגה?
 

אות ומופת

משתמש פעיל
נכתב ע"י בראש מילה;1799889:
אחרי התאריך הוא מעלה עובש או משהו? למה אמור להיות תאריך תפוגה?

ממה שהבנתי, הפלסטיק מתבלה מהחום של השהיה ברכב (גם אם זה במחסן וכד' - הרבה פעמים זה נמצא במקום חם), והכיסא נהיה לא בטיחותי.

יש לנו חברים שעברו, ל"ע, תאונה קשה. הילד שישב בכיסא חדש לא נפגע כלל; הילד שבכיסא ישן יותר נפגע קלות (ההורים נפגעו הכי קשה).
 

KR

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
D I G I T A L
מעניין גם אותי.
אם יש מישהו שיודע... תודה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טז

א מִכְתָּם לְדָוִד שָׁמְרֵנִי אֵל כִּי חָסִיתִי בָךְ:ב אָמַרְתְּ לַיהוָה אֲדֹנָי אָתָּה טוֹבָתִי בַּל עָלֶיךָ:ג לִקְדוֹשִׁים אֲשֶׁר בָּאָרֶץ הֵמָּה וְאַדִּירֵי כָּל חֶפְצִי בָם:ד יִרְבּוּ עַצְּבוֹתָם אַחֵר מָהָרוּ בַּל אַסִּיךְ נִסְכֵּיהֶם מִדָּם וּבַל אֶשָּׂא אֶת שְׁמוֹתָם עַל שְׂפָתָי:ה יְהוָה מְנָת חֶלְקִי וְכוֹסִי אַתָּה תּוֹמִיךְ גּוֹרָלִי:ו חֲבָלִים נָפְלוּ לִי בַּנְּעִמִים אַף נַחֲלָת שָׁפְרָה עָלָי:ז אֲבָרֵךְ אֶת יְהוָה אֲשֶׁר יְעָצָנִי אַף לֵילוֹת יִסְּרוּנִי כִלְיוֹתָי:ח שִׁוִּיתִי יְהוָה לְנֶגְדִּי תָמִיד כִּי מִימִינִי בַּל אֶמּוֹט:ט לָכֵן שָׂמַח לִבִּי וַיָּגֶל כְּבוֹדִי אַף בְּשָׂרִי יִשְׁכֹּן לָבֶטַח:י כִּי לֹא תַעֲזֹב נַפְשִׁי לִשְׁאוֹל לֹא תִתֵּן חֲסִידְךָ לִרְאוֹת שָׁחַת:יא תּוֹדִיעֵנִי אֹרַח חַיִּים שֹׂבַע שְׂמָחוֹת אֶת פָּנֶיךָ נְעִמוֹת בִּימִינְךָ נֶצַח:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה