מקצה הארץ-:)
משתמש מקצוען
לענ"ד עדיף יותר לכוון את המראות כך שמלכתחילה יראו את דלת הרכב הקדמית ואולי אף מעט מהאחורית כך הראיה ממוקדת יותר בלי צורך באמצע הנסיעה להטות את הגוףתוך כדי נסיעה, בעקיפה וכדו' כשרוצים לקבל תמונת מצב על השטחים המתים, כדאי להטות את הגוף קדימה תוך כדי התבוננות במראה -- כך נקבל זוויות חדשות של המראות, עבורי הן בד"כ מכסות את כל ה'שטחים המתים'.
הנכון והמדויק הוא כך:אבל בחניה רגילה אני לא יודע על נוסחה חד משמעית (למרות ששמעתי משהו פעם)
אני נעמד מקביל לרכב שלידי, בזוית כלפי חוץ, מכניס את ההגה עד הסוף לכיוון המדרכה, ומתחיל רוורס עד שאני מרגיש שאם אני אסובב את ההגה בדיוק לצד השני (עד הסוף) יקרו שני דברים: א. אני אצמד למדרכה ולא אעלה עליה ב. הפגוש הקדמי לא יפגע ברכב שלפניי.
1] לעמוד כמעט במקביל (או שהחלון שלימין הנהג יהיה מול החלון האחורי של הרכב החונה) לרכב החונה.
2] בעוד הרכב עומד לסובב את כל ההגה ימינה.
3] לנסוע ברוורס עד שידית הדלת האחורית של רכבך נמצאת ממש על המדרכה ולעצור.
4] להתחיל להחזיר את ההגה לשמאלך ותוך כדי להמשיך את החניה (בנסיעת רוורס כמובן ) בבטחה עד שתתישר כמו סרגל בצמוד למדרכה.
מקווה שהדברים יהיו לעזר.