דרוש מידע איך אורזים בגד שלא יצהיב?

האוסטרלית

משתמש צעיר
מתחילה פסח.... אז מה אתם אומרות? כל הארונות למעלה עם הבייביגרו והבגדים הבהירים , לשמור בקופסא או שקית וואקום אטומה או פתוח מקופל בארון???
זה היה לי עד עכשיו מקופל בקופסא ואני רואה שהבהיר מצהיב,
תעזרו לי!!!!!! אבל מנסיון.......
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
רוב ההצטהבות יורדת בכביסה.

יש תוסף לכביסה 'קלגון' שמוריד את האבנית. אומרים להוסיף אותו לכביסה של הבגדים לפני האחסון וזה מונע את ההצהבה. אמנם ניסיתי, אבל עדיין אין לי הוכחה חד משמעית האם זה יעיל.
 

אני:)

משתמש צעיר

מוצר ממולץ וזול
אין הצהבה.
 

האוסטרלית

משתמש צעיר
דווקא יש לי את המוצר מאיקאה, אבל שמתי לב שבגדים שעל המדף בארון גם אם לא בשימוש לא מצהיבים, ואלו שהיו ארוזים יפה בתוך קופפסא אטומה, הצהיבו!!!
אז מה המסקנה????
 

שרה נ.

משתמש רשום
אצלי הצהיב גם מקופל בארון בלי קופסא
אבל מה שכן ראיתי שאם הבגד יבש יבש לגמרי אז לא נהיה (פחות נהיה) כתם צהוב
אז כדאי לייבש טוב טוב, לנצל את הימים של השמש החזקה
שלא יהיה שום קרירות/לחות בבגד
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  14  פעמים

לוח מודעות

למעלה