דרוש מידע איזה שואב אבק לבחור?

באזזזזזזזז

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
נתנו לי לבחור מתנה - מה אני מעדיפה מבין 2 האופציות: (אין אפשרות להחליף דגמים)
מישהו יודע.ת להמליץ מניסיון מה עדיף?

שואב אבק HAND STICK דגם BHFEV182C2 סדרת: POWERSERIES-Extreme​

1678105453699.png



שואב אבק רובוטי שוטף שיאומי דגם Mi Robot Vacuum Mop 2 Lite​

1678105421756.png
 

יראת גאולה

משתמש מקצוען
הם מתפקדים אחרת, אולי תחשבי מה ישמח אותך יותר / מה יהיה שימושי אצלך יותר.

הראשון הוא שואב ידני אלחוטי. הוא לא רובוטי, אלא כמו שואב רגיל של פעם שלוקחים לאן שצריך לשאוב. רק שהוא אלחוטי וזה יותר קליל. בנוסף יש לו את החלק הארוך שמתפקד כמטאטא, כי הוא שואב את הרצפה (רק על יבש). אפשר לשאוב ככה פרורים, חול וכדומה.

השני הוא שואב רובוטי. הוא מתאים רק לרצפה ולא למגירות, ספות, מסילות וכו'. הוא רובוטי ועובד לבד, ובעצם מחליף טאטוא יסודי מאוד. למרות שכתוב עליו, הוא לא שוטף. יש לו אופציה 'רטובה' שזה סוג של מריחת סמרטוט, נחמד אבל לא מחליף שטיפה.

אין לי ניסיון עם השואבים האלו, יש לנו שואבים מקבילים של חברות אחרות.
הייתי מעדיפה את האופציה השניה. ראשית, כי אצלנו בבית הרובוטי שימושי יותר מהשואב האלחוטי, והוא מקל עלי משמעותית בתחזוק הבית (אא"כ את כזו שמשתמשת בשואב ישן על בסיס קבוע). שנית, הראשון נראה מחברה לא מוכרת, בעוד שהשני אמנם זו חברה סינית, אבל זו חברה מוכרת, שנחשבת איכותית יחסית ונותנת תמורה טובה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  17  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה