דרוש מידע איזה מתנה אפשר לקנות לבחור שעולה לישיבה גדולה

מה שנכון - נכון

משתמש צעיר
הכל בסדר הוא לא מתויג ככזה, כנראה לא בכל הישיבות יש את התיוגים המוזרים האלו.
נכון מאוד. זה נשמע ישיבות בסגנון בני ברקי. ב''ה אנחנו (תושבי שאר הארץ מלבד העיר הנ''ל, במקרה שלי - ירושלים) לא מתייגים אנשים לפי זוטות והאמת שגם לא לפי שום דבר אחר אלא חיים עם ראש בריא ושמח. ממליץ לכולם לחיות כך ולצאת מהריבוע.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
כלל חשוב שנושא שלעיל - בהתחלה צריך להיות הכי קלאסי ולכן אל תיקנו לו דברים מוזרים ומענינים, ויותר מזה חובה להתנהג קלאסי גם בחור שהוא חברהמן גדול או למדן גדול בהתחלה רצוי לשמור על פרופיל נמוך.........!
תשאלו את הישיבע בוחרים שבנינו!!
 

כשרונות

משתמש צעיר
הכל בסדר הוא לא מתויג ככזה, כנראה לא בכל הישיבות יש את התיוגים המוזרים האלו.
לצערינו כמעט בכל הישיבות יש את התיוגים המשונים והמוזרים איך שתרצו, הסיבה היא פשוטה, מכיוון שיש מגוון רחב של בחורים בד"כ, הדבר גורם לשיוך מסויים לקבוצות וכדו'...
 

כשרונות

משתמש צעיר
העניין הוא לא מה לשלוח...
אלא לחבק ולתת המון אהבה ותמיכה.
ולהתקשר ולשאול לשלומו עוד כשבועיים באמצע ה"זמן"..
אני חושב שנכון שמילים טובות וחמות הם דבר מדהים ומעולה, אבל ודאי שיש ענין במה לשלוח שכשהילד ישים את האטמי אוזניים, הפנס וכו' וכו' הוא יזכר בחיבוק החם והאהבה מההורים היקרים!
 

#מילכה

משתמש רשום
רעיון מאוד מומלץ שק כביסה עם תמונה של המשפחה ואפשר לכתוב מחכים בבית
 

בנצו'ש

משתמש פעיל
אני חושב שהכי טוב זה אוהל לטיולים ותיק גזול בשביל הזמנים שהוא יצא עם החברה לנפוש ולהתאוורר על איזה מעיין:);)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  10  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה