נכתב ע"י פינטל;1317690:הפרכת את תורת הפרסום, בארבע שורות מוקלדות
נכתב ע"י פינטל;1317693:...קריאת מצוקה עובדת פעם אחת ופעמיים. ולרוב, הרגש הזה כבר נשחק אצל רוב האנשים.
מעשה נאצל וגדול ובעיקר הסיפוק שבעקבותיו, יכול לעורר ולהניע הרבה יותר, ולאורך זמן...
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1317298:בסדר, ברור, אבל הקונוטציה הראשונית לקחה אותי ליצחק שמיר. לא אמורים לפנות רק למכרים שלך, זה לא שם ידוע בציבור שלנו.
נכתב ע"י חן לי;1317957:רק אני שמתי לב שהכיפה של הילד בכריכה מושתלת?
נכתב ע"י park;1318561:אה אתם אומרים שזה היה מוצלח! חבל זרקתי את שלי לאשפה.
נכתב ע"י אלי אלימלך;1317220:טוב חברים,
הקמפיין הזה, של ארגון 'לקראת' - הפועל למען החדרת השבת לעם שמחוץ לגבולות זבוטינסקי-בני ברק, הוא לדעתי, קמפיין הצדקה הטוב ביותר במגזר.
חשוב להבין; לבנות קמפיין מנצח זה כמו לתכנן בניין. פלנינג טוב, הבנה טובה של המוצר ומתחריו, הבנה של נפש הצרכן (התורם), יכולת הפרדה גבוהה של מסרים, חידוד מסרים רלוונטיים לצד מסרים שמוכרים, ארט מדהים בבולטותו עם הפקת דפוס מדהימה לא פחות. פשוט קמפיין מושלם. אני כותב את זה לא בגלל שאני מכיר אישית את אלה שעל ההפקה, אלא בגלל שבאמת אני לא מוצא עוד קמפיין מוצלח כזה!
מה נשאר? תציצו כדי להתבשם. ואולי גם תתרמו לעוד טיפה'לה שמן זית ואור.
בגלל כובד הקובץ הוא "התחפש" לקובץ וידאו. כשאתם מסיימים להוריד, שנו לו את השם לסיומת של PDF.
צפה בקובץ המצורף 201491
נכתב ע"י רפאלV;1318838:כיצד האסטרטגיה שלהם עונה על: 1. במה הם שונים מארגונים אחרים שגם הם מחלקים נרות בימי שישי.
נכתב ע"י קקטוס;1318870:סתם שאלה לגבי הכותרת:
איך אתה יודע שמדובר באחד הקמפיינים הטובים, אם אין לו עדיין תוצאות בשטח?
תחושת בטן?
מעורבות בקמפיין?
מקצועיות והבנה שאין לנו?
נכתב ע"י אלי אלימלך;1318862:רפאל חביבי,
במה הם שונים? לא יודע. ואולי הם לא שונים. בתקשור הם שונים מהותית. וזה העיקר. במשמעות מה שכתבתי באשכול.
שאר שאלותיך, שלא נגעו בקשר לפרסום, אלא יותר נגעו לקנטורים, צנזרתי. אם תרצה, אעביר בשמך למכרי מהארגון ואולי הוא יזכה אותך בתשובות.
אברימי
תשובה כזאת גם אני יכול לענות...נכתב ע"י עוד אחד;1318873:קיבלת תשובה..
.
נכתב ע"י עוד אחד;1318873:קיבלת תשובה..
ת'אמת שקצת אכפת לי איך שקמפיין כ"כ מוצלח זוכה לתגובות שליליות כאלו, מסתבר שכשמשהו באמת מקצועי ואיכותי אנשים מחפשים את החלק הפחות מושלם (סוג של אנטגוניזם). באמת קמפיין יפה ומושקע גם לעיניים לא מקצועיות, נקווה שיביא פירות מבורכים.
נכתב ע"י רפאלV;1318890:תגובותי הם מקצועיות גרידא וחבל שעוד אחד שלא למד תורת הפרסום (כך ע"פ מה שאתה כתבת) קובע בנחרצות שהתגובות הן שליליות
נכתב ע"י דאבל אימפקט;1317259:למה לא התעלפתי מ"משפחת שמיר"? למי השם הזה אמור לפנות?
נכתב ע"י מילה בסלע;1317265:כמעט מעליב: יש לי מכרים חרדים בשם משפחת שמיר.
נכתב ע"י שאלטר;1317291:קמפיין חדגוני ומשמים. מרב הלהיטות ליצור קונספט אחיד, השפה העיצובית פשוט לא יוצרת עניין.
נכתב ע"י גלבוע;1317301:לא נראהלי שמישהו בציבור הכללי עוד זוכר את יצחק שמיר
נכתב ע"י צברית;1317308:גם אני אהבתי את הקמפיין.
מה שלדעתי היה מיותר זה הטיזרים- שמעתי פעם מפירסומאי שכל טיזר שאין עליו את לוגו החברה, זה משהו שהוא ב90% מהמקרים מיותר לחלוטין.
במקרה הזה אני מסכימה איתו. הם לא יצרו באזז או משו מיוחד וחשבתי שזה עוד פרסומת לדיסק/ לתוכנית של סלקום עם מוזיקה (בגלל הסגול)
נכתב ע"י מלפפון;1317315:כשראיתי את הקמפיין דווקא התלבטתי אם האסטרטגיה של הפרסום המסיבי נכונה.
השקיעו הרבה כסף בפרסום הענק, והשאלה שלי אם התוצאות יצדיקו את המאמץ.
בתרגום לשפת המעשה- האם ההכנסות מהמכירות יכסו את הוצאות אלפי השקלים של הפרסום הרחב.
נכתב ע"י פוסטר;1317647:מדפדוף לא בדיוק משלמים הוצאות.
השאלה שנשאלה, כמה הפרסום הזה הניעה לפעולה, וכמה אנשים שכבר נמאס להם ממכירות סיניות, החליטו בזה כן להשקיע ולתרום.
נכתב ע"י חן לי;1317957:רק אני שמתי לב שהכיפה של הילד בכריכה מושתלת?
נכתב ע"י פרות הדר;1317966:גם אני שמתי לב
זה ממש בולט לעין
נכתב ע"י מילה בסלע;1318154:אז הבה נמשיך:
ברוכים הבאים משפחת רבין (המורה שלי בסמינר)
שבת שלום משפחת דיין (התלמידות שלי)
אם כבר בוחרים סממן מייצג לזיהוי חילונים- אז קצת יותר מחקר לעומק: 1. שמות משפחה מעוברתים: יהב, דגני, הנגבי וכדומה. 2. שמות פרטיים היו מעבירים מסר הרבה יותר חזק בשל המרחק המוצהר בינם לבינינו. (שבת שלום לך כנרת יקרה...)
אנשים עמדו תוהים מול ה"שמיר" הזה, ולרגע חשבתי שזה פרסומת למשפחת ירקות שורש...
נכתב ע"י קקטוס;1318427:ההתרשמות שלי:
כשראיתי את החוברת סגורה, אפילו לא העפתי אליה מבט שני
זה לא נראה יותר מדי מעניין, הילד עם הכיפה המושתלת, וה"משפחת שמיר", לא עשו את העבודה.
הסיבה היחידה שנחשפתי לתוכן זה בגלל שמישהו השאיר את החוברת כשהיא פתוחה.
העיצוב הפנימי הנקי והידידותי עושה את העבודה כמו שצריך.
הטיזר והעיצוב החיצוני, משעממים.
נכתב ע"י park;1318561:אה אתם אומרים שזה היה מוצלח! חבל זרקתי את שלי לאשפה.
נכתב ע"י קקטוס;1318870:סתם שאלה לגבי הכותרת:
איך אתה יודע שמדובר באחד הקמפיינים הטובים, אם אין לו עדיין תוצאות בשטח?
תחושת בטן?
מעורבות בקמפיין?
מקצועיות והבנה שאין לנו?
נכתב ע"י מלפפון;1317315:כשראיתי את הקמפיין דווקא התלבטתי אם האסטרטגיה של הפרסום המסיבי נכונה.
השקיעו הרבה כסף בפרסום הענק, והשאלה שלי אם התוצאות יצדיקו את המאמץ.
בתרגום לשפת המעשה- האם ההכנסות מהמכירות יכסו את הוצאות אלפי השקלים של הפרסום הרחב.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: