אז.. לאנימציה משתמשים כיום בכל התוכנות

הכל שאלה עד כמה את הולכת רחוק. ומומלץ מאד מיקוד. בחוקי הפרספקטיבה למשל אפשר ללכת בדיוק לפי החוקים עם סרגל אולי יצא יפה, אולי יותר יפה שזה יהיה הכיוון הכללי אבל בפועל תעשי קצת בערך וזה לפעמים יוצא אפילו יותר יפה. כדאי להתמקד אם את מדברת על תלת - אין לי בזה ניסיון, רק מה ששמעתי. בדו- טיווי פיינט וטווןבוום הן לא של אדובי והן התוכנות המומלצות בעיקר , בעניין הקשתות לא הייתי מסתבכת כלכך עם זה ,בחיים לא היית מסיימת. עושים בערך קשת שנראית טוב בעין באנימציה חייבים לדעת קצת להחליק אחרת זה לא יגמר בעניין הסטופר גם לא כזה איום ונורא אפשר יותר לזרום יעני לדמיין כמה זמן בערך זה לוקח לספור בראש 1,2,3... ואחכ לקצר ולהאריך לפי התחושה, בשביל לסובב מצלמה סביב דמות ודברים מטורפים אחרים חייבים להשתמש ברוטוסקופ גם דיסני עושים רוטוסקופ, ואחכ משנים אותו כדי שיהיה אנימציה ולא כמו צילום. אפשר לעשות דברים פשוטים ויפים זה עדיין יקח הרבה אבל זה לא בלתי ניתן להשגה.
אותי זה מחרפן לעשות כל פיפס בתוכנה אחרת. גם ה3-4 תוכנות זה מספיק מעל ומעבר.
קיצר אני בעיקר עם טיוויפיינט קצת פרימייר קצת אפטר קצת אנימייט. יש סרטונים שעשיתי פה בפרוג את יכולה לחפש אני ינסה לעלות סרטון שעשיתי די בהתחלה בtvpaint זה לא לקח המון זמן וזה חביב.
הי!
כל הסרטונים חסומים לי!
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים
קישור


אני לא מצליחה לפתוח את זה או למצוא תשרשור מקורי ששמת באתר ורציתי להראות לחברות ולשתף.. אם בא לך לשים קישור של השרשור כי שם הצלחתי לראות.. ובכללי דחוף לסדר תיקיית עבודות שלך שיהיה קל למצוא יצירות :)
 

טלי'ה

טלי'ה נחום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
עריכה והפקת סרטים

הנה מצאתי את הסרטון שלך @מוריה ק

ותדעי לך שראיתי אותו בדיוק לפני שנה וזה הסרטון שמשך אותי לפרוג רציתי ללמוד כאן אנימציה. למרבה התדהמה והאכזבה הקורס אנימציה כאן נסגר והציעו לי להרשם לאיור דיגיטלי במקום בתור בסיס חזק לאנימציה.. אין לי מושג אם מלכתחילה למדו כאן ממש אנימציה קלאסית לדמויות או לא. מה שיש השנה זה באנרים .. בקיצור בלי לדעת הצלחת למשוך אותי לפרוג.. שאפו על השיתוף הזה...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  21  פעמים

לוח מודעות

למעלה