אנא קראו את המגילה ונסו לעזור לי ובדרך תשמרו על כספיכם
כבר כמה שנים טובות אני מנוי על קו טלפון מחברת נטויזן (בחשבונית אני משלם עבור ספק ותשתית לחברת נטויזן בלבד)
לפני כמה שבועות גיליתי בחשבון האשראי שלי חיוב עבור חברת תקשורת שאין לי שום שרות ממנה, מה עוד שאני מגלה שהחיוב יורד מדי חודש בחודשו כבר למעלה מ5 חודשים (מודה שהתרשלתי בבדיקת החיובים....) לאחר שיחות אליהם וצעקות וצרחות הודו בטעות והודיעו שיזכו אותי וכו' וכו' (הספור עוד ארוך מאוד מאוד ומלא בעוולות ובעברות גסות על החוק אך לא אלאה אותכם במשהו שלא קשור לנושא ספציפי זה)
התקשרתי לנטויזן שיחברו אותי חזרה למצב בו הייתי לפני חצי שנה - לאותו מנוי
תיאמו לי טכנאי ליום חמישי שעבר. הגיע הטכנאי והתקין לי מודם חדש, את הישן שם בתוך הקופסא והשליך על הרצפה. אמר לי לא להשתמש בקו למשך 4 שעות. צייתתי לו ויצאתי מהבית, לאחר 5 שעות אני שב לביתי ואין קו!!, אני מתקשר לחברה- מחכה שעה וחצי- עונים לי והשיחה מתנתקת מיידית, מנסה שוב חצי שעה ושוב מתנתק ברגע שעונים. השארתי את המספר שלי ועוד מספר כדי שיחזרו אלי ונאדה--- כלום!
יום שישי שוב מתקשר, משאיר מספר-----
מוצ"ש שוב, ----
יום ראשון שוב----- מחכה ומחכה על הקו עד שעונים ואז היא אומרת שהיה טעות והטכנאי התקין מנוי חדש במקום להתקין את הישן אז אני צריכה לבטל את הישן לא יזיק לי ולא ישתנה לי שום דבר. אישרתי את זה ואז היא אמרה לי שאני צריך להחזיר את הציוד הישן תוך 14 יום אליהם!!!
רק מה משום שביתי הוא לא מחסן ציוד של חברת נטויזן העפתי את המודם ביום שישי כשסדרתי את הבית לכב' שב"ק.
הנציגה צועקת עלי באיזה אישור אני זרקתי ציוד שלהם וכו' העבירה אותי למנהל שצעק גם הוא שאין לי רשות לזרוק ציוד ושחתמתי על זה בבדיקה על מה שחתמתי לטכנאי שהחליף לי את המודם ביום חמישי ראיתי שלמטה בקטן כת' שצריך להחזיר את הציוד בעת סיום השרות מצידם או בעת בקשה מטעם החברה
לא היה לי סיום שרות ולא בקשה מצידם, אך היא עדיין טוענת שהיה אסור לי לזרוק את הציוד והם יקנסו ויחיבו אותי
מבחינתי היה טכנאי שסידר לי חזרה את הקו כמו קודם, והחליף לי מודם כי אולי המודם הישן כבר עדכני כדי לקבל שרות מהם או משהו....
מה אני מחסן שלהם? עד מתי היתי צריך לשמור זאת? ולמה הטכנאי לא לקח את המודם? או לפחות הודיע לי שצריך להחזיר את זה??? (מצאו להם דרך לעשות כסף... מי זוכר על מה חתם לפני 4 שנים????)
מה אני עושה???? ( אההה והקו עדיין לא עובד - יום רביעי יגיע טכנאי וה' יעזור שיתקן התקלה...)
כבר כמה שנים טובות אני מנוי על קו טלפון מחברת נטויזן (בחשבונית אני משלם עבור ספק ותשתית לחברת נטויזן בלבד)
לפני כמה שבועות גיליתי בחשבון האשראי שלי חיוב עבור חברת תקשורת שאין לי שום שרות ממנה, מה עוד שאני מגלה שהחיוב יורד מדי חודש בחודשו כבר למעלה מ5 חודשים (מודה שהתרשלתי בבדיקת החיובים....) לאחר שיחות אליהם וצעקות וצרחות הודו בטעות והודיעו שיזכו אותי וכו' וכו' (הספור עוד ארוך מאוד מאוד ומלא בעוולות ובעברות גסות על החוק אך לא אלאה אותכם במשהו שלא קשור לנושא ספציפי זה)
התקשרתי לנטויזן שיחברו אותי חזרה למצב בו הייתי לפני חצי שנה - לאותו מנוי
תיאמו לי טכנאי ליום חמישי שעבר. הגיע הטכנאי והתקין לי מודם חדש, את הישן שם בתוך הקופסא והשליך על הרצפה. אמר לי לא להשתמש בקו למשך 4 שעות. צייתתי לו ויצאתי מהבית, לאחר 5 שעות אני שב לביתי ואין קו!!, אני מתקשר לחברה- מחכה שעה וחצי- עונים לי והשיחה מתנתקת מיידית, מנסה שוב חצי שעה ושוב מתנתק ברגע שעונים. השארתי את המספר שלי ועוד מספר כדי שיחזרו אלי ונאדה--- כלום!
יום שישי שוב מתקשר, משאיר מספר-----
מוצ"ש שוב, ----
יום ראשון שוב----- מחכה ומחכה על הקו עד שעונים ואז היא אומרת שהיה טעות והטכנאי התקין מנוי חדש במקום להתקין את הישן אז אני צריכה לבטל את הישן לא יזיק לי ולא ישתנה לי שום דבר. אישרתי את זה ואז היא אמרה לי שאני צריך להחזיר את הציוד הישן תוך 14 יום אליהם!!!
רק מה משום שביתי הוא לא מחסן ציוד של חברת נטויזן העפתי את המודם ביום שישי כשסדרתי את הבית לכב' שב"ק.
הנציגה צועקת עלי באיזה אישור אני זרקתי ציוד שלהם וכו' העבירה אותי למנהל שצעק גם הוא שאין לי רשות לזרוק ציוד ושחתמתי על זה בבדיקה על מה שחתמתי לטכנאי שהחליף לי את המודם ביום חמישי ראיתי שלמטה בקטן כת' שצריך להחזיר את הציוד בעת סיום השרות מצידם או בעת בקשה מטעם החברה
לא היה לי סיום שרות ולא בקשה מצידם, אך היא עדיין טוענת שהיה אסור לי לזרוק את הציוד והם יקנסו ויחיבו אותי
מבחינתי היה טכנאי שסידר לי חזרה את הקו כמו קודם, והחליף לי מודם כי אולי המודם הישן כבר עדכני כדי לקבל שרות מהם או משהו....
מה אני מחסן שלהם? עד מתי היתי צריך לשמור זאת? ולמה הטכנאי לא לקח את המודם? או לפחות הודיע לי שצריך להחזיר את זה??? (מצאו להם דרך לעשות כסף... מי זוכר על מה חתם לפני 4 שנים????)
מה אני עושה???? ( אההה והקו עדיין לא עובד - יום רביעי יגיע טכנאי וה' יעזור שיתקן התקלה...)