מחיר למשתכן אולי אתם ועד בית (בבנין חדש)?

נ.ח.

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
שלום לכולם.
בתור הועד בית של הבנין שעומד להתאכלס (בביתר עילית - מחיר למשתכן)
קיבלנו היום טלפון מהקבלן המבצע שעלינו להזמין שתי קווי טלפון (אחד למעלית ואחד לכיבוי אש) וכן מונה מים לבנין - על חשבון הדיירים.
האם יש למישהו מושג אם הקבלן אמור לשלם את זה או שזה מקובל שהדיירים משלמים? (בחוברת המכרז של הפרויקט לא מופיע שהקבלן אמור לעשות זאת).

תודה רבה!!
 

למעש'ה

משתמש פעיל
אצלינו בבנין [די חדש] זה על חשבון הדיירים
נראה לי שאחרי טופס 4 אפשר לבטל את זה של הכיבוי אש [ככמובן פחות בטיחותי]
 

נ.ח.

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
הפקות ואירועים
עוד מישהו????
 

Goldidea

משתמש מקצוען
אי אפשר טכנית להשתמש באותו קו טלפון עבור המעלית והרכזת כיבוי אש?
 

למעש'ה

משתמש פעיל
אי אפשר טכנית להשתמש באותו קו טלפון עבור המעלית והרכזת כיבוי אש?
כפי מה שידוע לי זה שתי דברים נפרדים
ועוד נ''ל שאת הקו של המעליות החדשות אי אפשר בכלל לבטל
כמו שחייבים לשלם ביטוח של 900 ש''ח לחודש וכו וכו'
כידוע "פשע המעליות"
[אי אפשר להחליף חברה ורק החברה שהתקינה את המעלית יכולה לטפל בה כיוון שיש כרטיס עם קוד מיוחד שיש רק למתקין המעלית- שלא כמו המעליות הישנות שלא היה ביטוח חובה וכו' וכו']
 

Goldidea

משתמש מקצוען
כפי מה שידוע לי זה שתי דברים נפרדים
יש לך איזשהו הסבר למה לא להשתמש באותו קו טלפון?
ועוד נ''ל שאת הקו של המעליות החדשות אי אפשר בכלל לבטל
כמו שחייבים לשלם ביטוח של 900 ש''ח לחודש וכו וכו'
בעבר התלוננו פה שקורה הרבה שהטלפון של המעלית בכלל לא פעיל בזמן שצריך אותו. וכן שילדים לוחצים סתם ומתבזבזים להם דקות שיחה יקרות לחינם.
כידוע "פשע המעליות"
[אי אפשר להחליף חברה ורק החברה שהתקינה את המעלית יכולה לטפל בה כיוון שיש כרטיס עם קוד מיוחד שיש רק למתקין המעלית- שלא כמו המעליות הישנות שלא היה ביטוח חובה וכו' וכו']
גם על זה נכתב פה בעבר שיש כנראה כמה סוגי ביטוח ובאותו מחיר אפשר לקבל ביטוח מקיף יותר והחברה מצידה לא מגלה זאת. וכן כתבו שעוזר להתאגד כמה בניינים יחד ולדרוש מחיר יותר נמוך.
בתור הועד בית של הבנין שעומד להתאכלס
יישוב טוב ובהצלחה בתפקיד
 

למעש'ה

משתמש פעיל
יש לך איזשהו הסבר למה לא להשתמש באותו קו טלפון?
בעבר התלוננו פה שקורה הרבה שהטלפון של המעלית בכלל לא פעיל בזמן שצריך אותו. וכן שילדים לוחצים סתם ומתבזבזים להם דקות שיחה יקרות לחינם.
אצלי זה דווקא כן עבד כשנתקעתי במעלית, לחצתי ארוכות על הפעמון עד שהתחיל צליל חיוג ומוקדנית דיברה איתי
ולגבי קו הטלפון- איני מבין בזה אני רק יודע שזה המציאות ונ''ל שאם היתה אפשרות כזו היו משתמשים בה ולא משלמים כפול.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  3  פעמים

לוח מודעות

למעלה