אבא חטוב | מה אתם חושבים?

אני מאוד רוצה להצטרף לשיטה ,שמעתי עליה הרבה דברים טובים
אבל.....
1. ב"ה יש לי רק טלפון כשר
2.המחיר....

יש למשה פיתרון ?
 

חרישאי

משתמש מקצוען
אפשר הסבר בעברית?
מה זה אומר ואיך?
בגדול הוא טוען שיש הורמון בשם לפטין שהוא בעצם מאותת לגוף על שובע.
במציאות החיים כיום נוצר אפקט חסימה של ההורמון הזה כתוצאה מאכילת יתר ועליית האינסולין שמאותת לגוף על רעב מדומה וחוסמת את הלפטין.
בתוכנית עובדים על איזון בעניין הזה, ולכן אפילו שיש שם הרבה מאפיינים שמזכירים דיאטות אחרות הוא טוען שאצלו זה שונה כי הכל סובב סביב המטרה הנ"ל. [הוא מדגיש שוב ושוב שמי שיתמסר לתהליך לא יחווה ריבאונד גרליני, הוי אומר עליות וירידות כמו פינג פונג].
חוויה אישית שלי מהתוכנית, התוכנית 13 שבועות, אני בשבוע 12, משבוע 8 בערך אני לא בעניינים לצערי, לא עוקב אחרי הסרטונים ולא בדיוק עומד בקצב של המשימות. (התחיל מחוסר יכולת בערב פסח מבחינה טכנית, וחוסר אפשרות לעמוד בתפריט של הניקוי בפסח עצמו).
בתכל'ס חזרתי לתפריט של הניקוי באופן מלא, אם כי אני חווה יותר נפילות מבעבר אבל זה גם בגלל ירידה במוטיבציה עקב כך שירדתי כבר בין 8 ל10 ק"ג.
אני מאד מקווה לחזור לתלם, בקבוצת וואצאפ של התוכנית הבנתי שהאפליקציה עם התכנים אמורה להישאר לעוד 3 חודשים פתוחה, מקווה שזה נכון.
 
  • תודה
Reactions: %;

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק טו

א מִזְמוֹר לְדָוִד יְהוָֹה מִי יָגוּר בְּאָהֳלֶךָ מִי יִשְׁכֹּן בְּהַר קָדְשֶׁךָ:ב הוֹלֵךְ תָּמִים וּפֹעֵל צֶדֶק וְדֹבֵר אֱמֶת בִּלְבָבוֹ:ג לֹא רָגַל עַל לְשֹׁנוֹ לֹא עָשָׂה לְרֵעֵהוּ רָעָה וְחֶרְפָּה לֹא נָשָׂא עַל קְרֹבוֹ:ד נִבְזֶה בְּעֵינָיו נִמְאָס וְאֶת יִרְאֵי יְהוָה יְכַבֵּד נִשְׁבַּע לְהָרַע וְלֹא יָמִר:ה כַּסְפּוֹ לֹא נָתַן בְּנֶשֶׁךְ וְשֹׁחַד עַל נָקִי לֹא לָקָח עֹשֵׂה אֵלֶּה לֹא יִמּוֹט לְעוֹלָם:
נקרא  29  פעמים

אתגר AI

האנשה • 2

לוח מודעות

למעלה