כמה לקוחות נעלמו לי בזמן האחרון, בעקבות הבלגן המקורנן.
התחילו פרוייקטים והתנדפו, בהיגיון רב, עד שהמצב יתבהר.
תכלס באמת אין כל כך טעם להתעסק עכשיו בדברים שלא ידוע מתי יהיה להם ביקוש.
מצד שני, הקורונה גורמת לאנשים לעשות דברים אחרים שעכשיו זו שעתם הגדולה
למשל - קורסים דיגיטליים.
השבוע הזדמן לי ליצור מודעות לשתי תוכניות וירטואליות,
שתיהן של חברות חמודות שלי מהפורומים כאן
ואת שתי המודעות אני נורא אוהבת, למרות השוני הגדול ביניהן
הראשונה של אביטל, הלא היא @userit , המוכרת לרבות כאן כבת שיח מרתקת ואינטליגנטית.
היא מגדירה את עצמה כ-אוטוטו פסיכולוגית ואוהדת מיינדפולנס
(מי שלא שמע עדיין על מיינדפולנס, מוזמן לחקור על זה קצת כאן)
אביטל יצרה קורס דיגיטלי של שישה מפגשים, שמגישים מיינדפולנס בגישה יהודית ומשלבים גם תרגול.
זה משהו שמתאים תמיד ובמיוחד עכשיו, כשהקשב של כולנו כל כך מפוצל ורעוע
אביטל שלחה לי את הטקסטים למודעה בסדר הבסיסי שהיא רצתה
התחלתי מלסדר טקסטים ולעבוד על הטיפוגרפיה.
רצינו ששם הסדנא ייראה כמין לוגו,
גם כי הוא העיקר, וגם כי אביטל יצרה בו משחק מילים.
רצינו לשדר במודעה את ההרגשה הזאת של איזון, הרמוניה, שקט פנימי - ועם זאת לא איזה דיכאון קולוסאלי. (איך אני אוהבת את המלה הזאת, קולוסאלי.)
בחרנו גווני תכלת/טורקיז וצהוב רך
חפרתי שעות על פריפיק בניסיון למצוא ויזואל שיתאים ללוות את המודעה.
הרגשתי שצריך משהו נעים לעין ולא כבד, אבל שלא יהיה קולי וילדותי מידי.
שלחתי לאביטל המוני איורים שהיא פסלה בטענות אביטליות טיפוסיות כגון "לא, העננים האלה רשעים."
פתאום - בינגו! כדור פורח.
מצאתי רישום וינטאג'י יפהפה.
אביטל התחברה לרעיון, אבל "לא כזה סל קטן, זה סל של חתולים"
אוקיי. נחפש כדור אחר.
מצאנו אחד עליז ומתוק נורא
לא. זה מידי עליז ומתוק. נראה קייטנה.
והנה נמצאה האבידה המהממת
כיף לעבוד עם אביטל, היא יודעת בדיוק מה היא רוצה אבל יודעת גם לשמוע כיוונים חדשים ולזרום.
ולי יש חולשה לאנשים וורבליים ושנונים, אז בכלל
אהבתי נוראות את התוצאה. מסוג העבודות שכיף לי וכבוד לי לשים קרדיט שלי בצד
הנה זה בלייב:
התחילו פרוייקטים והתנדפו, בהיגיון רב, עד שהמצב יתבהר.
תכלס באמת אין כל כך טעם להתעסק עכשיו בדברים שלא ידוע מתי יהיה להם ביקוש.
מצד שני, הקורונה גורמת לאנשים לעשות דברים אחרים שעכשיו זו שעתם הגדולה
למשל - קורסים דיגיטליים.
השבוע הזדמן לי ליצור מודעות לשתי תוכניות וירטואליות,
שתיהן של חברות חמודות שלי מהפורומים כאן
ואת שתי המודעות אני נורא אוהבת, למרות השוני הגדול ביניהן
הראשונה של אביטל, הלא היא @userit , המוכרת לרבות כאן כבת שיח מרתקת ואינטליגנטית.
היא מגדירה את עצמה כ-אוטוטו פסיכולוגית ואוהדת מיינדפולנס
(מי שלא שמע עדיין על מיינדפולנס, מוזמן לחקור על זה קצת כאן)
אביטל יצרה קורס דיגיטלי של שישה מפגשים, שמגישים מיינדפולנס בגישה יהודית ומשלבים גם תרגול.
זה משהו שמתאים תמיד ובמיוחד עכשיו, כשהקשב של כולנו כל כך מפוצל ורעוע
אביטל שלחה לי את הטקסטים למודעה בסדר הבסיסי שהיא רצתה
התחלתי מלסדר טקסטים ולעבוד על הטיפוגרפיה.
רצינו ששם הסדנא ייראה כמין לוגו,
גם כי הוא העיקר, וגם כי אביטל יצרה בו משחק מילים.
רצינו לשדר במודעה את ההרגשה הזאת של איזון, הרמוניה, שקט פנימי - ועם זאת לא איזה דיכאון קולוסאלי. (איך אני אוהבת את המלה הזאת, קולוסאלי.)
בחרנו גווני תכלת/טורקיז וצהוב רך
חפרתי שעות על פריפיק בניסיון למצוא ויזואל שיתאים ללוות את המודעה.
הרגשתי שצריך משהו נעים לעין ולא כבד, אבל שלא יהיה קולי וילדותי מידי.
שלחתי לאביטל המוני איורים שהיא פסלה בטענות אביטליות טיפוסיות כגון "לא, העננים האלה רשעים."
פתאום - בינגו! כדור פורח.
מצאתי רישום וינטאג'י יפהפה.
אביטל התחברה לרעיון, אבל "לא כזה סל קטן, זה סל של חתולים"
אוקיי. נחפש כדור אחר.
מצאנו אחד עליז ומתוק נורא
לא. זה מידי עליז ומתוק. נראה קייטנה.
והנה נמצאה האבידה המהממת
כיף לעבוד עם אביטל, היא יודעת בדיוק מה היא רוצה אבל יודעת גם לשמוע כיוונים חדשים ולזרום.
ולי יש חולשה לאנשים וורבליים ושנונים, אז בכלל
אהבתי נוראות את התוצאה. מסוג העבודות שכיף לי וכבוד לי לשים קרדיט שלי בצד
הנה זה בלייב: