מידע שימושי ועוד על טיפול ריגשי

אמא ועוד..

משתמש מקצוען
לאחרונה נתקלתי בשיח בתוך קבוצת יועצות, חלקן מטפלות בשיטת המסע, והמטפלות בשיטה הגיבו לשאלות דומות לאלו שהועלו כאן באשכול שחייבים עוד בסיס טיפולי רחב אצל המטפלת כדי לדעת להבחין מתי הטיימינג הנכון להשתמש בשיטה, והאם היא מספיקה בצורה בלעדית או רק בתור עוד כלי שמשלבים בטיפול.
ו @מרחבית אני חושבת שלשיום יש משמעות מאד חשובה בגלל סגנון הבעיות שאנשים פונים בגינם לטיפול.
אנשים חייבים לערוך אבחנה מבדלת בין תקיעות רגשית קלה- שיכולה להיפתר בהמון דרכים- בחברה או בעזרת בעלי הכשרות "קלות", לבין בעיות מהותיות יותר, שללכת לאינספור "מטפלים" לא מקצועיים דיים יביא לרגשות תסכול, לכישלון בטיפול ויאוש ממציאת פתרון לבעיה, ודלדול הכיס והאנרגיות לשווא...
 

שקד אור

משתמש חדש
@*גלומה
התלבטתי אם לכתוב תחת הניק שלי, או לפתוח אחד חדש, אבל אני פה כבר כמה שנים טובות, ומוכרת להרבה שמסתובבים פה. ובדיוק כאלה את מחפשת. וכמובן, אין לי שום אינטרס בעד או נגד.

אני סחבתי איתי במשך שנים כאבים מאוד גדולים שהשליכו לי על החיים וניסיתי לטפל בדרכים רבות, שכמו שכתבו באשכול הסמוך, הציפו נושאים ופתחו כאבי עבר אבל לא ידעו לפתור.
עד שהגעתי לשיטת המסע, קראתי את הספר של ברנדון בייס לאחר מכן עברתי טיפול אצל משהי (ולא אחלק ציונים על רמתה המקצועית, כי זה לא תפקידי) אבל אחרי טיפול אחד של כשעתיים וחצי יצאתי בן אדם חדש, כן. אולי קשה לשמוע את זה לאנשים שסגרו משכנתאות של פסיכולוגים, ויצאו כמעט ללא תועלת או הרבה פעמים עם נזקים שלא רוצים להצהיר עליהם. אבל זו המציאות, מאז אותו טיפול עברו כבר למעלה מ7 שנים, והצלחתי תוך כדי הטיפול להגיע לסליחה מלאה, על משהו שסחבתי כ15 שנה, וכבר חשבתי שככה אמורים לחיות. באותו תחום שבו עברתי תהליך עברתי שינוי של 180 מעלות. אני לא רוצה לדמיין את החיים שלי אחרת.


אז נכון שיש הרבה שרלטנים, אבל זה ממש לא מעיד על התחום, לצערי הרב אני מכירה מספיק אנשים שחייהם נהרסו כליל בגלל פסיכולוגים מקצועיים ביותר, עם השם הכי טוב ועם המון שנות נסיון. כך שתעודה ואקדמיה ממש לא מרשימים אותי.
 

איילה 1

משתמש רשום
סליחה על ההקפצה.
מישהי יכולה להמליץ מניסיון על מטפלת טובה בשיטת המסע?
קראתי לאחרונה את הספר ומאוד התרשמתי מהשיטה,
אבל חשוב לי לפנות למישהי על סמך המלצה אישית.
 

ישראלג

משתמש סופר מקצוען
סליחה על ההקפצה.
מישהי יכולה להמליץ מניסיון על מטפלת טובה בשיטת המסע?
קראתי לאחרונה את הספר ומאוד התרשמתי מהשיטה,
אבל חשוב לי לפנות למישהי על סמך המלצה אישית.
אסתר גרנוולד גבעת זאב החדשה 0504171188
המלצתי המלצה אישית...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה