חרבות ברזל עסקה לשחרור החטופים

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
העיתון "אל-ערבי אל-ג'דיד" מדווח הבוקר: "חמאס מסרב לכל ויתור שארה"ב וישראל שואפות לכפות במשא ומתן העקיף שמתנהל כרגע, ולכן בחמאס אומרים שלא ייתנו את רשימת החטופים שעדיין בחיים". בכיר חמאס אוסמה חמדאן אמר שהיום ומחר ייתקימו שיחות בקהיר בנושא.

השר גדעון סער ב׳גל״צ׳: ״להערכתי חמאס לא מעוניין כרגע לקבל מתווה - אלא בהבערת יהודה, שומרון וירושלים - הלוואי שאתבדה״.
 

מוריה אסתר

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
ירון אברהם בפרסום ראשון: פיצוץ במגעים לעסקת חטופים - חמאס שלח תשובה לישראל ללא התייחסות לרשימת החטופים החיים ולמפתחות, קטאר הודיעה לישראל שהתשובה לא מאפשרת התקדמות.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
דיווח: פגישת האריס-גנץ תיערך בבית הלבן. "צפויה להדגיש את הדחיפות שבהשגת עסקה לשחרור חטופים, והצורך בהגברת סיוע הומניטרי", לפי דברי מקור אמריקני לניו יורק טיימס. בפגישה ידונו גם בתוכניות "היום שאחרי" ברצועת עזה.
 

נתוש1212

משתמש מקצוען
  • גורם ישראלי: לא נשחק את המשחק של חמאס ואם הוא רוצה לפוצץ את המו”מ, יהיו לזה השלכות
  • גורם ישראלי: לא נשחק את המשחק של חמאס, לא תצא משלחת לקהיר ואם הוא רוצה לפוצץ את המו"מ, יהיו לזה השלכות. ההחלטה לא לשלוח משלחת התקבלה בקונצנזוס על ידי קבינט המלחמה ודרגי המקצוע. גורם הבקיא בפרטים: אלו תשובות לשאלות בסיסיות שלא נוותר עליהן
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
דיווח ב-CNN: חמאס דורש הפסקת אש קבועה - העסקה מתרחקת
רשת CNN מדווחת כי הסכם הפסקת האש לא צפוי לקרות ב-48 השעות הקרובות. חמאס דורש שישראל תסכים להפסקת אש קבועה וכן הוא דורש ערבויות לכמות מסוימת של סיוע הומניטרי שתכנס לצפון הרצועה ולדרומה | אלו הפערים
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ערוץ אלמיאדין הלבנוני מפי מקור בכיר בהתנגדות:

“כלי התקשורת הישראלים מפיצים מידע לא נכון בנושא המו”מ לעסקה באופן שמשרת את מטרותיו הפוליטיות של נתניהו.

המו”מ כעת תקוע והתברר לכל הצדדים ולכל המתווכים שהכיבוש ונתניהו החליטו לחבל במו”מ רציני.

נתניהו אינו מעוניין בהסכם שיוביל לנסיגה מלאה מהרצועה, לשיבת העקורים, לשיקום הרצועה, לפתיחת המעברים ולהסרת המצור.

נתניהו מעוניין בהבטחת עתידו הפוליטי על חשבון הדם הפלסטיני”
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר, לא בקשר לפחות שבוע, מה שמעלה חשש שהאיש שיכול להביא לעסקה לא יהיה זמין כשעסקה תתגבש, כך אמרו גורמים מצריים וקטארים ל'וול סטריט ג'ורנל'. גורמים ישראליים סירבו להגיב אם לדעתם סינוואר עדיין בחאן יונס.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
ירון אברהם: המגעים לעסקת חטופים: גורמים בישראל אומרים כי לפי שעה, חמאס קיבל החלטה שלא להתקדם. לטענתם ישראל לא ביקשה רשימה של החטופים החיים, אלא את מספר החטופים החיים, כדי לייצר סביבו את מפתחות השחרור ומספר האסירים שישוחררו.
 

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
“מקור בכיר בחמאס” אמר כי תחילת חודש רמצ’אן (11 במרץ) היא המועד האחרון שעליו הסכימו הארגונים להמשך המשא ומתן וכי חמאס תודיע למתווכים שסבב השיחות שיתקיים בקהיר הוא ההזדמנות האחרונה לפני חודש רמצ’אן. לדבריו, או שיושג הסכם, או שתיסגר הדלת וכל אחד יעמוד בפני גורלו (מרכז המידע למודיעין ולטרור ע"ש מאיר עמית)
 

טאבו

משתמש סופר מקצוען
אחרי 150 ימי שבי של בנו אליקים, אליהו ליבמן שמתנגד לעסקה בכל מחיר:
"זה שחטפנו את המכה צריך להפיק לקחים, אבל זה ש-150 יום אתם, ראשי זרועות הביטחון, שר הביטחון וראש הממשלה, לא מצליחים להכריע - נכון שתמשיכו בתפקידכם?"
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
גורמים בישראל טוענים כי במסגרת המשא ומתן לעסקת חטופים ישראל אינה דורשת לקבל את שמות החטופים החיים שנמצאים בשבי חמאס, אלא רק את מספר החטופים שעדיין חיים, ואת מספר האסירים הביטחוניים שדורש חמאס עבור כל חטוף - וזאת כדי לייצר את הפעימות ומנגנון השחרור. לפי הגורמים, "ישראל מצפה למספר החטופים שישוחררו ולא השמות. ישראל מאמינה שיש סביבות ה-40 חטופים חיים שיכולים להשתחרר ב'עסקה הומניטרית', אך אין לדעת את המספר המדויק. חמאס חייבים לתת את המספר הזה כדי שנוכל להתקדם". (איתמר אייכנר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכז

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לִשְׁלֹמֹה אִם יְהוָה לֹא יִבְנֶה בַיִת שָׁוְא עָמְלוּ בוֹנָיו בּוֹ אִם יְהוָה לֹא יִשְׁמָר עִיר שָׁוְא שָׁקַד שׁוֹמֵר:ב שָׁוְא לָכֶם מַשְׁכִּימֵי קוּם מְאַחֲרֵי שֶׁבֶת אֹכְלֵי לֶחֶם הָעֲצָבִים כֵּן יִתֵּן לִידִידוֹ שֵׁנָא:ג הִנֵּה נַחֲלַת יְהוָה בָּנִים שָׂכָר פְּרִי הַבָּטֶן:ד כְּחִצִּים בְּיַד גִּבּוֹר כֵּן בְּנֵי הַנְּעוּרִים:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר מִלֵּא אֶת אַשְׁפָּתוֹ מֵהֶם לֹא יֵבֹשׁוּ כִּי יְדַבְּרוּ אֶת אוֹיְבִים בַּשָּׁעַר:
נקרא  34  פעמים

אתגר AI

אחרי החגים • אתגר 13

לוח מודעות

למעלה