תעופה ****אשכול טיסות זולות!!!****

מאיר עלי באבא

משתמש פעיל
חברת הלואוקוסט הגדולה בעולם, ראינאייר, מבטלת את כל טיסותיה לישראל עד פברואר 2024. לפי ההערכות - ההחלטה תשפיע על עשרות אלפי ישראלים שתכננו לטוס לאירופה וממנה(שרון עידן)
זה ההודעה מ 7.12.23 וזה כבר היה אחרי שביטלו עד ינואר
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
קיווי מפסיקה להציג את טיסות ריינאייר בחיפוש הטיסות שלה.

מעובד מתוך התרגומון של גוגל מתוך כתבה בעיתון הבריטי טלגרף:

הקרב בין Ryanair לבין אתרי תיירות שמנסים למכור את הטיסות שלה קיבל תפנית חדשה השבוע. לטענת חברת התעופה, מספר אתרים מרכזיים, בהם Kayak, Kiwi ו-Booking.com, הסירו בחודש שעבר את כל הטיסות שלה ממכירה. המשמעות היא שבנוסף לכך שלא תוכל להזמין, לא תוכל לראות מידע על תעריפים או מסלולים של Ryanair בפלטפורמות אלה. אז למה זה קורה, ומה זה אומר עבור הצרכנים?

ל-Ryanair יש היסטוריה ארוכה של נחישות לשלוט במכירת הטיסות שלה ולמנוע מסוכני נסיעות מקוונים "לכידת מסך" (לכידת פרטים של תעריפים וטיסות מהאתר שלה) ללא רשות או למכור אותם בתוספת מחיר. לדוגמה, בשנת 2019, לאחר תביעות משפטיות בארה"ב ובאירלנד, אקספדיה הפסיקה לרשום טיסות של Ryanair.

Ryanair מציעה כי המהלך האחרון עשוי להיות תוצאה של תיק בית משפט שנערך לאחרונה באירלנד, שהעניק לחברת התעופה צו מניעה קבוע נגד חברת Flightbox. אבל היא גם פתחה בהליכים משפטיים בארה"ב נגד הבעלים של Booking.com Booking Holdings וחברות הבת שלה (הכוללות את Kayak). כאשר פנו לקבלת פרטים על הרציונל שלה, Booking.com אמרה כי היא לא תגיב "על ההליכים המשפטיים המתמשכים בין Booking.com לבין Ryanair בארצות הברית".

עם זאת, המורכבויות של תביעות בין-חברות אינן מעניינות את הצרכנים – מה שחשוב הוא מה יקרה כתוצאה מכך, ואלה שלוש ההשלכות העיקריות:

מחירים נמוכים יותר
Ryanair מסרה כי כתוצאה מההתפתחויות האחרונות, מקדמי העומס שלה (שיעור המושבים הנמכרים בכל טיסה) ירדו ב-1-2 אחוזים בדצמבר ובינואר. זה אולי לא נראה הרבה, אבל אפילו נפילה קטנה יכולה להוביל לירידה ברווחים. Ryanair אומרת שהיא תגיב ב"הורדת תעריפים במידת הצורך" - תגובה טיפוסית של חברת תעופה שרואה במחיר אחד מכלי השיווק העיקריים שלה. לעולם לא נדע בוודאות אם המחירים יהיו נמוכים ממה שהם היו עשויים להיות, כי כל כך הרבה גורמים מעורבים בתמחור. אבל המהלך האחרון בהחלט יעזור לשמור עליהם לחץ כלפי מטה.

מציאת התעריפים הטובים ביותר
בעיה מרכזית עבור הצרכן - ואולי גם Ryanair - היא שאם חברות תעופה גדולות אינן מופיעות באתרי תיירות ידועים, קשה יותר לחקור ולמצוא את התעריפים הזולים ביותר והמסלולים הנוחים ביותר. זו לא מגמה מועילה. אתר האינטרנט המקיף ביותר להשוואת טיסות, Skyscanner.net, עדיין מפרט את Ryanair. אבל בסך הכל, חברת התעופה תופיע כעת בפחות אתרים. בנוסף לפלטפורמה משלה, Kayak מפעיל אפשרויות חשובות אחרות, כמו TravelSupermarket, למשל.

הֲגָנָה
לא הרבה ישתנה כאן, אם כי אין ספק שאם אתה רוצה להזמין סידורי טיסה בלבד לטיולים בתוך אירופה, ההימור הטוב ביותר שלך הוא לעשות זאת ישירות עם חברת התעופה (ראה להלן). אבל זה עדיין המצב שרק חבילות נופש וסוגים מסוימים של טיסות ארוכות מוזלות מכוסות אוטומטית על ידי חוקי ההגנה הפיננסית.

כיצד להזמין את מחירי הטיסה הזולים ביותר
תעריפי טיסה בינלאומיים פועלים אחרת, תלוי אם מדובר בטיסות קצרות (פחות מחמש שעות) או טיסות ארוכות. העצה שלי לטיסות קצרות היא תמיד להזמין ישירות בחברת התעופה (או כחלק מחבילת חופשה עם סוכן נסיעות רגיל). בכל אופן השווה תעריפים עם אתרים כמו Skyscanner, אבל לאחר שמצאת את אחד המתאים לך ביותר, נווט ישירות לאתר האינטרנט של חברת התעופה. סוכן מקוון עשוי - כפי שמציעה Ryanair - לגבות פרמיה, ואם משהו משתבש והטיסה שלך תבוטל, תשתנה או צצות בעיות אחרות, ייתכן שתהיה לך בעיות לסדר אותן.

העצות לטיסות ארוכות טווח שונות; תמיד כדאי לבדוק תעריפים ואפשרויות עם סוכן נסיעות מומחה מכובד כמו Trailfinders, Flight Center או Dialaflight. וכנראה תעשה טוב אם תנצל את האפשרות המיושנת של ביצוע שיחת טלפון כדי לדבר על האפשרויות שלך - יש כל כך הרבה מסלולים, תעריפים ועסקאות פוטנציאליים שונים שכמעט תמיד תמצא את הפתרון הטוב ביותר באמצעות שיחה דו כיוונית .
יש לציין שריינאייר עצמה היא מהחברות היחידות שבסוף הקניה באתר שלהם המחיר עולה ב2-3 יורו ולפעמים יותר כ"עמלת שימוש באשראי"
 

3524

משתמש מקצוען
חבל לבנות על רינאייר,
כתב לי היום פקיד שלהם בקשר להזמנה קבוצתית על פברואר,
(בתרגום חופשי מאנגלית) "חבל שתזמין אם בסוף זה במילא יתבטל.."
מאידך, אם תקבל בעד זה טיסה בעונה היקרה אז ממש לא 'חבל להזמין'.
 

ניק כמעט בלי ראש

משתמש מקצוען
לופטהנזה, אוסטריאן וסוויס יחזרו היום לישראל ויפעילו טיסות ישירות למינכן, פרנקפורט, וינה וציריך. בסך הכל, מדובר ב-20 טיסות בשבוע בשלב זה, כאשר ההערכה היא שיתווספו טיסות של חברות התעופה הללו בהמשך.
 

מאיר עלי באבא

משתמש פעיל
טיסות ללונדון רק יש עכשיו רק אל על?
אני רואה שמתחיל ב520$ וזה נראה לי יחסית יקר,
זה מה יש בפרט שאין תחרות
אפשר לבדוק טיסה ללרנקה ומשם ללונדון יכול לצאת יותר זול
מהיום אפשר גם לבדוק עם קבוצת לופטהנזה דרך מינכן, פרנקפורט, ציריך
מ11 בחודש גם אג'יאן היוונית חוזרת אפשר גם לבדוק דרך אתונה
 
נערך לאחרונה ב:
  • תודה
Reactions: r&k

ישראל וועבר

משתמש רשום
מישהו יודע מה עם 'לוט'
גם כשהזמנתי דרך אל על וגם כשמזמינים ישירות בלוט
האם הם יטוסו?
 

לכאורה.

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
טיסות ללונדון רק יש עכשיו רק אל על?
אני רואה שמתחיל ב520$ וזה נראה לי יחסית יקר,
לא יחסית, יקר נקודה.
נהיה משימה בלתי אפשרית לצאת מהארץ עם המחירים הללו, במיוחד אחרי שכבר התרגלנו ללואו קוסט...
 

bonbon

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
יש מסקנה לגבי איזיג'ט?
אם אני אבטל - אקבל זיכוי? או רק אם הם יבטלו?
 

bonbon

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
טיסות ללונדון רק יש עכשיו רק אל על?
אני רואה שמתחיל ב520$ וזה נראה לי יחסית יקר,
לתאריך שאני חיפשתי היה יקר הרבה יותר
 

bonbon

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

WELLCOME

משתמש פעיל
אז מה עושים באמת עם טיסות ללונדון? אני צריכה בפבואר. מוצאת רק ב-700$ הזוי
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמ

א לַמְנַצֵּחַ מִזְמוֹר לְדָוִד:ב חַלְּצֵנִי יְהוָה מֵאָדָם רָע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי:ג אֲשֶׁר חָשְׁבוּ רָעוֹת בְּלֵב כָּל יוֹם יָגוּרוּ מִלְחָמוֹת:ד שָׁנֲנוּ לְשׁוֹנָם כְּמוֹ נָחָשׁ חֲמַת עַכְשׁוּב תַּחַת שְׂפָתֵימוֹ סֶלָה:ה שָׁמְרֵנִי יְהוָה מִידֵי רָשָׁע מֵאִישׁ חֲמָסִים תִּנְצְרֵנִי אֲשֶׁר חָשְׁבוּ לִדְחוֹת פְּעָמָי:ו טָמְנוּ גֵאִים פַּח לִי וַחֲבָלִים פָּרְשׂוּ רֶשֶׁת לְיַד מַעְגָּל מֹקְשִׁים שָׁתוּ לִי סֶלָה:ז אָמַרְתִּי לַיהוָה אֵלִי אָתָּה הַאֲזִינָה יְהוָה קוֹל תַּחֲנוּנָי:ח יְהוִֹה אֲדֹנָי עֹז יְשׁוּעָתִי סַכֹּתָה לְרֹאשִׁי בְּיוֹם נָשֶׁק:ט אַל תִּתֵּן יְהוָה מַאֲוַיֵּי רָשָׁע זְמָמוֹ אַל תָּפֵק יָרוּמוּ סֶלָה:י רֹאשׁ מְסִבָּי עֲמַל שְׂפָתֵימוֹ (יכסומו) יְכַסֵּמוֹ:יא (ימיטו) יִמּוֹטוּ עֲלֵיהֶם גֶּחָלִים בָּאֵשׁ יַפִּלֵם בְּמַהֲמֹרוֹת בַּל יָקוּמוּ:יב אִישׁ לָשׁוֹן בַּל יִכּוֹן בָּאָרֶץ אִישׁ חָמָס רָע יְצוּדֶנּוּ לְמַדְחֵפֹת:יג (ידעת) יָדַעְתִּי כִּי יַעֲשֶׂה יְהוָה דִּין עָנִי מִשְׁפַּט אֶבְיֹנִים:יד אַךְ צַדִּיקִים יוֹדוּ לִשְׁמֶךָ יֵשְׁבוּ יְשָׁרִים אֶת פָּנֶיךָ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה