בס"ד
עיצוב מודעת פרסומת זו העבודה הכי יומיומית, לעניות דעתי. בעל עסק משקיע במיתוג פעם בחיים, (המהדרין פעמיים או יותר ...,) אבל מודעות- בערך עם כל קמפיין.
אבל יש לקוחות שתהליך העבודה איתם חוויתי ומהנה כל כך שאת מאחלת לעצמך: הלוואי כל יום חוויה שכזו...
קבלו שיתוף:
עם הלקוחה הזו מעולם לא דיברתי בטלפון, בטח שלא פנים מול פנים. אבל רק להתכתב איתה במייל- זה כיף כל פעם מחדש. הודיה אביחצירא היא מאסטרית באיפור ובשיער (שווה להגיע מרחוק!), ומאסטרית ביחסי אנוש.
הנושא שעלה על הפרק: עיצוב מודעת פרסומת חדשה לסדנת איפור אישית שהיא משווקת.
האתגר: ריענון וחידוש בהתאם לגריד שכבר קיים.
הלקוחה רצתה משהו יוקרתי ומעוצב.
הלכנו לחפש אובייקט מרכזי שייתן במה.
לא מברשת איפור, לא מוצרי איפור, לא מראה. מיצינו. משהו אחר שימגנט ובד בבד גם ייתן את האווירה הרצויה. או כמו שהודיה כתבה לי במייל: "האובייקט: משהו נשי, שמתאים לאיפור+ חלום (אם יש דבר כזה...) תופס את העין, מושך...."
אח, איזה כיף לקוחות שיודעים מה שהם רוצים!
יצאתי לטיול בפריפיק ודגתי את הנוצה הענוגה הזו. אהבתי אותה מיד. גם הלקוחה.
הרכבתי את הנוצה על הגריד, החלפנו טקסט, ושלחתי לה לסבב תיקונים.
היא שלחה לי רשימת תיקונים במרוכז (הלוואי על כל הלקוחות שלי, שיהיו בריאים ), ולקינוח צרפה לי קובץ הדגמה! כן כן! היא פתחה קובץ וורד, העתיקה לשם את הסקיצה, והתחילה למתוח מלבנים וקווים, עם חיצים והסברים. זהו. חסל שאלת: "ככה?" (כלומר: ככה התכוונת? ככה רצית? ככה כהה? ככה גדול?) מה תגידו על לקוחה מושלמת כזו?
הלקוחה אהבה את הנוצה, אבל רצתה למקסם אותה. רעיון ה"פרח הנוצתי"- היה שלה. והיא אפילו הצליחה לשכפל את הנוצה בתכנת וורד, באותו קובץ הדגמה ראוי לחיקוי.
טוב, חייבת להיות הוגנת ולציין שבפוטושופ זה היה נראה יותר טוב...
מובן שמכאן עד לגמר הדרך קצרה מאד.
קצת שינויי צבעים, קצת דיונים על מילה כזו או אחרת, והנה המודעה המוכנה.
נכון מגרה להיות לקוחה של לקוחה מקסימה כזו?
עיצוב מודעת פרסומת זו העבודה הכי יומיומית, לעניות דעתי. בעל עסק משקיע במיתוג פעם בחיים, (המהדרין פעמיים או יותר ...,) אבל מודעות- בערך עם כל קמפיין.
אבל יש לקוחות שתהליך העבודה איתם חוויתי ומהנה כל כך שאת מאחלת לעצמך: הלוואי כל יום חוויה שכזו...
קבלו שיתוף:
עם הלקוחה הזו מעולם לא דיברתי בטלפון, בטח שלא פנים מול פנים. אבל רק להתכתב איתה במייל- זה כיף כל פעם מחדש. הודיה אביחצירא היא מאסטרית באיפור ובשיער (שווה להגיע מרחוק!), ומאסטרית ביחסי אנוש.
הנושא שעלה על הפרק: עיצוב מודעת פרסומת חדשה לסדנת איפור אישית שהיא משווקת.
האתגר: ריענון וחידוש בהתאם לגריד שכבר קיים.
הלקוחה רצתה משהו יוקרתי ומעוצב.
הלכנו לחפש אובייקט מרכזי שייתן במה.
לא מברשת איפור, לא מוצרי איפור, לא מראה. מיצינו. משהו אחר שימגנט ובד בבד גם ייתן את האווירה הרצויה. או כמו שהודיה כתבה לי במייל: "האובייקט: משהו נשי, שמתאים לאיפור+ חלום (אם יש דבר כזה...) תופס את העין, מושך...."
אח, איזה כיף לקוחות שיודעים מה שהם רוצים!
יצאתי לטיול בפריפיק ודגתי את הנוצה הענוגה הזו. אהבתי אותה מיד. גם הלקוחה.
הרכבתי את הנוצה על הגריד, החלפנו טקסט, ושלחתי לה לסבב תיקונים.
היא שלחה לי רשימת תיקונים במרוכז (הלוואי על כל הלקוחות שלי, שיהיו בריאים ), ולקינוח צרפה לי קובץ הדגמה! כן כן! היא פתחה קובץ וורד, העתיקה לשם את הסקיצה, והתחילה למתוח מלבנים וקווים, עם חיצים והסברים. זהו. חסל שאלת: "ככה?" (כלומר: ככה התכוונת? ככה רצית? ככה כהה? ככה גדול?) מה תגידו על לקוחה מושלמת כזו?
הלקוחה אהבה את הנוצה, אבל רצתה למקסם אותה. רעיון ה"פרח הנוצתי"- היה שלה. והיא אפילו הצליחה לשכפל את הנוצה בתכנת וורד, באותו קובץ הדגמה ראוי לחיקוי.
טוב, חייבת להיות הוגנת ולציין שבפוטושופ זה היה נראה יותר טוב...
מובן שמכאן עד לגמר הדרך קצרה מאד.
קצת שינויי צבעים, קצת דיונים על מילה כזו או אחרת, והנה המודעה המוכנה.
נכון מגרה להיות לקוחה של לקוחה מקסימה כזו?