1. במחילה,
את טוענת שמלכתכילה היה צורך לפתח מערכת טלפונית,
כתגובה למה שאני כתבתי - שהסבת מערכת אפליקטיבית לטלפונית זה לא obvious
ולא עסק של 2 דקות כמו שהיא תארה.
2. לפני מספר חודשים יצא לי לעבור על מכרזים ממשלתיים,
ועד כמה שזכור לי, כן היתה התייחסות מפורטת כחלק מהתנאים - שהמערכת תהיה אפליקטיבית.
אני לא חושבת שכל חברה יכולה להחליט שהיא מפתחת מערכת טלפונית, הדרישות כן מגיעות ממשרד התחבורה.
טענתי שהטענה והדרישה היא לא
להסב אפליקציה לטלפון.
אלא לתת לחברה טלפונית לפתח גם.
זה לא פיתוח מורכב יותר - הוא פשוט אחר.
הטענה שלי שעליה אני חוזרת פה שוב ושוב - היא מה שציינת בב' שמשרד התחבורה הציב בדרישה פיתוח באפליקציה בלבד
ולא אפשר גם לחברה אחת לפחות שמפתחת אפליקציות טלפוניות - להציע הצעה.
לא נראה לי שמישהו פה אומר "מה הבעיה ? שיסבו.."
כולם אומרים - אין איזה בעיה טכנולוגית מיוחדת לפתח מראש אפליקציה טלפונית . הטכנולוגיה קיימת ולא מורכבת.
וההסברים הם רק למי ששואל " איך אפשר לעשות בטלפון טכנית מה שעושים באפליקציה".
למפתחי טלפוניה אכן אין שום בעיה מיוחד ליישם את כל הנ"ל.
ממשרד התחבורה זה דורש בדיוק כמו שכתבת - בסך הכל להסכים לחברת מערכת טלפוניה לפתח גם כן .
ואת זה כמו שגם את מאשרת - הוא לא עשה ודרש מכל הזכיניות פיתוח רק באפליקציה.