חדוי פלבני
צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
הדמיות בתלת מימד
•
עיצוב ואדריכלות פנים
רותי, שמחה שחדדת את הנושא.טוב שכתבת, כי קצת השתמע פה מהשרשור שיתכן שחלק מהדיבורים הם עליך.
אני אדריכליות שעובדת בין היתר עם @חרש עץ כבר 4 שנים בערך,
כמה וכמה לקוחות מרוצים ואדריכלית שנהנית מיחס, הוגנות, דבירות ושרות מצוין
ורוצה לדבר פה לשני הצדדים- לכל נותן שרות שהוא, גם הטוב ביותר עלולות לקרות טעויות, יכולים להיות עיכובים בלתי צפויים, עומס פתאומי שלא צפה מראש.
ולפעמים התחושה הזו יכולה לזלוג גם אל הלקוח, והוא נבהל וכועס ובצדק
מה שחשוב לשמור באותו זמן זו הידברות פתוחה- בעל המקצוע מצידו יסביר בשקיפות על התקלה/ הבעיה שנוצרה וכמובן יתן גם את הפתרון והצפי לסיום.
הלקוח מצידו ינסה להקשיב באמת ולהבין שלפעמים דברים לא זורמים על מי מנוחות, יש הפתעות וזה בסדר והגיוני
(שבועיים עד המפגש הבא הם לא נחמדים כלל אבל גם לא בלתי נסבלים)
אין הדברים אמורים לבעל המקצוע שכתבתי למעלה, עליו אני נותנת המלצות חמות כפי שכתבתי ויותר.
ורק מוסיפה שיש מקרים שהלקוח פונה לנגר ישירות ואז יש אי הבנות בינהם.
ההוא התכוון למשהו אחד, והלקוח חשב אחרת וכו' ומשם הדרך קצרה לחוסר שביעות רצון.
לכן, אם החלטתם ללכת בגפכם ללא מעצבת, קבלו לפני המלצות וטיפים להתנהלות מול נותן השירות.
ודאגו תמיד לתיעוד של כל שינוי ובקשה.