זהירות נוכלים!

עורך ותיק

משתמש צעיר
עריכה תורנית
והעורך אם מעוניין לתבוע ממונו מהגביר, הוא מוזמן אחר כבוד לבי"ד בעירו של הנתבע....
אם אכן מדובר בסכום דרמטי כפי שנשמע,
ניתן לשכור טוען רבני מעירו של הגביר הנבזה,
במחיר החל מחמישים דולר לשעה, כפול 10 - 20 שעות,
ולקחת בחשבון שבבי"ד אין בד"כ החזר הוצאות.
כל מה שצריך זה מכר (אפי' רחוק) שיאתר את הטוען,
ואת שאר הפרוצדורה אפשר לנהל במייל (מקסימום עם כמה טובות של דוברי אנגלית).
בהצלחה.
 

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
אם אכן מדובר בסכום דרמטי כפי שנשמע,
ניתן לשכור טוען רבני מעירו של הגביר הנבזה,
במחיר החל מחמישים דולר לשעה, כפול 10 - 20 שעות,
ולקחת בחשבון שבבי"ד אין בד"כ החזר הוצאות.
כל מה שצריך זה מכר (אפי' רחוק) שיאתר את הטוען,
ואת שאר הפרוצדורה אפשר לנהל במייל (מקסימום עם כמה טובות של דוברי אנגלית).
בהצלחה.

מנסיון:
א. התשלומים לבתי הדין בארצות הברית עבור כל דיון או קריאה לדיון גבוהים מאוד.
כל הזמנה לדיון 60$ (ותוספת עבור יותר מנתבע אחד הקשור לעניין)
המחיר לדיון בבית הדין נע בין 200$-300$ לשעה. (מחיר המינימום הוא גם אם הדיון ארך חמש דקות)
יש בתי דין שהמינימום לכל דיון הוא 800$.
לא כולל תשלום להוצאות נילוות בסכום של כ 200$
ב. הטוענים הרבניים לא ששים לעבודות מהארץ. (אולי מאותה סיבה שאנו לא ששים לקבל עבודות מחו"ל)
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית

שרה מגן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
עימוד ספרים
עריכה תורנית
:(

יש לכם איך להחכים אותנו או שזה כמו שכתב @אות באות?
כי קיבלתי כבר פעמיים הצעות מחו"ל. אמרתי 'הרוצה לשקר ירחיק עדותו' ולא לקחתי.
יש לכם נסיון בעניין?

הנסיון שלנו הוא בנוגע לתביעת כספים בבית דין בחו"ל. לא בנושא המדובר באשכול.

בנוגע לעבודות עריכה.
כל עניין לגופו.
עבודות פרטיות חשוב לברר במי המדובר. העובדה שהאדם המזמין עשיר עדיין לא מבטיחה תשלום ובזמן.
אם זה דרך מכונים. יש מכונים הנוטלים את האחריות הכספית על עצמם גם אם הנדיבים עדיין לא שילמו.
ויש שסוחבים עד שישלמו להם. ולא לכולם זה מתאים.
 

עורך ותיק

משתמש צעיר
עריכה תורנית
המחיר לדיון בבית הדין נע בין 200$-300$ לשעה.
א. תודה על הפירוט
ב. לכאורה מדובר כאן על תביעה קצרה במיוחד,
וסביר להניח שעצם התביעה תגרום לנתבע לשלם.
ג. אם נכתב שזה כדאי רק אם הסכום הוא דרמטי,
הרי שמסתבר שדוקא אם הסכום דרמטי ממש.
ד. הצעה נוספת, ניתן לשגר מכתב מעו"ד אמריקאי תמורת 30 דולר,
ובו איום כי מרשי יאלץ לנקוט בכל הליך שיראה לנכון וכו' וכו'.
לפעמים זה אפילו עוזר.
 

shar

משתמש רשום
עריכה תורנית
מענין לענין, בעניני הונאה בספרים אשתף אתכם במעשה נפשע נוסף שקרה לי.
בא אלי איזה עסקן של רב מסוים (בתחילה לא אמר את שמו) וביקש שאערוך לו ספר של אותו רב, כמובן תמורת סכום הגון ביותר, קבלתי מקדמה נאותה ומשראיתי את החומר לא היה מריח לי כל כך, החומרים היו כתובים בסגנונת שונים, זה כבר אותו עסקן ביקש ממני בתחילה לנסות לשנות את הנוסח כמה שיותר.
בקשה כזו מלקוח מדליקה נורה אדומה, בחוש הריח שלי ביצעתי מספר בדיקות ולתדהמתי אני רואה שהחומר שהגיע אלי הוא קובץ של מאמרים "גנובים מהרשת".
כשאני פונה ללקוח החל לגמגם לי, ואמר לי בעזות לכן ביקשתי ממך לשנות כמה שיותר....
כמובן שאני מחפש קצת הגינות אמרתי לו, גם אם אתה לוקח חומרים מהרשת לא לקחת 100 % קח לא יותר מ50 %

סוף הסיפור, כשראה שאין מוצא, וכנראה הוא עשה "סיבוב" על אותו רב לא נותרה לי ברירה והפשרה היתה שאני כותב חיבור שלי על שמו של אותו "רב", כמובן בתוספת תמורה ראויה.

וראה זה פלא הספר שוכן כבוד בארון הספרים על שמו של אותו רב בעל חצר.
המצחיק בסיפור הזה שתקופה אחרי שהספר יצא לאור אותו עסקן פוגש אותי ומספר לי שתלמידיו של הרב ממש נהנים מהספר כי שומעים את הרב מדבר מתוך הספר - והאמת היא שלא היה ולא נברא, החומר כמובן הוא פרי עטי ועמלי.
סופו של דבר, החצוף העז פניו לחזור אלי שרוצה עוד ספר כזה שאחבר לו.
כמובן שלא הסכמתי לנהוג בדרך זו תמורת כל הון שבעולם.

מענין לשמוע כיצד החברים כאן היו נוהגים
 

2u2

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עימוד ספרים
מענין לענין, בעניני הונאה בספרים אשתף אתכם במעשה נפשע נוסף שקרה לי.
בא אלי איזה עסקן של רב מסוים (בתחילה לא אמר את שמו) וביקש שאערוך לו ספר של אותו רב, כמובן תמורת סכום הגון ביותר, קבלתי מקדמה נאותה ומשראיתי את החומר לא היה מריח לי כל כך, החומרים היו כתובים בסגנונת שונים, זה כבר אותו עסקן ביקש ממני בתחילה לנסות לשנות את הנוסח כמה שיותר.
בקשה כזו מלקוח מדליקה נורה אדומה, בחוש הריח שלי ביצעתי מספר בדיקות ולתדהמתי אני רואה שהחומר שהגיע אלי הוא קובץ של מאמרים "גנובים מהרשת".
כשאני פונה ללקוח החל לגמגם לי, ואמר לי בעזות לכן ביקשתי ממך לשנות כמה שיותר....
כמובן שאני מחפש קצת הגינות אמרתי לו, גם אם אתה לוקח חומרים מהרשת לא לקחת 100 % קח לא יותר מ50 %

סוף הסיפור, כשראה שאין מוצא, וכנראה הוא עשה "סיבוב" על אותו רב לא נותרה לי ברירה והפשרה היתה שאני כותב חיבור שלי על שמו של אותו "רב", כמובן בתוספת תמורה ראויה.

וראה זה פלא הספר שוכן כבוד בארון הספרים על שמו של אותו רב בעל חצר.
המצחיק בסיפור הזה שתקופה אחרי שהספר יצא לאור אותו עסקן פוגש אותי ומספר לי שתלמידיו של הרב ממש נהנים מהספר כי שומעים את הרב מדבר מתוך הספר - והאמת היא שלא היה ולא נברא, החומר כמובן הוא פרי עטי ועמלי.
סופו של דבר, החצוף העז פניו לחזור אלי שרוצה עוד ספר כזה שאחבר לו.
כמובן שלא הסכמתי לנהוג בדרך זו תמורת כל הון שבעולם.

מענין לשמוע כיצד החברים כאן היו נוהגים
וואוו, זה נושא לאשכול בפני עצמו.
אבל תראה איזה זכות: גם חיברת ספר, גם שילמו לך עליו, וגם אין לך יכולת להתגאות, ממש לשם שמים..
 

מוישה

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
מענין לענין, בעניני הונאה בספרים אשתף אתכם במעשה נפשע נוסף שקרה לי.
בא אלי איזה עסקן של רב מסוים (בתחילה לא אמר את שמו) וביקש שאערוך לו ספר של אותו רב, כמובן תמורת סכום הגון ביותר, קבלתי מקדמה נאותה ומשראיתי את החומר לא היה מריח לי כל כך, החומרים היו כתובים בסגנונת שונים, זה כבר אותו עסקן ביקש ממני בתחילה לנסות לשנות את הנוסח כמה שיותר.
בקשה כזו מלקוח מדליקה נורה אדומה, בחוש הריח שלי ביצעתי מספר בדיקות ולתדהמתי אני רואה שהחומר שהגיע אלי הוא קובץ של מאמרים "גנובים מהרשת".
כשאני פונה ללקוח החל לגמגם לי, ואמר לי בעזות לכן ביקשתי ממך לשנות כמה שיותר....
כמובן שאני מחפש קצת הגינות אמרתי לו, גם אם אתה לוקח חומרים מהרשת לא לקחת 100 % קח לא יותר מ50 %

סוף הסיפור, כשראה שאין מוצא, וכנראה הוא עשה "סיבוב" על אותו רב לא נותרה לי ברירה והפשרה היתה שאני כותב חיבור שלי על שמו של אותו "רב", כמובן בתוספת תמורה ראויה.

וראה זה פלא הספר שוכן כבוד בארון הספרים על שמו של אותו רב בעל חצר.
המצחיק בסיפור הזה שתקופה אחרי שהספר יצא לאור אותו עסקן פוגש אותי ומספר לי שתלמידיו של הרב ממש נהנים מהספר כי שומעים את הרב מדבר מתוך הספר - והאמת היא שלא היה ולא נברא, החומר כמובן הוא פרי עטי ועמלי.
סופו של דבר, החצוף העז פניו לחזור אלי שרוצה עוד ספר כזה שאחבר לו.
כמובן שלא הסכמתי לנהוג בדרך זו תמורת כל הון שבעולם.

מענין לשמוע כיצד החברים כאן היו נוהגים
מצוי לרוב. ידוע על לפחות סדרת ספרים אחת של איזה "ראש ישיבה" דגול שמסופקני אם יודע כלל מה כתוב בספרים שלו...
 

גליל555

משתמש פעיל
עריכה תורנית
לי זה קרה עם איזה גביר - שביקש ניסוח נאום לקראת דינר שאירח בחו"ל.
הוא שלח כמה הגיגים שמביישים גם בחור בשיעור א'...

כתבתי לו הכל מחדש, והוא לא הסמיק...
ומאי נפ"מ?!
זה נהנה וזה לא חסר... (תרתי משמע!!)!
 
נערך לאחרונה ב:

בן מיכאל

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
@2u2 @למאי נפקא מינה הדבר מצוי מאד, ועשיתי זאת פעמים רבות (להכין דרשות וכו'),
יש דברים המפורסמים לציבור הרחב שאינני יכול לחשוף שאני הכותב (או חברים שלי).
פעם אחת שביקשו ממני לכתוב ספר שלם... אך לא היה בכוחי ומוחי לעשות זאת.
כמובן, שבמקרה שהביא @2u2 שהמאמרים גנובים זהו סיפור אחר לחלוטין.
אך גם אז, אינני בטוח שמדובר ממש בגניבה, בפרט אם עורכים זאת לעומק.
@מוישה לא רק ראשי ישיבות..., ופעמים רבות שאין טעם לכתוב "מסופקני"...
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
@2u2 @למאי נפקא מינה הדבר מצוי מאד, ועשיתי זאת פעמים רבות (להכין דרשות וכו'),
יש דברים המפורסמים לציבור הרחב שאינני יכול לחשוף שאני הכותב (או חברים שלי).
פעם אחת שביקשו ממני לכתוב ספר שלם... אך לא היה בכוחי ומוחי לעשות זאת.
כמובן, שבמקרה שהביא @2u2 שהמאמרים גנובים זהו סיפור אחר לחלוטין.
אך גם אז, אינני בטוח שמדובר ממש בגניבה, בפרט אם עורכים זאת לעומק.
@מוישה לא רק ראשי ישיבות..., ופעמים רבות שאין טעם לכתוב "מסופקני"...
כנראה שמס' הפעמים שאתה נפגש בתופעה, תלוי גם בכמה הלקוח מרגיש שאתה חש טבעי איתה...
 

פינחס רוזנצוויג

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
מענין לשמוע כיצד החברים כאן היו נוהגים
לא הבנתי מה הפשע בלכתוב דברי תורה ולהעניקם תמורת תשלום הגון לראש ישיבה שלא ניחן בכשרון כתיבה
או לגביר שלא ניחן בכשרון נאום
היכן כאן הרמאות?

יש לי ספק במקרה של ידיד טוב שאני עובד איתו הרבה פעמים, שהוא קיבל חומר של איזה אדם שכבר נפטר מזמן, ונכדו הוא גביר גדול, וכמה גביר ככה עם הארץ, ורק רוצה שיוציאו את כתבי זקנו לאור.
דא עקא, שזקנו גם לא היה משופרי דשופרי של ירושלים.
הלך אותו ידיד שלי וכתב חיבור שלם פרי עטו, ללא חשש שהגביר ידע על מעשיו כיון שהנ"ל בקושי יודע לשון הקודש, ארמית לא כל שכן, ורק כתב בראש החוברת את שם הזקן אשמאי, והוסיף תיבת "ברכת".
(כמה שנויי פרטים קטנים ולא רלוונטיים הוספו כדי לטשטש)
הרמאות היא זו?
 

למאי נפקא מינה

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לא הבנתי מה הפשע בלכתוב דברי תורה ולהעניקם תמורת תשלום הגון לראש ישיבה שלא ניחן בכשרון כתיבה
או לגביר שלא ניחן בכשרון נאום
היכן כאן הרמאות?

יש לי ספק במקרה של ידיד טוב שאני עובד איתו הרבה פעמים, שהוא קיבל חומר של איזה אדם שכבר נפטר מזמן, ונכדו הוא גביר גדול, וכמה גביר ככה עם הארץ, ורק רוצה שיוציאו את כתבי זקנו לאור.
דא עקא, שזקנו גם לא היה משופרי דשופרי של ירושלים.
הלך אותו ידיד שלי וכתב חיבור שלם פרי עטו, ללא חשש שהגביר ידע על מעשיו כיון שהנ"ל בקושי יודע לשון הקודש, ארמית לא כל שכן, ורק כתב בראש החוברת את שם הזקן אשמאי, והוסיף תיבת "ברכת".
(כמה שנויי פרטים קטנים ולא רלוונטיים הוספו כדי לטשטש)
הרמאות היא זו?
לענ"ד עיקר העניין תלוי ב - אם הקוראים פותחים את הספר בגלל שם המחבר, או בגלל איכות המאמרים.
 

בן מיכאל

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
לא הבנתי מה הפשע בלכתוב דברי תורה ולהעניקם תמורת תשלום הגון לראש ישיבה שלא ניחן בכשרון כתיבה
או לגביר שלא ניחן בכשרון נאום
היכן כאן הרמאות?

יש לי ספק במקרה של ידיד טוב שאני עובד איתו הרבה פעמים, שהוא קיבל חומר של איזה אדם שכבר נפטר מזמן, ונכדו הוא גביר גדול, וכמה גביר ככה עם הארץ, ורק רוצה שיוציאו את כתבי זקנו לאור.
דא עקא, שזקנו גם לא היה משופרי דשופרי של ירושלים.
הלך אותו ידיד שלי וכתב חיבור שלם פרי עטו, ללא חשש שהגביר ידע על מעשיו כיון שהנ"ל בקושי יודע לשון הקודש, ארמית לא כל שכן, ורק כתב בראש החוברת את שם הזקן אשמאי, והוסיף תיבת "ברכת".
(כמה שנויי פרטים קטנים ולא רלוונטיים הוספו כדי לטשטש)
הרמאות היא זו?
לדעתי כן.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלא

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד יְהוָה לֹא גָבַהּ לִבִּי וְלֹא רָמוּ עֵינַי וְלֹא הִלַּכְתִּי בִּגְדֹלוֹת וּבְנִפְלָאוֹת מִמֶּנִּי:ב אִם לֹא שִׁוִּיתִי וְדוֹמַמְתִּי נַפְשִׁי כְּגָמֻל עֲלֵי אִמּוֹ כַּגָּמֻל עָלַי נַפְשִׁי:ג יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
נקרא  51  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

למעלה