תודהיש חוברות שיכולות להתאים.
למשל זה:
אשמח אם יש לך עוד מהסוג הזה.יש חוברות שיכולות להתאים.
למשל זה:
נשמע ילד חכם, שמאוד חשוב לו שהכל יהיה מדויק ומושלם, אבל אולי זה לא המחיר היחיד שהוא משלם...זחל והתפתח רגיל לגמרי
משקיע שעות בצביעה והוא ממש אומנותי
משהו עם הכתיבה הולך לו לאטטטטטט
היום כשישבתי איתו לא מצא חן בעיניו איך ששרטט ן' סופית ובקש סרגל..
ואחרי זמן קצר נמאס לו לכתוב התלונן שכואב לו הראש והלך לצבוע...
האם כדאי אבחון?
הראש מצוין-קורא שוטף גם בלי ניקוד מבין היטב קשוב ולומד
תודה למסייעים.
הוא מהקטניםנשמע ילד חכם, שמאוד חשוב לו שהכל יהיה מדויק ומושלם, אבל אולי זה לא המחיר היחיד שהוא משלם...
את מכירה את זה מעוד תחומים אצלו? עד כמה חשוב לו להיות בסדר, לרצות? עד כמה בבית האוירה מעודדת להשגיות ולמושלמות? הוא בכור?
את לא חייבת לענות, כמובן, אבל אילו נקודות שיכולות לפעמים להיות קשורות.
אם זה נשמע לך הכיוון- יש לי כמה רעיונות.
הפתעת. חשבתי על הכיוון הזה בגלל שסיפרת שהוא בקש סרגל כדי לשרטט נ סופית. (אבל אולי הייתי מדי בהשפעה של הרצאה שמסרתי בדיוק על זה)הוא מהקטנים
טיפוס ש''טוב לו בחיים'' -לא מפריע לו שזה כך ולא מרגש אותו שאמרנו לו שהרבה אמר שהוא גומר ממש אחרון....
האווירה אצלינו רחוקה מלהיות מלחיצה -אני רוצה בשבילו שיהנה ללמוד לכתוב כמו שהוא כ''כ נהנה לקרוא כל הזמן..
איזה תחום איבחון כדאי לבדוק? זה קשור למרפאה בעיסוק ?
הפתעת. חשבתי על הכיוון הזה בגלל שסיפרת שהוא בקש סרגל כדי לשרטט נ סופית. (אבל אולי הייתי מדי בהשפעה של הרצאה שמסרתי בדיוק על זה)
עדיין זה מעורר שאלה- מה גורם לילד להרגיש שהוא צריך סרגל כדי לכתוב אות?
כן, בעיקרון זה תחום של מרפאה בעיסוק, היא מאבחנת איפה נקודת הקושי, ובד"כ נותנת גם תרגילים לבית. (אבל היא לא תוכל לעזור אם הרב'ה מלחיץ למשל. טוב, נשארתי באותו ראש...)
מעניין מה שאת כותבת1. חשבתם על דיסגרפיה? יש דבר כזה. הוא יכול לגרום לכתיבה איטית. יכול להיות שיש לו דיסגרפיה קלה, וזה לא נורא בכלל, אבל אם זו המציאות- צריך פשוט ללמד אותו להסתדר איתה. כמובן שיש גם תרגולים שעוזרים וכו', אבל עדיין, לא יודעת אם זה יכול לפתור לגמרי.
2. גם אני כותבת לאט. מאוד. והמורות שנאו כל שנות לימודיי את זה שאני לא כתבת במחברת (עד כיתה ג' עוד הייתי מנסה ומשלימה אח"כ המון זמן ממחברות של חברות- אח"כ נמאס לי), אבל חוץ מהורדות ציונים בהתנהגות כי לא הסכמתי לכתוב כשהמורה אמרה- לא יצא לי שום נזק מזה. הזיכרון שלי התפתח מאוד מאוד (כי מה שהיה במחברות של חברות שלי היה צריך להיות אצלי רק בראש...), אני יודעת לתמצת בצורה מדויקת (כי מבחנים הייתי צריכה לעשות, ולהספיק לגמור לכתוב אותם) ומקלידה מהר מאוד. אז מה? נכון שהיה יכול להיות נחמד לכתוב מהר יותר, ולפעמים זה קצת מציק, אבל בסך הכללי- זה לא פוגע בחיים עצמם. וניסיתי לכתוב מהר יותר, אני לא מצליחה, לא יודעת להסביר את זה. עצלנות- זה לא, אבל גם רע- אני חושבת שזה לא.
אל תחמיצו!!!
מנוי פרימיום באתר פרוג, יקפיץ את המוניטין שלך לקהל גדול שאסור לך להחמיץ!
ועכשיו בהזדמנות, מבצע פסח 10% הנחה ברכישת מנוי שנתי!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
2.04
כ"ג אדר ב'
השקה חגיגית
חדש בפרוג
קורס חדשנות AI ובינה מלאכותית
14 שיעורים מפוצצים תוכן על כלי הAI השונים ליצירת תמונות וויז'ואל, עריכת וידאו ומושן, כתיבה ורעיונות, אפיון ועיצוב אתרים ועוד המון!
ההרשמה נפתחה!
20.03
י' אדר ב'
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
26.03
טז' אדר ב'
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!