מידע שימושי נעים לעתיד- תוכנית התחבורה של בני ברק

  • פותח הנושא MOM
  • פורסם בתאריך

תותח על חלל

משתמש רשום
ברור כי הרי בין סוקולוב לחזון איש יש מנהרה..
וככה כל האוטובוסים שיעופו באוויר מסוקולוב לחזון איש ישחררו את התנועה ברבי עקיבא...

לו רצו לשחרר את התנועה ברבי עקיבא היו כנראה מכניסים אוטובוסים מאהרונוביץ לחזון איש - ושיסעו את רבי עקיבא בכיוון ההפוך בלי לפקוק את רבי עקיבא .
המטרה היתה כנאה להסיר עומס מחזון איש עזרא. ובכלל לאפשר לתושבי איזור חזון איש אוטובוסים מלאים פחות..

הבעיה היא רק שצריך לשים לב שבירושלים לא ישלחו איזורים לכל מיני נישות רק כדי לאפשר גישה לנישות כאלו ואחרות.
זה נחמד שיש אוטובוס חלופי שעושה מסלול נישתי בירושלים - אי אפשר לתת לחצי בני ברק מסלול נישתי בירושלים.
2 האוטובוסים היו אמורים לעשות בירושלים את אותו מסלול מרכזי.
מסלול נישתי בירושלים שיעבור במסלול צדדי בבני ברק (ז'בוטינסקי-גהה כמשל) ומי שצריך דווקא אותו - יצא אליו לצד העיר.
הנקודות העיקריות של בני ברק - קרי רבי עקיבא , חזון איש , עזרא , כהנמן - אמורות להוביל למסלול עיקרי בירושלים שיכיל את התחנה המרכזית .

זבוטינסקי לא נישתי בכלל לתושבי צפון העיר. המהווים כיום שליש מתושבי העיר.
ובין סוקולוב לחזון איש זה קטע קטן ברבי עקיבא שלא יגרום פקקים.
 
נערך לאחרונה ב:

שימיגם

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
הנדסת תוכנה
הזוי לחלוטין לחשוב שמישהו יתכנן שמהרחוב המרכזי ביותר בבני ברק לא תהיה תח"צ אל הכניסה לירושלים/תחנה מרכזית.
בסוקולוב יש היום הרבה יותר אוכלוסיה מ "הרחוב המרכזי ביותר בבני ברק"
האזור הזה מפוצץ במשפחות ברוכות



בני ברקים שבאים לירושלים מתפעמים תמיד מהירושלמים שעולים על אוטובוסים לכל מקום - מה ? על מרחק של 2000 מ' אתם עולים על אוטובוס ?? זה ממש כאן קרוב... הולכים ברגל...
סורי, החלפתם בין ירושלים לבני ברק. חוץ מזה הכל מדוייק.
בבני ברק בחורי ישיבה עוצרים אותי טרמפ כדי לחסוך 30 צעדים
ובירושלים לא יודע אם יש שני תחנות של אותו קו במרחק פחות מ2000 מטר
 
נערך לאחרונה ב:

קצרה

משתמש מקצוען
לא נראה לי שתושבי חציו של רבי עקיבא זה חצי בני ברק.
אגב, המ''ג זה חצי דקה מתחנה מרכזית והכניסה לעיר .

חצי רבי עקיבא זה חצי בני ברק .
התחנות הללו הן התחנות שאליהן הולכים ברגל כל תושבי שכונות מערב בני ברק (איזור הראשונים , גבעת רוקח , דובק, רמבם , אזור הרצוג-מנחם-הרב קוק, חברון , ירושלים והאיזור , ראב"ד וכו')

"בקטנה" ללכת מהמ"ג לתחנה מרכזית והכניסה לעיר (אמנם קרוב אך יותר מחצי דקה פעם אחרונה שהלכתי אותו ) וזה רק כדי להגיע לאוטובוס נוסף . למה באמת שהאוטובוס לא ימשיך עוד תחנה ויגיע לתחנה מרכזית ??

נראה שתפור לצרכיך אוטובוס מהיר מרבי עקיבא לשפע חיים.
נחמד שיש כזה אחד. הוא לא יכול להיות הקו המרכזי - כי הוא נוסע לנישה בירושלים שמתאימה "בול" לחלק קטן מהנוסעים וללא גישה מפותחת בלי עוד הליכה רגלית.

בכל זאת לפחות בסופי שבוע יפעל קו 409 שיסע במסלול הרגיל.
מניחה שהוא יאפשר ניטור מדויק כמה אנשים מעדיפים את הקו הנישתי על פני הקו המרכזי.
 

קצרה

משתמש מקצוען
זבוטינסקי לא נישתי בכלל לתושבי צפון העיר. המהווים כיום רבע מתושבי העיר.
ובין סוקולוב לחזון איש זה קטע קטן ברבי עקיבא שלא יגרום פקקים.

בדיוק לכן זה רעיון להוציא קווי נישה בירושלים (קו לרוממה , קו לנווה יעקב וכו')
ישירות מרחוב ז'בוטינסקי.
כי הוא נגיש תחבורתית ולא פוקק את בני ברק.
ומי שצריך את הנישה הזו בירושלים - שיצא לזבוטינסקי הנגיש והמהיר. (טוב.. אחרי שיסיימו את עבודות הרקל"ה במהרה בימי נכדינו אמן)

בכל מקרה רוממה היא נישה של ירושלים. (יש בה המון תושבים אבל הרוב לא)
צפון בני ברק הוא נישה של בני ברק. (יש בה המון תושבים אבל הרוב לא)

אם קטע קטן של רבי עקיבא לכיוון כהנמן חסום - כל רבי עקיבא לכיוון כהנמן יהיה חסום. כי לא יהיה לתחבורה שנוסעת ברבי עקיבא דרך לדלג מעל האיזור החסום. והיא תתקע בו ויצטבר פקק ארוך עד ז'בוטינסקי.
אם ניקח צינור ונתקע באמצעו שסתום - כל הצינור יסתם ולא תהיה זרימה.
 

קצרה

משתמש מקצוען
בסוקולוב יש היום הרבה יותר אוכלוסיה מ "הרחוב המרכזי ביותר בבני ברק"
האזור הזה מפוצץ במשפחות ברוכות

ראה תגובתי לעיל כמה שכונות "נשענות" על רבי עקיבא
כולם מפוצצים במשפחות ברוכות וצעירות.

האיזור המפוצץ בסוקולוב הוא איזור שנסמך מבחינה תחבורתית לז'בוטינסקי דרך אגב.
לו הייתי גרה בסוף סוקולוב באיזור המלא באוכלוסין - הייתי מעדיפה קו שיסע על ז'בוטינסקי - גהה מאשר קו שיסע שעה בתוך בני ברק.

ואין שום בעיה - אני בעד שיפצלו את קו 402 ל-2 ויעבירו חלופה בסוקולוב .
פשוט לא צריך בגלל זה לקחת את קו 401 לשכונת רוממה בלבד.

וגילוי נאות וחשוב - אני לא גרה באיזור שניזוק מהנ"ל.
אף אחד לא הזיז לי את הגבינה בנוגע לנסיעות חוץ לעיר שלי.

סתם ראיתי את השינויים וזעק לי הענין התמוה של הסבת איזור שלם ומרכזי ביותר בבני ברק - לאוטובוס לשכונת רוממה בלבד.
 

קצרה

משתמש מקצוען
אפשר גם לכתוב
איזור ר עקיבא(מתחילה עד דובק) הוא נישה של בני ברק. (יש בה המון תושבים אבל הרוב לא)....

אכן - תחילת רבי עקיבא לבד - היא נישה.
אם היה יוצא אוטובוס מדובק לז'בוטינסקי הוא היה נישתי לחלוטין.

כאן מדובר גם בגן וורשא.
ובעיקר במרכז בני ברק - המרחק בין גן וורשא לכלל הנישות של בני ברק - שווה.
אם נרצה לאזן בין ויז'ניץ לשיכון ה וקרית הרצוג ושיכון ג' - משם כולם יצטרכו פחות או יותר לגמוע מרחק הגיוני.

נ.ב גם התחנה המרכזית בירושלים אף אחד לא מתגורר בה.
ובכל זאת הקווים המרכזיים מכל הארץ מגיעים אליה.
 

haso

משתמש פעיל
וכל תושבי רמות צריכים לנסוע לכביש רמות לנסיעות מחוץ לעיר
ומה עם הרכס
ומה עם תושבי גאולה
ומה עם תושבי הר נוף
ומה עם תושבי שערי חסד
וזה אף פעם לא יגמר.
מנסים לשנות ולצאת מהקיבעון המחשבתי של המסלול רבי עקיבא חזו"א וכו בא נתן צ'אנס
 

קצרה

משתמש מקצוען
וכל תושבי רמות צריכים לנסוע לכביש רמות לנסיעות מחוץ לעיר
ומה עם הרכס
ומה עם תושבי גאולה
ומה עם תושבי הר נוף
ומה עם תושבי שערי חסד
וזה אף פעם לא יגמר.
מנסים לשנות ולצאת מהקיבעון המחשבתי של המסלול רבי עקיבא חזו"א וכו בא נתן צ'אנס

מסתדר לך הסתירה?
בירושלים ברור לך שאמורים לצאת לכביש רמות.
ולא כל שכונה אמורה לקבל מסלול מיוחד לכל אוטובוס בינעירוני.

בבני ברק זה נראה לך קיבעון לחשוב שיש מסלול מרכזי לאוטובוסים בינעירוניים.
צריך לתת צ'אנס לאוטובוס מכל רחוב ושכונה.
ושהרחובות המרכזיים? שיסעו רק לרוממה , נווה יעקב , בית וגן וכו'
ושיקחו משם אוטובוס נוסף לתחנה מרכזית ואוטובוס נוסף ליעד המבוקש....

שימי לב שכאן באשכול לא היו תלונות על פיצול המסלולים בתוך בני ברק.
זה רעיון מצוין לפצל את הנסיעות בתוך בני ברק.

התלונה היא רק שמהצירים המרכזיים בבני ברק - תהיה תחבורה לצירים המרכזיים בירושלים .
אחרי הפיצול של המסלול המרכזי בבני ברק - ש2 המרכזיים יגיעו בירושלים לציר המרכזי.
 

תותח על חלל

משתמש רשום
אכן - תחילת רבי עקיבא לבד - היא נישה.
אם היה יוצא אוטובוס מדובק לז'בוטינסקי הוא היה נישתי לחלוטין.

כאן מדובר גם בגן וורשא.
ובעיקר במרכז בני ברק - המרחק בין גן וורשא לכלל הנישות של בני ברק - שווה.
אם נרצה לאזן בין ויז'ניץ לשיכון ה וקרית הרצוג ושיכון ג' - משם כולם יצטרכו פחות או יותר לגמוע מרחק הגיוני.

נ.ב גם התחנה המרכזית בירושלים אף אחד לא מתגורר בה.
ובכל זאת הקווים המרכזיים מכל הארץ מגיעים אליה.

זה נראה לך מרחק הגיוני 25 דקות? במקום זה עושים קווים לכל ה''נישות''. נשמע הגיוני לא?
ומילא אין צורך במצב כזה באוטבוס מהרחוב הראשי...
 
נערך לאחרונה ב:

haso

משתמש פעיל
ט
ושפע חיים זה "מרכז" ירושלים???
עם כל הכבוד זה בעלזא-רוממה ותו לא.
הוא לא עושה את מסלול 402 בהפוך אלא נוסע ברוממה בלבד (החלק האחרון של מסלול 422 לשעבר).

איפה אוטובוס לכניסהלעיר/תחנה מרכזית שיאפשר לכל אחד לקחת אוטובוס עירוני אחריו לאן שהוא צריך.
(יש אחד 411 עם תדירות נמוכה שעוצר בכניסה לעיר אך לא בתחנה מרכזית)

מה זה שחצי בני ברק (אם לא יותר) מקבלת אוטובוס שנכנס בירושלים לנישה כל כך קטנה??
טעות קו 401 הולך לעשות את מסלול 422 בתוך ירושלים
 

קצרה

משתמש מקצוען
זה נראה לך מרחק הגיוני 25 דקות? במקום זה עושים קווים לכל ה''נישות''. נשמע הגיוני לא?

פחות נשמע הגיוני מאשר לעשות קו מקרית הרצוג לירושלים
וגם מויז'ניץ יצטרכו לבוא לקרית הרצוג (45 דקות) כדי לנסוע לירושלים.

אכן ראוי לעשות תחנות גם בקצוות שונים. במיוחד כשמדובר ביעד מבוקש.
אבל התדירות שם תהיה מן הסתם נמוכה יותר.

עצירה רק ברוממה שקולה לכך ש402 מירושלים יעצור בקרית הרצוג בלבד ותושבי קרית ויזניץ יצטרכו לבוא עד קרית הרצוג.

ליעדים המרכזיים שנמצאים במרכז (25 דקות לכל כיוון ) - צריך להיות יעד מרכזי.
ודרך אגב יעד מרכזי שכזה הוא גם ז'בוטינסקי שכבר קרוב יותר לקרית הרצוג ושיכון ה' וחזון איש עזרא שקרובים יותר לויז'ניץ - בז'בוטינסקי עוברים 2 קווים - קו 400 לכניסה לעיר ותחנה מרכזית וקו 422 לרמות (נישה).

דרך אגב - תושב גבעת מרדכי למשל - שרוצה לנסוע לבני ברק נוסע 25 דקות לאוטובוס בינעירוני.
בירושלים זה נורמלי לחלוטין מרחק שכזה.
 

קצרה

משתמש מקצוען
ט

טעות קו 401 הולך לעשות את מסלול 422 בתוך ירושלים

קו 401 הולך לנסוע רק בשכונת רוממה - בעלזא.
קו 422 נסע גם לרמות. ולכל הפחות עצר במסופי האוטובוסים הגדולים של שמואל הנביא.

בכל מקרה כמו שציינתי לעיל - בסופי שבוע יהיה קו 409
התושבים יכולים "להצביע ברגליים" איזו חלופה מועדפת.
אם אכן 409 יהיה עמוס יותר מהאחרים .
וכן קו 402 יהיה עמוס יותר בשאר ימות השבוע - יהיה "חושבים מחדש".

כמו ביטול קו 45 והחזרתו של קו 28....
 

תותח על חלל

משתמש רשום
פחות נשמע הגיוני מאשר לעשות קו מקרית הרצוג לירושלים
וגם מויז'ניץ יצטרכו לבוא לקרית הרצוג (45 דקות) כדי לנסוע לירושלים.

אכן ראוי לעשות תחנות גם בקצוות שונים. במיוחד כשמדובר ביעד מבוקש.
אבל התדירות שם תהיה מן הסתם נמוכה יותר.

עצירה רק ברוממה שקולה לכך ש402 מירושלים יעצור בקרית הרצוג בלבד ותושבי קרית ויזניץ יצטרכו לבוא עד קרית הרצוג.

ליעדים המרכזיים שנמצאים במרכז (25 דקות לכל כיוון ) - צריך להיות יעד מרכזי.
ודרך אגב יעד מרכזי שכזה הוא גם ז'בוטינסקי שכבר קרוב יותר לקרית הרצוג ושיכון ה' וחזון איש עזרא שקרובים יותר לויז'ניץ - בז'בוטינסקי עוברים 2 קווים - קו 400 לכניסה לעיר ותחנה מרכזית וקו 422 לרמות (נישה).

דרך אגב - תושב גבעת מרדכי למשל - שרוצה לנסוע לבני ברק נוסע 25 דקות לאוטובוס בינעירוני.
בירושלים זה נורמלי לחלוטין מרחק שכזה.

בדיוק לכן עשובנפרד גם מז'בוטינסקי וגם מויז'ניץ.
 

פנדורה

משתמש מקצוען
כתושבת רחוב סוקולוב, נראה לי שרק ניזוקנו.
תודה רבה שיש פה עוד אוטובוסים, אך כולם עוברים בחזו"א עזרא - האזור הכי פקוק ולא מגיעים לשכונת רמות.
נשאר עם קו 422 הותיק, נעלה כרגיל בז'בוטינסקי, רק כנראה שיתנו לו פחות תדירות:mad:
 

haso

משתמש פעיל
קו 401 הולך לנסוע רק בשכונת רוממה - בעלזא.
קו 422 נסע גם לרמות. ולכל הפחות עצר במסופי האוטובוסים הגדולים של שמואל הנביא.

בכל מקרה כמו שציינתי לעיל - בסופי שבוע יהיה קו 409
התושבים יכולים "להצביע ברגליים" איזו חלופה מועדפת.
אם אכן 409 יהיה עמוס יותר מהאחרים .
וכן קו 402 יהיה עמוס יותר בשאר ימות השבוע - יהיה "חושבים מחדש".

כמו ביטול קו 45 והחזרתו של קו 28....

התלוננת על קו 402 שלא יעבור מתחילת ר עקיבא
קו 402 לעולם לא עבר דרך רמות (התבלבלת עם 422)
קו 401 עושה מסלול שברובו חופף ל402 מגיע לגולדה מכביש 9 ונכנס מתמיר למסלול 422
ואולי תללונני למה אין קו ישירות לכותל מבני ברק...
 

ברוך אתה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
לתועלת כולם: המסלולים המפורטים, תחנות, זמנים ועוד.
 

קבצים מצורפים

  • מקלות קווים - בני ברק.pdf
    6.6 MB · צפיות: 146

ברוך אתה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב ואדריכלות פנים
שיהיה ברור!!!
בסופי שבוע בעיקר קו 402 יתמלא כבר באיזור אבוחצירא-סוקולוב.
אז למה לחזור על שטויות של שנים שצריך לעבור בכל המסלול??????????????
מי שמתמלא יוצא מיד.
ברור שהרבה אוטובוסים יתמלא כבר בר"ע רשי. אז שימשיכו להשומר>זבוטינסקי> גהה
 

נתיי

משתמש פעיל
למה מי שנוסע מחזון איש ר' עקיבא לדובק צריך לשלם כמו מי שנוסע מחולון להרצליה
בני ברק לא אשמה ברפורמה של משרד התחבורה לחבר את כל גוש דן בכרטיס אחד עם זמן מעבר
אם בני ברק היתה נחשבת כגוש אחד המחיר היה עולה אולי 2.5 שקל כמו במודיעין עילית ואלעד, מבחינת גודל הערים האלו זהות.
ורוב משתמשי התחבורה הציבורית בבני ברק לא יוצאים לתל אביב וערים נוספות בגוש דן.
אם לעייריה יש כ"כ רצון לשנות נשמח אם יפעלו בעניין הנ"ל.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה