קורונה לכל ההורים, המורים/ות, הילדים/ות והמנהלים/ות!!!

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
גם הקוים שלנו לא נופלים ב"ה.
מיום אחרי פורים עד עצם היום הזה.
 

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
אנחנו מתכנתים אותם.
יש לנו חברה כזו שנותנת שירות להרבה מוסדות.
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
מאוד מאוד לא פסדר, מצד הנהלת בית הספר של ביתי אשר דורשים מילדה בכיתה ג!!!! לשמוע כל יום 9 שיעורים לפי המערכת, ולמלא בחוברת מיוחדת, כשהקו נופל כל הזמן, ושכשהיא בלחץ של "המורה לא תכעס עלי", איך אפשר לדרוש מילדה בת עוד מעט 9 כזה מעמסה אדירה, עם קו שלא פועל נורמלי???
תרגיע אותה שהמורה לא תכעס,
וגם אצלה נופל הקו, ושתמלא רק מה שהיא יודעת, והכל בסדר.
משרד החינוך/הסתדרות המורים נפלו על הראש.
כולנו, הורים מורים, נצטרך לעשות את חלקנו לשמור על שפיות ואופטימיות למרות המצב ההזוי להפליא.
 
נערך לאחרונה ב:

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
עכשיו נשמע:
מה לדעתכם ההורים כן היה מעולה וטוב.
קדימה:
הבית ספר הלימוד של הבנות שלי, שאין עליו בעולם, שהשאיר לכל ילדה ממתק לקחת הביתה, ביחד עם הספרים.
ומעודדים ללמוד ולהשתמש בקו באוירה חיובית ולא באיומים (שומעת את אחיות שלי ונדהמת)
(@תמי פ צטטי אותי בכל המקומות המתאימים ;) )
 

good things

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אצלנו בביה״ס המדהים המסירות קצרות ומהימות
הבנות שלי בכיתה א׳ קמות כל בוקר ורק רוצות לשמוע את השיעורים שנמסרים בניגון מדהים של המורות (לא מוזיקה.)
הווייב מדהים והמורות מקפידות ליצור קשר עם הבנות פעמיים בשבוע
וכבר לא מדבר על ההפתעות שמחכות להן מידי פעם בתיבת הדואר וכו׳ וכו׳
נכון זה דורש ממני לשבת עם הבנות שלי כל אחת שעה וחצי ביום (ויש לי שלישית בנות) אבל מצד שני הלמידה בשאנטי כל יום מתקדים קצת ובת שרוצה יותר יכולה להתקדם בתרגול או בקריאה (המורות משאירות לנו הודעה בשלוחה מיוחדת שנפתחה להורי כיתות א׳ מה אפשר להתקדם מעבר למי שרוצה)
אין לי מילה אחת רעה להגיד
רק אלפי תודות והערכה רבה
 

תמי פ

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
הבית ספר הלימוד של הבנות שלי, שאין עליו בעולם, שהשאיר לכל ילדה ממתק לקחת הביתה, ביחד עם הספרים.
ומעודדים ללמוד ולהשתמש בקו באוירה חיובית ולא באיומים (שומעת את אחיות שלי ונדהמת)
(@תמי פ צטטי אותי בכל המקומות המתאימים ;) )
עדין המנהלת מקבלת תגובות שיורידו את הלחץ ולא יעשו כ"כ הרבה ש.ב
ובלי הכתבות שהבנות הקטנות לא מסוגלות לעשות בכזאת צורה.
העיקר שנהנים, את המלאכה לא לקחתם?
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
עדין המנהלת מקבלת תגובות שיורידו את הלחץ ולא יעשו כ"כ הרבה ש.ב
ובלי הכתבות שהבנות הקטנות לא מסוגלות לעשות בכזאת צורה.
העיקר שנהנים, את המלאכה לא לקחתם?
באמת שיעשו בלי לחץ....
אני לא מתכוונת להכריח אף אחד.
זה לא סביר ולא שפוי כרגע.
הן תלמדנה מה שהן מסוגלות....
 

גלבוע

משתמש סופר מקצוען
הבן שלי קלט שיש כפתור שמריץ קדימה את השיעור והוא לוחץ שם כל הזמן ואחרי 5 דקות בא אלי ואומר לי שכבר הקשיב לשיעור וכמובן להרבה רשום שהוא הקשיב....
לכי תעקבי אחריו....
כבר לימדנו חז"ל: 'והתעלמת' - פעמים שאתה מתעלם ;)
 

*טובית*

משתמש מקצוען
קוראת את האשכול הזה, ודומיו.
ושולחת מכאן לכל המורים/מלמדים/מורות/גננות וכדו', את הערכתי!
אצלי מדובר בבנות.
ולא הכרחתי אותן. רק הודעתי שהמנהלת עוקבת מי מקשיבה. ושלא יהיו פתקים...
(אם היא מקשיבה, לא יודעת, אבל כך אמרה, אז העברתי).
ולא חושבת שזה יכול לבוא בלחץ.
הגדולה, פתאום אתמול התחשק לה ללמוד, ופתחה ספרים.
הקטנה, עוד בהתלבטויות.
נותנת לה לבחור.
יום אחד יגיע סופית השיעמום, וכנראה היא תבחר מעצמה.
מה שבטוח, שמגיע לכם כל הערכה והערצה, על ההשתדלות, הרצון, ההתמודדות עם הקווים והפשלות.
והרצון להיות ולתת הכי טוב שאפשר.
מאמינה בכם מורים!
למרות התסכול שלנו, ההורים.
עם הקווים, הניתוקים, וכדו'.
חושבת שמבחירתנו להכריח או לשחרר.
אבל אתם, המשיכו לעשות עבודתכם נאמנה.
דעו, יש המון שמעריכים אתכם!
 

כוס קקאו

משתמש סופר מקצוען
אני פונה אל המורות והמורים .
תחשבו בעצמכם
איזה שעור הייתם רוצים לשמוע בטלפון ? וכמה זמן?
חלק נכבד מהכנת השעור אמור להיות - איך לעשות אותו הכי הכי מרתק ומעניין -
כך שגם בטלפון המסר החשוב והעיקרי אותו אתם רוצים להעביר- אכן יעבור.
תחשבו, איזה מתסכל זה לתלמיד שהרב או המורה משעממים אותו.. או מעייפים אותו בטלפון....
הוא לבד.. לא עם עוד תלמידים כמוהו שמרגישים כמוהו ...
הוא חש דפוק.
זו עבודה הרבה הרבה יותר קשה . המון מחשבה. המון יצירתיות.
 

כוס קקאו

משתמש סופר מקצוען
ועכשיו - להורים.
תשחררו.
ת- שח- ר- רו.
תנו לילד להחליט כמה הוא רוצה ללמוד וכמה יש לו כח וכמה הוא רוצה לדלג וכמה הוא רוצה לשתף פעולה .
שהכל יהיה בכיף
גם אם יש מורים שמנסים לשלוט מרחוק...מבלי להתחשב ביכולת ובמצב -
..אם הילד נלחץ ולא מצליח - אל תשתפו פעולה.
הלימודים בימים אלו- אמורים להיות רק!!!!!!! נחמדים!!!!!
ורק!!!!!!!!!!! חוויתיים!!!!!!!!!!!
כי כל ההויה לחוצה ולא יציבה-
לא יתכן להוסיף עוד מערכת לחוצה על הקימת.

ואם יש מורים שלא מבינים את זה . אז ההורים צריכים להבין את זה ולשדר לילדים
יגעו זמנים רגילים והכל יחזור לשגרה.
כעת כל הלמידה אמורה להיות באיזי. בכיף.
ואם המורה של הילדים שלך מנסה להיות ה'צודק' - תהיה אתה- ה'חכם'.
 

shira bira

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
אני רק תוהה אם רוב הילדים מסוגלים לשבת ולהאזין לשיעור טלפוני של 30 דקות.
נכון שאם המורה (גם בימים כתיקונם) מרתקת את התלמידות היא תדע מצידה למסור בצורה מעניינת.
אבל לא כל המורות כאלו.
התלמידה יושבת בבית, סביבה המון גירויים, היא לא נמצאת בכיתה לצד עשרות תלמידות קשובות והריכוז בהתאם.
הייתי מציעה סבבים של 20 דקות ולא יותר ומטלות לביצוע שכוללות למידה עצמית.
(כן חשוב בעיני מעקב ומשוב למטלות).
 

הוא היה אומר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
זה גם הרבה במקרים מסוימים.
תחשבי על ילדי קש"ר, על משפחות ברוכות ילדים עם המון רעש, על טלפון מקוטע.
אני הייתי מגדיקר את ה-20 דקות כמקסימום.
כלומר, ששיעור יהיה עד 20 דקות ועדיף פחות.
בתור מורה אני אומר לך, יותר קל להבהיר וסגיא בגמרא דרך הטלפון. השיעור יוצא יותר בהיר.
זה נכון שלילדים עלולות להשאר שאלות על החומר, אבל אהי מעודד אותם להרים טלפון אליי כל הזמן.
כשהם מקשיבים רק רבע שעה בטלפון לשיעור גמרא, אני יכול להספיק איתם אפילו שליש עמוד גמרא. הספק כזה בכיתה לוקח לי לכל הפחות שני שיעורים של 3/4 שעה.
ואני אחר כך מברר אם הם הבינו, והם די מבינים.
גם ההורים אומרים לי את זה
 

אושרart

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
מה שברור, למורות יהיה קל יותר במשמעת לאחר כל התקופה הזו.
הבנות מצפות ממש לראות את המורה ולשמוע וללמוד פנים מול פנים.

נתפלל לסיום התקופה הזו כמה שיותר מהר ובקלות-ונחזור לשגרה עם מרץ.
גם בשבילינו: נלמד להעריך את השגרה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יְהוָה אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יְהוָה לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יְהוָה אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  7  פעמים

לוח מודעות

למעלה