עזרה כניסת מזכירות קופ"ח לחדר באמצע בדיקת רופא/ה

מצב
הנושא נעול.

GRAFI

משתמש מקצוען
יש צדק בדברי פותחת האשכול
לי מפריע גם כשמזכירה נכנסת ואני רק מדברת עם הרופא,
לא בא לי שהיא תשמע את המשפט האחרון שדיברנו, איזה בדיקות צריכה לעבור או אם הילד צריך ריטלין
במיוחד שהיא מהשכונה ואנחנו 'חברות'

עשרות פעמים נכנסות מזכירות כדי להכניס תוצאות בדיקות של פציינטים
כדי שהרופא יכתוב מרשם (גם כשאני מתקשרת ויש חיידק בגרון למשל היא בעצם עושה לי טובה ואומרת 'אני אכניס את זה לרופא' ובאמת היא טורחת לקום בשבילי שלא בטוחה שזה תפקידה.
אבל עדיין חייבים למצוא לזה פתרון! או להיכנס בסוף אחרי התורים או לפנות זמן מיוחד לזה. לא מדברת על מקרי חירום)
 

GRAFI

משתמש מקצוען
ומי שומר אצלו את המרשם עד שאת מגיע לקחת? ומי מבקש מהרופא? חוסך תהליכים...
חוץ מזה שחשבתי שהיום כבר לא מתביישים בזה.

זה מה שאמרתי שאכן חוסך תהליכים, אבל למה להיכנס בשביל זה באמצע טיפול בפציינט?
א"א לרכז את כל המרשמים הלא דחופים האלו לסוף יום?
והריטלין, אולי לא מתביישים בזה, אבל כשהבן שלי לומד עם הבן שלה באותה כיתה בחיידר זה לא נעים לי. ואולי אני סתם משונה
 

מרניניג

משתמש מקצוען
ובכן, חזרתי לענות על טענותיכם.
נכתבו פה מקרי קיצון שחלקם אכן ראויים לגינוי, אבל יש פה הכללה על כל עובדי מערכת הבריאות מהמזכירות ועד הבכיר שברופאים.

*מזכירות קופת חולים ובתי חולים עוברות מבחני מיון (כדוגמת אדם מילא ופילת), הכוללים בין השאר מבחן אישיות, שבא ללמד על הרמה האתית של המועמדת.
אדגיש, שמדובר רק במזכירות בתקן של קופת חולים, ולא עובדות במרפאות עצמאיות/בתי רופאים או דרך חברות כח אדם.

*מזכירה שלא שומרת על סודיות רפואית מועלת בתפקידה ואיננה יכולה להמשיך בתפקיד זה.

*מזכירות רפואיות חשופות לכל הפניה או סיכום שהמטופל מקבל. אם לא הודפס סיכום הן לא חשופות לביקור עצמו, אלא חשופות לכל אבחנה ובכל תחום (ללא פירוט).

*מזכירות נאלצות להכנס לחדר הרופא, לא כי נחמד להן ונעים להן להכנס באמצע בדיקה וגם לא מתוך סקרנות ומציצנות! הן נכנסות כשיש צורך שבדר"כ לא סובל דיחוי (הכנסת תיק הנבדק, החתמה על מסמך חשוב, שחרור מטופל קודם, הכנסת תוצאות בדיקות, שאלה דחופה ועוד).
יש מקרים שהן נכנסות לבקשת הרופא, גם אם זה לא ממש דחוף, אך אין להן ברירה, או שבשל העומס והלחץ לא יכולות לבזבז את זמנן ולעמוד מחוץ לחדר עד שיתפנה ולתפוס את הרגע לפני שהמטופל הבא נכנס. אך זה מיעוט המקרים.

*בטוחה שלחלקכם יצא לפחות פעם אחת שנצרכתם לשירותי המזכירה המסורה שתכנס לרופא בשבילכם (לא אתייג את הניקית שלא מזהה אותי וכתבה כאן תגובה מתלהמת, אך אני מכירה אותה ולפחות פעמיים נכנסתי לבקשתה לרופאה בשביל שאלות דחופות)...

*מנסיון יום יומי בשטח, מזכירות מתאמצות לשמור על סודיות ופרטיות. מה שאין כן איתכם המטופלים. אין משמרת שאני לא צריכה להעיר לאנשים על כך. אנשים נדחפים ועומדים יחד בעמדה ולא שומרים כלל על הפרטיות של האחר!! אפשר לראות זאת בבתי המרקחת, בעמדות המזכירות ואף אצל הרופאים.
אז פה מזדעקים..

*גם אני חוויתי את נושא הביקור רופאים בבית החולים עם גילוי התאומים. אך לא רואה פתרון אחר לענין, כל עוד לא מאושפזים בחדר פרטי.
אה, ואין צמיד כפול בהריון, רק לאחר הלידה.

*מנסיון יום יומי עם המגזר החרדי ועם המגזר החילוני, צר לי מאד לומר זאת, אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
ואני כמובן חרדית מבטן ומלידה וכותבת זאת בצער רב.

תודה שקראתם עד כאן.
מאחלת לכם בריאות שלמה!
 

הופ!

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
איתך בכל מילה, זה מה שצריך לשפר....
 

GRAFI

משתמש מקצוען
@הראל ר לא בשביל להתריס, באמת!
מה דחוף להכניס תוצאות בדיקות לרופא באמצע טיפול במישהו אחר?
 

מקצועי בלבד

Moderator
מנהל
מנוי פרימיום
ובכן, חזרתי לענות על טענותיכם.
נכתבו פה מקרי קיצון שחלקם אכן ראויים לגינוי, אבל יש פה הכללה על כל עובדי מערכת הבריאות מהמזכירות ועד הבכיר שברופאים.

*מזכירות קופת חולים ובתי חולים עוברות מבחני מיון (כדוגמת אדם מילא ופילת), הכוללים בין השאר מבחן אישיות, שבא ללמד על הרמה האתית של המועמדת.
אדגיש, שמדובר רק במזכירות בתקן של קופת חולים, ולא עובדות במרפאות עצמאיות/בתי רופאים או דרך חברות כח אדם.

*מזכירה שלא שומרת על סודיות רפואית מועלת בתפקידה ואיננה יכולה להמשיך בתפקיד זה.

*מזכירות רפואיות חשופות לכל הפניה או סיכום שהמטופל מקבל. אם לא הודפס סיכום הן לא חשופות לביקור עצמו, אלא חשופות לכל אבחנה ובכל תחום (ללא פירוט).

*מזכירות נאלצות להכנס לחדר הרופא, לא כי נחמד להן ונעים להן להכנס באמצע בדיקה וגם לא מתוך סקרנות ומציצנות! הן נכנסות כשיש צורך שבדר"כ לא סובל דיחוי (הכנסת תיק הנבדק, החתמה על מסמך חשוב, שחרור מטופל קודם, הכנסת תוצאות בדיקות, שאלה דחופה ועוד).
יש מקרים שהן נכנסות לבקשת הרופא, גם אם זה לא ממש דחוף, אך אין להן ברירה, או שבשל העומס והלחץ לא יכולות לבזבז את זמנן ולעמוד מחוץ לחדר עד שיתפנה ולתפוס את הרגע לפני שהמטופל הבא נכנס. אך זה מיעוט המקרים.

*בטוחה שלחלקכם יצא לפחות פעם אחת שנצרכתם לשירותי המזכירה המסורה שתכנס לרופא בשבילכם (לא אתייג את הניקית שלא מזהה אותי וכתבה כאן תגובה מתלהמת, אך אני מכירה אותה ולפחות פעמיים נכנסתי לבקשתה לרופאה בשביל שאלות דחופות)...

*מנסיון יום יומי בשטח, מזכירות מתאמצות לשמור על סודיות ופרטיות. מה שאין כן איתכם המטופלים. אין משמרת שאני לא צריכה להעיר לאנשים על כך. אנשים נדחפים ועומדים יחד בעמדה ולא שומרים כלל על הפרטיות של האחר!! אפשר לראות זאת בבתי המרקחת, בעמדות המזכירות ואף אצל הרופאים.
אז פה מזדעקים..

*גם אני חוויתי את נושא הביקור רופאים בבית החולים עם גילוי התאומים. אך לא רואה פתרון אחר לענין, כל עוד לא מאושפזים בחדר פרטי.
אה, ואין צמיד כפול בהריון, רק לאחר הלידה.

*מנסיון יום יומי עם המגזר החרדי ועם המגזר החילוני, צר לי מאד לומר זאת, אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
ואני כמובן חרדית מבטן ומלידה וכותבת זאת בצער רב.

תודה שקראתם עד כאן.
מאחלת לכם בריאות שלמה!
כ"כ נכון וכ"כ כואב
ובמיוחד זה:
*מנסיון יום יומי עם המגזר החרדי ועם המגזר החילוני, צר לי מאד לומר זאת, אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
אז לכל אלו שרוצים ללמוד מהאשכול הזה, ולא רק ללמד אחרים, כדאי מאד לקחת את הדברים הללו ברצינות.
ו @הראל ר תודה על השיתוף
מקווה שאת לא מזהה אותי;)
 

מרניניג

משתמש מקצוען
@הראל ר לא בשביל להתריס, באמת!
מה דחוף להכניס תוצאות בדיקות לרופא באמצע טיפול במישהו אחר?
דוגמא?
קבלתי תוצאות בדיקות דחופות מבית חולים. המזכירה מבית החולים על הקו, צריכה לוודא שהתשובה נמסרה לידי הרופא.

ויש דוגמאות רבות.
גם אם נראה לכם שהעבודה היומיומית אפורה, יש הרבה מקרים דחופים.
 

מרניניג

משתמש מקצוען
האם גם לכם זה מפריע?
המתנתי השבוע לרופאה בקופ"ח ובזמן ההמתנה, הגיעה למקום מזכירה ובלי להסס דפקה בדלת ומיד נכנסה, מאד צרם לי, מספיק עצם האי נעימות כאשר נכנסת אחות, אבל סוף סוף היא מהצוות הרפואי, - זה משהו אחר, וגם הרבה פעמים מיותר.
אבל למה מזכירה שסה"כ למדה מזכירות וזה יכול להיות לפעמים בחורה בת 18 מותר לה להכנס באמצע בדיקה רפואית של גבר/אשה, זה לא משנה, אני חושבת שזה עוול שחייב להפסק.
ד.א כשנכנסתי אח"כ לרופאה היא שאלה בזעם מי פתח את הדלת והסקתי מזה שהיה שם אי נעימות גדולה
לכל הרוחות מה זה הנוהל הזה???
כמו שברור לכל אח שזה עוול שפציינט יפתח את הדלת באמצע בדיקה של אדם זר, אני לא רואה שום הבדל.
לדעתי זה דבר שצריך להקים עליו קול זעקה והפסיק את הדבר המשונה/מכוער הזה!!
אשמח להחכים כאן אם אני טועה
ואגב, אם תשימו לב, במקרה שתיארה פותחת האשכול, המזכירה לא נכנסה כשהיא נכחה בחדר, היא רק ישבה בהמתנה וצפתה בסיטואציה מהצד.
 

ot!

משתמש מקצוען
*מנסיון יום יומי עם המגזר החרדי ועם המגזר החילוני, צר לי מאד לומר זאת, אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
כל הטור נכון החלק הזה שוב עושה הכללות וחבל כי זה לא נכון
תשאלי את הרופאים איזה זקנים עושים צרוצ וצרחות כל פעם ואיזה מתנהגים בכבוד ומשתדלים מה שפחות לבקש
 

elibeli

משתמש מקצוען
*מנסיון יום יומי עם המגזר החרדי ועם המגזר החילוני, צר לי מאד לומר זאת, אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
ואני כמובן חרדית מבטן ומלידה וכותבת זאת בצער רב.
עד עכשיו הסכמתי איתך בהכל. גם אני עובדת במרפאה.
אך על הנושא הזה אני קצת מפקפקת- אולי בגלל שהמגזר איתו אני עובדת הוא (כמעט) רק חרדי.
אנו מקבלות המון פידבקים חיוביים, הערכה ומכתבים בתיבת פניות הציבור. טוב, אנחנו באמת צוות מדהים;).
כל הטור נכון החלק הזה שוב עושה הכללות וחבל כי זה לא נכון
תשאלי את הרופאים איזה זקנים עושים צרוצ וצרחות כל פעם ואיזה מתנהגים בכבוד ומשתדלים מה שפחות לבקש
ממש נכון.
המרפאה בשכונה השניה היא עם אוכלוסיה כללית וממש לא תמיד נעים לעבוד שם.
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
אין לי מושג מה לגבי מטופלים אחרים, אני יודעת רק על עצמי שיותר מפעם השארתי משוב, באתר הקופה או בכתב בתיבה ייעודית, ובו שיבחתי שירות מסור שהמזכירות או הצוות העניקו לי.
 

מרניניג

משתמש מקצוען
כל הטור נכון החלק הזה שוב עושה הכללות וחבל כי זה לא נכון
תשאלי את הרופאים איזה זקנים עושים צרוצ וצרחות כל פעם ואיזה מתנהגים בכבוד ומשתדלים מה שפחות לבקש
לא צריכה לשאול את הרופאים.
אני שנים בתחום, בבתי חולים, מרפאה פרטית וקופת חולים. התחום הזה לוקה אצלינו לצערי.
 

א.ש. אמיתי

משתמש מקצוען
דוגמא?
קבלתי תוצאות בדיקות דחופות מבית חולים. המזכירה מבית החולים על הקו, צריכה לוודא שהתשובה נמסרה לידי הרופא.

ויש דוגמאות רבות.
גם אם נראה לכם שהעבודה היומיומית אפורה, יש הרבה מקרים דחופים.
ומה אם הרופא המטפל למשל לא מקבל היום, כמובן שלא תשלחי לו בוואטסאפ את תוצאות הבדיקות, נכון?

להבנתי אף אחד לא דיבר על מקרי קיצון, וכולם מסכימים שבמקרי קיצון אין בעיה, הבעיה מתחילה עם הגישה שהמזכירה היא "חלוק לבן" ומותר לה הכל, והיא הסמכות להחליט מהי רמת הדחיפות של המקרה, ניתן למשל לקבוע שבסוף שעות העבודה הרופא יעבור דרך המזכירות ויטפל בכל המקרים ה"דחופים", אני בטוח שהם ייחתכו לפחות בחצי.
 

ot!

משתמש מקצוען
לא צריכה לשאול את הרופאים.
אני שנים בתחום, בבתי חולים, מרפאה פרטית וקופת חולים. התחום הזה לוקה אצלינו לצערי.
ממש תלא נכון היתי יחד עם סבי ז"ל בכמה וכמה בתי חולים גם פרטים
תמיד היה את ההבדל
נכון שבפרטים פחות שמו לב אבל בציבורי נורא והיום
 

מרניניג

משתמש מקצוען
עד עכשיו הסכמתי איתך בהכל. גם אני עובדת במרפאה.
אך על הנושא הזה אני קצת מפקפקת- אולי בגלל שהמגזר איתו אני עובדת הוא (כמעט) רק חרדי.
אנו מקבלות המון פידבקים חיוביים, הערכה ומכתבים בתיבת פניות הציבור. טוב, אנחנו באמת צוות מדהים;).

ממש נכון.
המרפאה בשכונה השניה היא עם אוכלוסיה כללית וממש לא תמיד נעים לעבוד שם.
לא יודעת באיזה תחום ותפקיד את עובדת ומה הסמכויות שלך. יש לכך משמעות רבה.
ברור שיש יוצאי דופן וברור שיש מכתבי תודה, אך זו החוויה שלי לצערי.
 

GRAFI

משתמש מקצוען
ומה אם הרופא המטפל למשל לא מקבל היום, כמובן שלא תשלחי לו בוואטסאפ את תוצאות הבדיקות, נכון?

להבנתי אף אחד לא דיבר על מקרי קיצון, וכולם מסכימים שבמקרי קיצון אין בעיה, הבעיה מתחילה עם הגישה שהמזכירה היא "חלוק לבן" ומותר לה הכל, והיא הסמכות להחליט מהי רמת הדחיפות של המקרה, ניתן למשל לקבוע שבסוף שעות העבודה הרופא יעבור דרך המזכירות ויטפל בכל המקרים ה"דחופים", אני בטוח שהם ייחתכו לפחות בחצי.

בדיוק! על המקרים הללו דיברתי: החשובים - ז"א שיהיו באותו יום, אבל לא דחופים להרגע!
כמה דחופים להרגע יש? בד"כ אפשר להמתין לסוף היום/משמרת
 

ot!

משתמש מקצוען
ומה אם הרופא המטפל למשל לא מקבל היום, כמובן שלא תשלחי לו בוואטסאפ את תוצאות הבדיקות, נכון?
מי אמר שלא חוץ מזה שנראה לי שלא תירצה שמידע רפואי שלך יגיע למכשר האישי של הרןפא של מוגן ואוולי לילדים/אשה/חברים שלו יש גישה
לי באופן אישי כשהבן שלי שבר את הרגל ובאמצע הלילה היה צילום הרופא המתמחה כן שלח בווצאפ למנהל המחלק שלו את הצילום וקיבל הוראותוהנחיות [לא כל כך שימח אבל זה מה שהיה]
 

א.ש. אמיתי

משתמש מקצוען
*מנסיון יום יומי עם המגזר החרדי ועם המגזר החילוני, צר לי מאד לומר זאת, אך מטופלים מהמגזר החילוני יודעים להביע הערכה (בכל צורה שהיא) ואין יום שאנחנו לא מקבלות פידבקים על המקצועיות והרגישות. לעומת המגזר החרדי שנדיר לשמוע מילת תודה והערכה. ההפך הוא הנכון. מזלזלים, מתלוננים ומתלהמים, בגישת הכל מגיע לי. ואפשר לראות את זה גם פה..
כנ"ל בנושא השמירה על הפרטיות.
ואני כמובן חרדית מבטן ומלידה וכותבת זאת בצער רב.

לא צריכה לשאול את הרופאים.
אני שנים בתחום, בבתי חולים, מרפאה פרטית וקופת חולים. התחום הזה לוקה אצלינו לצערי.
אני לא מודה למזכירה בגלל אמונתה אלא לפי רמת העזרה שאני מקבל ממנה, אומר רק במילה, מניסיון אישי שלי במספר מקרים, השירות במרפאה חילונית ממזכירות שלא מאנ"ש, היה טוב ומכבד יותר וד"ל.

(רק אציין כאנקדוטה, פעם הגשתי תלונה לפניות הציבור של הקופה על מזכירה חרדית, לא אוכל לציין בדיוק את המקרה אבל כל מי ששמע הזדעזע מההתנהגות שלה (שהייתה בגיבוי ההנהלה), לזכותם ייאמר שתוך שעתיים התקשרה אלי מנהלת הסניף (חרדית אף היא) והתנצלה וביקשה שאבוא למשרדה, כשבאתי לשם היא פשוט נזפה בי איך זה ייתכן שאני מעז להתלונן נגדם ו"הרי אתה חרדי"... שאלתי אותה "סלחי לי אבל אם אני חרדי מגיע לי יחס של כלב, הרי אם הייתי חילוני לא היית מעזה להתנהג אלי ככה, האם בגלל שאני משתייך למגזר שלך אני אמור לחפות על המחדלים שלך?", אם כחרדי זו הברירה היחידה שלי לקבל שירות הוגן אין לי ברירה אלא לשוב ולהתלונן).
 

א.ש. אמיתי

משתמש מקצוען
מי אמר שלא חוץ מזה שנראה לי שלא תירצה שמידע רפואי שלך יגיע למכשר האישי של הרןפא של מוגן ואוולי לילדים/אשה/חברים שלו יש גישה
לי באופן אישי כשהבן שלי שבר את הרגל ובאמצע הלילה היה צילום הרופא המתמחה כן שלח בווצאפ למנהל המחלק שלו את הצילום וקיבל הוראותוהנחיות [לא כל כך שימח אבל זה מה שהיה]
אין מה להשוות בין בית חולים לבין רפואה בקהילה. התכוונתי לומר שאין באמת רמת דחיפות להראות לרופא את התוצאה און ליין.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכט

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרַי יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב רַבַּת צְרָרוּנִי מִנְּעוּרָי גַּם לֹא יָכְלוּ לִי:ג עַל גַּבִּי חָרְשׁוּ חֹרְשִׁים הֶאֱרִיכוּ (למענותם) לְמַעֲנִיתָם:ד יְהוָה צַדִּיק קִצֵּץ עֲבוֹת רְשָׁעִים:ה יֵבֹשׁוּ וְיִסֹּגוּ אָחוֹר כֹּל שֹׂנְאֵי צִיּוֹן:ו יִהְיוּ כַּחֲצִיר גַּגּוֹת שֶׁקַּדְמַת שָׁלַף יָבֵשׁ:ז שֶׁלֹּא מִלֵּא כַפּוֹ קוֹצֵר וְחִצְנוֹ מְעַמֵּר:ח וְלֹא אָמְרוּ הָעֹבְרִים בִּרְכַּת יְהוָה אֲלֵיכֶם בֵּרַכְנוּ אֶתְכֶם בְּשֵׁם יְהוָה:
נקרא  20  פעמים

אתגר AI

רבי שמעון - הסיפור המלא • אתגר 15

לוח מודעות

למעלה