אסתי ק. [קראנצ'ית]

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
אתה לא מבין מה הבעיה? תקשיב למילים קצת יותר טוב..., בכלל שירי החתונות לאחרונה הגיעו למצב .... [יונתן שיינפלד וכדו'] אם עוד כמה שנים יהיו לנו שירי אהבה בחתונות לצערי אני לא מאוד אתפלא...:(
 

טוב להודות לה'

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
מוטי אילוביץ, מקהלת נרננה, יהודה גלילי - ברכת כהנים

הפקה חדשנית רב -חושית ומרגשת לכבוד חג הפסח מסיפור נדיר שהתרחש בבוקרו של יו"ט ראשון של פסח במחנות ההשמדה.

הקליפ צולם במסגרת מסע מיוחד לסין של בכירי חברת הביטוח MassMutual מארה"ב לשנחאי סין.
באחד הרגעים המרגשים של המסע ביקרו האורחים בשרידי ישיבת מיר בשנחאי אשר הוקמה בשואה האיומה, כאשר לאחר מכן בוצעה בהפקה מרשימה תוכנית אמנותית ומחזמר על השואה והתקומה וסיפור ישיבת מיר של שנחאי בתקופת השואה.

על הבמה בשנחאי הופיעו הזמר והיוצר מוטי אילוביץ מארה"ב, מקהלת נרננה עם תזמורתו של המאסטרו יהודה גלילי מלווים בנגני התזמורת הסימפונית של שנחאי.

במרכזו של המופע בוצע בטוב טעם מחזמר- גראמען מרטיט על סיפור גבורה בשנות השואה של יהודי שמסר נפשו על קידוש ה' בקיום ליל הסדר בצריף בהיחבא, מה שהוביל ל- ברכת כהנים האחרונה בחייו על הגרדום.

לחידוש אמנותי זכו משתתפי האירוע - וכך לראשונה בהיסטוריה יזכו צופי הקליפ - כאשר לכל אורך הגראמען משתלב 'ציור בחול' מרהיב המתאר את הסיפור בצורה ויזואלית מיוחדת ע"י האמן והצייר אהרן זאב ברנשטיין.

צפו ותתרגשו!

צפה בקובץ המצורף 468375



לצפייה:

עריכה,
לא שמתי לב שאת הוידיאו כבר העלה @עזרה לנצרך כאן: www.prog.co.il/posts/6368979
תודה רבה ל @עזרה לנצרך !


להורדה באיכות גבוהה מג'מבו מייל:
https://jumbomail.me/j/9AGlUrTlAkeb0s_


להורדה ב-MP3 :
קליפ מדהים ויפהפה!!!
שאפו ענק לנרננה על ההפקה המושקעת!!!
 

בערל דוב 915

משתמש מקצוען

כוכב נוגה

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
מעניין עכשיו אני לא רואה את זה
הרבה פעמים ראיתי ליד עריכה אופציה של "מחיקה" והשתמשתי עם זה גם
מעניין כאן אני לא רואה את זה
מעניין למה
בדקתי לא מצאתי...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה