הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי...

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
אבו עלי: לפחות 2 מתוך 5 רקטות ששיגרו משמרות המהפכה האיראנים, במסגרת תרגיל "הנביא הגדול 18" נחתו הבוקר על אזור התעשייה הפטרוכימית בצ'בהאר בדרום מזרח איראן (סמוך למפרץ עמאן ליד הגבול עם פקיסטן).
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
ח״כ ואטורי מהליכוד ב'קול ברמה': עדיין אני אומר שיש לשרוף את עזה. שהמחבלים לא יחשבו שמתייפיפים מולם. לא מתנצל ואין לי רחמים על מי שנשאר שם.
 

=]

משתמש מקצוען
חזבאללה מודיע על הרוג נוסף בשורותיו:
נאבע' אלקאדרי מכפרשובא.

אלקאדרי נהרג הלילה כשכטב"מ ישראלי תקף את בית משפחת קצב בכפרשובא, שם התאכסן אלקאדרי לאחר שביתו הותקף בשלב מוקדם יותר של המלחמה.
אלקאדרי הוא האחראי של כפרשובא במיליצית פלוגות ההתנגדות הלבנוניות - מיליציה הכפופה לחזבאללה ומורכבת ברובה מבני עדות שאינם שיעים (דרוזים, סונים ועוד). אנשי המיליציה זוכים לאימונים ונשק מחזבאללה וכפופים למרותו.
ב 23.10 כשבועיים לאחר פרוץ המלחמה נהרגו שניים מאנשי המיליציה הזו בחלתא בדרום לבנון בשעה שניסו לחלץ גופה של מחבל.
בזמנו אותם שני שהידים זכו לכרזה שונה מזו של אלקאדרי היום, שבידלה אותם מפעילי חזבאללה. כעת נראה שחזבאללה החליט להכיל את השהידים של מיליציה זו ולהשוות את מעמדם לזה של אנשיו - לפחות בכרזות.

מספר 159
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
השר לשעבר ח"כ דני דנון (הליכוד) בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM:

"לצערי קצת הורדנו רגל מהגז - אנחנו חייבים להמשיך להכות"

ח"כ דני דנון בביקורת על התפתחות המערכה: "יש לצה"ל את האפשרות להביא תוצאות, אבל שיטת ההפעלה הנוכחית מרחיקה אותנו מהמטרה - אני צועק מדם ליבי, אסור לנו לעשות חצי עבודה.
 

צ'יק צ'אק

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
הלוחמים חשפו הלילה מאות מטענים בכפרי הטרור ביו"ש
לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב מיפו הלילה את בית אחד המחבלים מהפיגוע בסמוך לצומת המשטרה הבריטית; במבצע שערכו הכוחות במחנה הפליטים ג'נין נחשפו מעל 80 מטענים שנועדו לפגוע בכוחותינו ובתרקומיא שביהודה איתרו הכוחות כ-100 מטענים נוספים שהושמדו.
 

05 תקשורת

משתמש סופר מקצוען
הפקות ואירועים
אבו עלי: עיתונאים פלסטינים מדווחים שצה"ל נסוג הבוקר מאזור צומת טחנות הקמח, הנמצא בדרום דיר אלבלח בכביש המוביל לח'אן יונס. צה"ל ישב בצומת זה כמעט מראשית הכניסה הקרקעית , על ציר צלאח א-דין, ושם הוקם מחסום לסינון האוכלוסייה שהתפנתה מצפון הרצועה לדרומה.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
עמיחי שטיין: "החפים מפשע בעזה": קבוצת הטלגרם של 3000 מורי אונר"א ברצועת עזה שיבחה וחגגה את טבח ה-7/10: כינתה את המרצחים "גיבורים", היללו את "החינוך" שקיבלו המחבלים, ושיתפו תמונות ישראלים הרוגים וחטופים.
כעת בכנסת: הצעה דחופה לסדר היום שיזם חה"כ עמית הלוי מהליכוד יחד עם ח"כים נוספים, על מנת לברר את היחס של ממשלת ישראל לאונרא. חבר הכנסת עמית הלוי קרא לממשלת ישראל לנתק את הקשרים עם אונרא ולפעול לסגירתו.
 

רחשי הלב

משתמש מקצוען
מי מפציץ באיראן??
לצד דיווחים ותיעודים של יירוט טילים שנורו מכיוון הים על ידי מערכות ההגנה האוויריות האיראניות, יש גם תיעודים על נפילות באתרים שונים באיראן.
עריכה: מדובר בתרגיל ככה"נ.

אבו עלי: לפחות 2 מתוך 5 רקטות ששיגרו משמרות המהפכה האיראנים, במסגרת תרגיל "הנביא הגדול 18" נחתו הבוקר על אזור התעשייה הפטרוכימית בצ'בהאר בדרום מזרח איראן (סמוך למפרץ עמאן ליד הגבול עם פקיסטן).
באיראן מאשרים שרקטה שנורתה בתרגיל של משמרות המהפכה הבוקר פגעה במתקן התעשיות הפטרוכימיות באזור צ'האבאר.
 

=]

משתמש מקצוען
*יו״ר הכנסת אמיר אוחנה הודיע היום לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ כי הכנסת תקצץ סכום של 121 מיליוני ש״ח מתקציבה לשנת 2024 לטובת המאמץ המלחמתי; אשר יצטרפו לקיצוץ בסך 80 מיליוני ש״ח שכבר קיצצה עם תחילת המלחמה, ובסה"כ 201 מיליוני ש״ח*
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הפגישה המתוחה בין אבו מאזן לשר החוץ בלינקן. סקי ניוז בערבית: השיחה בין השניים הייתה מתוחה כללה גידופים ודיון סוער. שר החוץ האמריקני דרש רפורמות במוסדות השלטון ובמנגנוני הביטחון הפלסטיניים ואבו מאזן השיב שעל האמריקנים לבצע רפורמות במדיניות שלהן בנוגע לסוגיה הפלסטינית (גל שדה, כאן 11).
 

=]

משתמש מקצוען
הצהרה של צבא תימן בשעה 14:00
הדובר הצבאי של החות'ים מתייחס למתקפה שביצעו כוחותיו אתמול בערב ומציין כי זוהי תגובה לתקיפה האמריקאית נגד פעילים צבאיים חות'ים(התקיפה בה טובעו 10 חות'ים בים סוף על ידי מסוק מהצי האמריקאי שירה לעבר סירות בהן שטו במסגרת ניסיון השתלטות כושל על ספינת סוחר לפני כשבוע וחצי).
(א"ע)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
הותר לפרסום: אזרח ישראלי מואשם שהתחזה לקצין בדרגת סרן והשיג גישה למידע מסווג מאוד. הוא הציג את עצמו כקצין בפני גורמים בצה״ל - ושיתף מידע סודי עם גורמים אזרחיים וצבאיים. בעקבות חשדות שהתעוררו נגדו הוא נעצר ונחקר.
בשב״כ מבהירים: הוא לא פעל בשליחות גורמים עוינים ולא מסר מידע סודי לגורמים כאלה (דורון קדוש).
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק ד

א לַמְנַצֵּחַ בִּנְגִינוֹת מִזְמוֹר לְדָוִד:ב בְּקָרְאִי עֲנֵנִי אֱלֹהֵי צִדְקִי בַּצָּר הִרְחַבְתָּ לִּי חָנֵּנִי וּשְׁמַע תְּפִלָּתִי:ג בְּנֵי אִישׁ עַד מֶה כְבוֹדִי לִכְלִמָּה תֶּאֱהָבוּן רִיק תְּבַקְשׁוּ כָזָב סֶלָה:ד וּדְעוּ כִּי הִפְלָה יְהוָה חָסִיד לוֹ יְהוָה יִשְׁמַע בְּקָרְאִי אֵלָיו:ה רִגְזוּ וְאַל תֶּחֱטָאוּ אִמְרוּ בִלְבַבְכֶם עַל מִשְׁכַּבְכֶם וְדֹמּוּ סֶלָה:ו זִבְחוּ זִבְחֵי צֶדֶק וּבִטְחוּ אֶל יְהוָה:ז רַבִּים אֹמְרִים מִי יַרְאֵנוּ טוֹב נְסָה עָלֵינוּ אוֹר פָּנֶיךָ יְהוָה:ח נָתַתָּה שִׂמְחָה בְלִבִּי מֵעֵת דְּגָנָם וְתִירוֹשָׁם רָבּוּ:ט בְּשָׁלוֹם יַחְדָּו אֶשְׁכְּבָה וְאִישָׁן כִּי אַתָּה יְהוָה לְבָדָד לָבֶטַח תּוֹשִׁיבֵנִי:
נקרא  14  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה