הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר...

תהילים

בואו נקרא יחד!
פרוג-בוט
מנוי פרימיום


תהילים פרק מ

א לַמְנַצֵּחַ לְדָוִד מִזְמוֹר:ב קַוֹּה קִוִּיתִי יְהוָה וַיֵּט אֵלַי וַיִּשְׁמַע שַׁוְעָתִי:ג וַיַּעֲלֵנִי מִבּוֹר שָׁאוֹן מִטִּיט הַיָּוֵן וַיָּקֶם עַל סֶלַע רַגְלַי כּוֹנֵן אֲשֻׁרָי:ד וַיִּתֵּן בְּפִי שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּה לֵאלֹהֵינוּ יִרְאוּ רַבִּים וְיִירָאוּ וְיִבְטְחוּ בַּיהוָה:ה אַשְׁרֵי הַגֶּבֶר אֲשֶׁר שָׂם יְהוָֹה מִבְטַחוֹ וְלֹא פָנָה אֶל רְהָבִים וְשָׂטֵי כָזָב:ו רַבּוֹת עָשִׂיתָ אַתָּה יְהוָה אֱלֹהַי נִפְלְאֹתֶיךָ וּמַחְשְׁבֹתֶיךָ אֵלֵינוּ אֵין עֲרֹךְ אֵלֶיךָ אַגִּידָה וַאֲדַבֵּרָה עָצְמוּ מִסַּפֵּר:ז זֶבַח וּמִנְחָה לֹא חָפַצְתָּ אָזְנַיִם כָּרִיתָ לִּי עוֹלָה וַחֲטָאָה לֹא שָׁאָלְתָּ:ח אָז אָמַרְתִּי הִנֵּה בָאתִי בִּמְגִלַּת סֵפֶר כָּתוּב עָלָי:ט לַעֲשׂוֹת רְצוֹנְךָ אֱלֹהַי חָפָצְתִּי וְתוֹרָתְךָ בְּתוֹךְ מֵעָי:י בִּשַּׂרְתִּי צֶדֶק בְּקָהָל רָב הִנֵּה שְׂפָתַי לֹא אֶכְלָא יְהוָה אַתָּה יָדָעְתָּ:יא צִדְקָתְךָ לֹא כִסִּיתִי בְּתוֹךְ לִבִּי אֱמוּנָתְךָ וּתְשׁוּעָתְךָ אָמָרְתִּי לֹא כִחַדְתִּי חַסְדְּךָ וַאֲמִתְּךָ לְקָהָל רָב:יב אַתָּה יְהוָה לֹא תִכְלָא רַחֲמֶיךָ מִמֶּנִּי חַסְדְּךָ וַאֲמִתְּךָ תָּמִיד יִצְּרוּנִי:יג כִּי אָפְפוּ עָלַי רָעוֹת עַד אֵין מִסְפָּר הִשִּׂיגוּנִי עֲוֹנֹתַי וְלֹא יָכֹלְתִּי לִרְאוֹת עָצְמוּ מִשַּׂעֲרוֹת רֹאשִׁי וְלִבִּי עֲזָבָנִי:יד רְצֵה יְהוָה לְהַצִּילֵנִי יְהוָה לְעֶזְרָתִי חוּשָׁה:טו יֵבֹשׁוּ וְיַחְפְּרוּ יַחַד מְבַקְשֵׁי נַפְשִׁי לִסְפּוֹתָהּ יִסֹּגוּ אָחוֹר וְיִכָּלְמוּ חֲפֵצֵי רָעָתִי:טז יָשֹׁמּוּ עַל עֵקֶב בָּשְׁתָּם הָאֹמְרִים לִי הֶאָח הֶאָח:יז יָשִׂישׂוּ וְיִשְׂמְחוּ בְּךָ כָּל מְבַקְשֶׁיךָ יֹאמְרוּ תָמִיד יִגְדַּל יְהוָה אֹהֲבֵי תְּשׁוּעָתֶךָ:יח וַאֲנִי עָנִי וְאֶבְיוֹן אֲדֹנָי יַחֲשָׁב לִי עֶזְרָתִי וּמְפַלְטִי אַתָּה אֱלֹהַי אַל תְּאַחַר:
 

החכם מכולם החלופי

משתמש מקצוען
ח״כ דני דנון: ״התמרון קשה כרגע והשיטה אינה נכונה, אנחנו לא פועלים מספיק באגרסיביות. בגלל לחץ מבחוץ אנחנו פועלים בשיטה כירורגית במקום לשטח בנינים ולהפציץ מהאוויר קודם כדי לא לסכן את חיי החיילים. אנחנו צריכים לפנות את התושבים לכיוון הים ולשטח את הבתים״.
 

הכריש!

משתמש מקצוען
הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם


מצורפים שמות החללים:
-סגן ירון אליעזר צ’יטיז (Yaron Eliezer Chitiz), בן 23, מרעננה, סגן מפקד פלוגה בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה


-סמ״ר איתי בוטון (Itay Buton), בן 20, מפתח תקווה, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה


-סמ״ר אפרים יכמן (Efraim Yachman), בן 21, מנווה דניאל, לוחם בגדוד שקד, חטיבת גבעתי, נפל אמש בקרב בצפון רצועת עזה
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
רשת ב׳: מספר לוחמים שנדבקו בעזה בפטריות וזיהומים מאושפזים בבתי חולים בישראל במצב קשה. יש מספר מצומצם של לוחמים במצב קשה שנמצאים בטיפול נמרץ ונשקפת סכנה לחייהם. הרופאים נעזרים בטיפולים ניסיוניים של חברת פייזר על מנת לטפל בהם והערכה היא כי מרבית הנדבקים יחלימו.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
חילופי אש בהר דב מעל 10 רקטות וטילי נ.ט נורו לעבר מוצבי צה"ל.
3 אזרחים לבנונים נהרגו לטענת חיזבאללה הלילה בעומק לבנון, חיזבאללה הודיע שיגיב קשות על האירוע כולל הרחבת האש מעבר ל5 קילומטר ( יום מעניין צפוי היום בצפון)
 

שניאור רובינשטיין

משתמש מקצוען
השר איתמר בן גביר יצא אמש בזעם מישיבת הקבינט המורחב משום שלא הכניסו את עוזרו, חנמאל דורפמן, לבור בקריה בתל אביב. בן גביר הבחין בכך שמאפשרים את כניסתם של הדוברים של חברי הקבינט המצומצם בלבד ודורפמן ממתין בחוץ, והתעמת עם המאבטחים. "הצעקות חוללו סערה במקום", דווח ב'חדשות 12'.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
צה"ל מפרסם את נתוני הנפגעים - ההרוגים והפצועים מתחילת המלחמה ועד עתה (27/12/2023):

חללי צה"ל ששמותיהם הותרו לפרסום: מתחילת המלחמה 498 מתחילת התמרון הקרקעי 164

מצב נוכחי של חיילים מאושפזים: במצב קשה - 47 במצב בינוני - 262 במצב קל - 133 סה"כ - 405

חיילים שנפצעו מתחילת המלחמה: במצב קשה - 329 במצב בינוני - 576 במצב קל - 1,161סה"כ - 2,066

חיילים שנפצעו ברצועת עזה מתחילת התמרון: במצב קשה - 198 במצב בינוני - 327 במצב קל - 349 סה"כ - 874

שהקב"ה ישלח לכל חיילינו הפצועים רפואה שלימה במהרה!
 

נתוש1212

משתמש מקצוען

בגלל הפגזים​

הנשיא ביקר את הלוחמים והטריף את אנשי השמאל​

במטרה לחזק את כוח המילואים בחזית, נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, ביקרו ביום שני השבוע גדודי מילואים שנמצאים בעוטף עזה.

תחילה, הגיעו הנשיא ורעייתו לתקומה, שם התקבלו על ידי קצין המילואים הראשי, תא״ל בני בן ארי, ומפקד גדוד 531, סא״ל במיל׳ תום כהן. שם, קיבלו סקירה על העשיה המבצעית של גדוד המילואים על ידי המפקדים, קיימו שיח פתוח עם החיילות והחיילים המשרתים במילואים.

לאחר מכן, ביקרו הנשיא ורעייתו במוצב נחל עוז. את פניהם קיבל מג״ד 7020, סא״ל במיל׳ שמעון לוגסי, שנתן סקירה מבצעית אודות פעילות הגדוד, יחד עם החיילים והלוחמים.

במהלך הסיור, נשיא המדינה הרצוג אף כתב הקדשה על אחד הפגזים. "סומכים עליכם" כתב ומבלי להתכוון הצית אש בקרב אנשי השמאל. כך למשל אלון לי גרין, מנהל שותף של תנועת השמאל עומדים ביחד הגיב בזעם ברשת החברתית: "אני מצטער, אבל זה לא נורמלי. נשיא המדינה, יצחק הרצוג, כותב "הקדשה" על פגז שהולכים לירות על עזה, כשידוע לחלוטין – וכשהוא יודע – שכשני שליש מההרוגים מהפגזות הצבא בעזה הם אזרחים, אנשים חפים מפשע. כשידוע – וכשהוא יודע – שאלפי ילדים כבר נהרגו בהפגזות. אז תסלחו לי, אבל התמונה הזו, המציאות הזו – היא לא נורמלית והיא פשוט עצובה. המקום שאנחנו מגיעים אליו, הוא עצוב" דברי גרין.
 

יוסי1234

משתמש מקצוען
דיווח בגרדיאן: בעוד המלחמה בעזה נמשכת, עולה הסבירות לשימוש ישראלי במאגרי הנשק האמריקנים המאוחסנים בישראל. על פי הדיווח, מאגרי הנשק הוקמו כבר בשנות ה-80 כשמטרתם לספק נשק במהירות לכוחות האמריקנים, בכל עימות אפשרי במזרח התיכון. מאז הורשתה ישראל להשתמש במאגרים הסודיים לעתים, בנוסף לסיוע האמריקני השוטף.
 

יוסי1234

משתמש מקצוען
דובר משמרות המהפכה התייחס להתנקשות בבכיר הארגון, רזי מוסאווי בסוריה, המקושרת לישראל ואמר כי תגובתה של איראן לכך תהיה "שילוב של פעולה ישירה, ופעולה של חזית ההתנגדות. פעולות התגמול יימשכו בזמנים ומיקומים שונים".
 

יהודה גל

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יוסי יהושע: תחושת החמיצות מוגזמת ופוגעת ברוח הלוחמים. אוגדה 36, למשל, השיגה הכרעה מול גדוד שג'אעיה - 900 מחבלים הרוגים. איבדנו 16 לוחמים וכל חלל הוא עולם ומלואו, אבל גורם צבאי אומר: ״בהתחשב בתנאי הפתיחה והלחימה בתת קרקע זו תוצאה שאף צבא לא היה משיג. היו לנו תקלות, היה ירי דו־צדדי, היו שגיאות. אבל ככה נראה שדה קרב. אסור לייצר דמורליזציה אלא להעריך את ההישג״.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה