הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ...

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
לאחר הסרטון המזעזע שחמאס פרסם השבוע.

גופתה של חללת צה״ל, רב״ט נועה מרציאנו ז״ל, חולצה על ידי כוח צה״ל מגדוד 603 מצוות קרב חטיבתי 7, ממבנה בסמוך לבית החולים שיפאא׳ ברצועת עזה לשטח מדינת ישראל.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
ניר דבורי: מבצע גדול של חטיבת כפיר הלילה, יחד עם מסתערבים ומג"ב, בדגש על מחנה הפליטים בג'נין. במהלך הפעילות חוסלו חמישה מחבלים ונעצרו שמונה מבוקשים. נתפסו אמצעי לחימה רבים ששימשו אותם.
במהלך המבצע הזה, היה ניסיון של חלק מהמבוקשים להימלט לתוך בית החולים של ג'נין באמבולנסים, כמו שאנחנו רואים שקורה בעזה. הצליחו לתפוס גם שם חלק משמונת המחבלים שנעצרו.
לכוחות צה״ל אין נפגעים.
 
נערך לאחרונה ב:

002

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
עריכה תורנית
משפחתה של רב״ט נועה מרציאנו הי"ד, בת 19 ממודיעין כבר באמצע השבעה על נועה הי"ד לאחר שהודיעו להם השבוע כי היא נרצחה בעזה, נועה שרתה בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, תצפיתנית בנחל עוז.
משפחות החטופים הצועדות מתל אביב לירושלים, עברו אמש במודיעין לנחם את משפחת מרציאנו.
השבוע החמאס פרסם סרטון בו נראית רב"ט נועה מרציאנו הי"ד בעזה, בחיים.
אמא של נועה קראה השבוע למערכת הביטחון: בתי נהרגה בשבי: "אין לי קבר לבכות עליו, תחזירו אותה הביתה".
אמא של נועה הי"ד, סיפרה לפני כמה ימים בראיון ל'ידיעות אחרונות' על השיחה האחרונה ביניהן: "היא אמרה שהיא במיגונית. די מהר היא סיפרה שיש חדירה ולא נשמעה מופתעת. היא כל הזמן סיפרה שהגזרה חמה, שיש פעילות חשודה, והיא כמובן דיווחה למפקד, אבל לא אמרה לי מה עשו, והנחתי שהמידע מסווג".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
גורם ביטחוני בכיר ל׳וואלה׳ - ״סינואר רוצה לדחות את התמרון היבשתי לדרום הרצועה. הוא מבין היטב שברגע שהתמרון יתחיל הוא ישמיד לחלוטין את תשתיות חמאס וגם את הנהגת חמאס, לכן הוא עסוק במניפולציות ושקרים. אין כרגע עסקה לשחרור, אולי זה יתפתח בהמשך. הציבור צריך להיות ערוך למשחקים פסיכולוגיים מכוערים ומטלטלים. סינוואר ישתמש בכל הכלים״.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

נתניהו: עושים הכל כדי להימנע מפגיעה באזרחים. לא תמיד מצליחים

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בריאיון לרשת CBS האמריקנית כי ישראל עושה כל שביכולתה כדי לחלץ אזרחים מכלל סכנה בזמן שהיא נלחמת בחמאס ברצועת עזה, כולל פיזור כרוזי אזהרה, אך ניסיונותיה למזער נפגעים 'לא צלחו'. הוא נשאל אם הרג אלפי פלסטינים בעזה יתדלק דור חדש של שנאה, ואמר כי "כל הרג של אזרחים הוא טרגדיה". "אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי להוציא את האזרחים מכלל סכנה, בעוד חמאס עושה הכל כדי להשאיר אותם בסכנה. אנחנו שולחים עלונים, מתקשרים אליהם בטלפונים הסלולריים שלהם, ואומרים: 'עזבו'. ורבים אכן עזבו". נתניהו הוסיף כי "ננסה לסיים את העבודה הזאת עם מינימום נפגעים אזרחיים. זה מה שאנחנו מנסים לעשות, אבל לצערי אנחנו לא מצליחים". ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו לא שואפים לכבוש את עזה, זו לא המטרה שלנו. אנחנו רוצים אחריות צבאית כוללת כדי למנוע את את התעוררות הטרור מחדש. המטרה שלנו היא לוודא שמה שקורה שם יהיה שונה. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים לפרז את עזה. שחרור הפלסטינים מחמאס ייתן להם עתיד אמיתי. אנחנו צריכים כאן שינוי תרבותי. לא יכול להיות שייכנס לעזה ממשל אזרחי שלא יילחם בטרוריסטים ושיהיה מחויב למימון מחבלים במקום להילחם בהם".
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
הודעת דו"צ
לוחמי צה״ל המשיכו לפעול הלילה ברצועת עזה, מטוסי קרב של צה"ל תקפו מטרות טרור רבות בשטח הרצועה; אותרו רקטות עתירות משקל וכטב"מים במוצב הג'יהאד האסלאמי-פלסטיני בצפון הרצועה

לוחמי צה״ל המשיכו לפעול הלילה ברצועת עזה, מטוסי קרב של צה"ל תקפו מטרות טרור רבות בשטח הרצועה.

לוחמי צה"ל מצוות הקרב של חטיבת ביסל״ח ויחידת יהל"ם, פשטו בהכוונת מודיעין על מוצב של מפקד מרחב הצפון בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני ובו משרדים של בכירים בארגון הטרור ומפעל לייצור אמל"ח אסטרטגי.
במהלך פשיטה זו, איתרו הלוחמים רקטות עתירות משקל, כטב"מים ואמצעי לחימה נוספים.
הכוחות השמידו את המוצב.

כוחות צוות קרב חטיבת גבעתי פעלו בשטח בית ספר בו הסתתרו פעילי חמאס. במהלך הפעילויות חיסלו הכוחות את הפעילים ואיתרו אמצעי לחימה בשטח בית הספר.

צוותי הקרב של חטיבת הנח"ל, חטיבת הצנחנים וחטיבה 460 פשטו על מספר יעדים ואיתרו אמצעים טכנולוגיים ואמצעי לחימה. בין היתר אותרו נשקים מסוג קלצ'ניקוב, מטענים, מטולים, ווסטים, RPG, משגרי נ"ט ועוד.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

ערוצים פלסטינים: ח’אלד אבו הלאל, מזכ”ל תנועת” אלאחראר” נהרג הלילה בתקיפת צה”ל בשכונת שיח’ רצ’ואן בצפון העיר עזה (רחוב א-ג’לאא’), יחד עם בנו ו 6 מתושבי האזור.

אבו הלאל, פרש מתנועת הפת”ח עם השתלטות חמאס על הרצועה והקים את תנועת “אלאחראר” התומכת (ונוטלת חלק) ב”התנגדות” ובפעילות המזוינת נגד ישראל.

פעמים רבות עורר אבו הלאל לעג בקרב העזתיים על תפקידו השולי בזירה הפוליטית בעזה לאחר שנטש את הפת”ח כדי לרצות את חמאס עם השתלטותה על הרצועה. [אבו עלי]
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
דיווח באזרבייג'אן: כוחות הביטחון עצרו אדם חמוש באקדח שככל הנראה תכנן לבצע פיגוע בשגרירות ישראל בבירה באקו. על פי ההודעה שפורסמה, הוא עקב אחר בניין השגרירות במשך תקופה ממושכת (אסף רוזנצוייג).
 

חיי יצחק

משתמש מקצוען
דוברות המשטרה:

חקירה שהתנהלה ביחידת יואב של מחוז הדרום במשטרה הובילה למעצרם של חמישה חשודים בגין גניבה של ציוד הגברה בשווי 2 מיליון ש"ח מאיש המוסיקה בפסטיבל "נובה" מתן ליאור ז"ל שנרצח ברעים במתקפת הטרור של החמאס ב-07.10.23.

במסגרת פעילות רחבה של המחוז הדרומי במשטרה נגד פורעי חוק שנגנבו ציוד ורכוש לקורבנות המלחמה, הטיל מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן את חקירת גניבת הציוד הגברה של פסטיבל "נובה" על יחידת יואב.

ציוד ההגברה המיוחד שייך לאיש המוסיקה מתן ליאור ז"ל שאותו רכש בייצור מיוחד בשוווי של 2 מיליון ש"ח.

עם התפתחות החקירה הסמויה ביחידת יואב בוצעו השבוע מעצרים על ידי בלשי היחידה בערים קלנסווה, דליית אל-כרמל ועוספייה והביאו למעצרם של חמישה חשודים בגין הגניבה החמורה.

בחיפוש בביתם של החשודים איתרו ותפסו בלשי יחידת יואב של מחוז הדרום את כלל הציוד שנגנב.

אתמול בסיום החקירה הוגשה הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז הדרום ובקשה לחילוט רכושם של החשודים בסכום של 185,000 ש"ח.

השבוע הגיע אביו של הנרצח מתן ליאור ז"ל ושוטרי יחידת יואב החזירו לו את כלל הציוד הגנוב.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען

ערוצים פלסטינים מדווחים כי משרד הפנים הישראלי הודיע על שלילת אזרחותם של שני פעילי טרור ממזרח ירושלים, מאג’ד אלג’עבה ורשיד רשק בשל “הפרת אמונים” למדינת ישראל. [א"ע]

 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
ראש מועצת אשכול גדי ירקוני לתושבים: ״אנו נערכים לאפשרות של חזרה הדרגתית הביתה לאשכול החל מה-1.1.24. הכוונה היא לחזרה של יישובי המועצה אשר לא נפגעו בהם התשתיות הפיזיות, הישובים שמזרחית ל-232 וחלק מהישובים צמודי הגדר שמערבית ל-232. לגבי יישובי צמודי הגדר בהם התשתיות נפגעו, הקהילות תעבורנה למגורים זמניים, לפרק זמן של מינימום שנה״.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קנ

א הַלְלוּיָהּ הַלְלוּ אֵל בְּקָדְשׁוֹ הַלְלוּהוּ בִּרְקִיעַ עֻזּוֹ:ב הַלְלוּהוּ בִגְבוּרֹתָיו הַלְלוּהוּ כְּרֹב גֻּדְלוֹ:ג הַלְלוּהוּ בְּתֵקַע שׁוֹפָר הַלְלוּהוּ בְּנֵבֶל וְכִנּוֹר:ד הַלְלוּהוּ בְתֹף וּמָחוֹל הַלְלוּהוּ בְּמִנִּים וְעוּגָב:ה הַלְלוּהוּ בְצִלְצְלֵי שָׁמַע הַלְלוּהוּ בְּצִלְצְלֵי תְרוּעָה:ו כֹּל הַנְּשָׁמָה תְּהַלֵּל יָהּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  20  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה