פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

רעיון טוב

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
F1OvB8_XgAAIqPv
 

ספידי

משתמש מקצוען
לקראת בואו של הנשיא הרצוג: הדמוקרטית הפרוגרסיבית פרמילה ג'יאפאל, חברת בית הנבחרים האמריקני, התנצלה על כך שכינתה את ישראל "מדינה גזענית". ובתוך כך נשיא המדינה הרצוג יצא היום לארה"ב שם ישא דברים בפני שני בתי הקונגרס - בית הנבחרים והסנאט.

ניו יורק: עשרות הפגינו במהלך הלילה (שעון ישראל), בפתחו של שבוע מחאה שתימשך גם בזמן ביקור הנשיא הרצוג בוושינגטון.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

רה"מ נתניהו והנשיא ביידן ישוחחו בטלפון לאחר חודשים ארוכים שבהם הם לא שמעו אחד מהשני • השיחה - ברקע העקשנות של ביידן שלא לזמן את נתניהו לבית הלבן ומאמר המערכת התוקפני כלפיו בסופ"ש האחרון • בעוד יממה ייפגש הנשיא ביידן עם הנשיא הרצוג.
עושה טובה לנתניהו? לאחר חודשים ארוכים בהם השניים לא שוחחו בהם וביידן התעקש שלא לזמן אליו את נתניהו, הם צפויים לשוחח היום (שני) על הרפורמה במערכת המשפט. ביידן כידוע, לא מתאמץ להסתיר את דעותיו בנוגע לרפורמה – ורמז לממשלת נתניהו לא אחת לקבל החלטות בהסכמה רחבה בלבד.
לפי הדיווח של כתב וואלה! חדשות ברק רביד, השניים ישוחחו על הרפורמה המשפטית ועל החוק לצמצום עילת הסבירות. השיחה בין השניים תתנהל יממה בלבד לפני הפגישה הצפויה של הנשיא הרצוג עם ביידן בארה"ב.
הדיווחים על אודות השיחה בין השניים מגיעים לאחר שבסופ"ש האחרון הותקף הנשיא ביידן במאמר מערכת שפורסם בוול סטריט ג'ורנל האמריקני, על היחס המחפיר שלו לנתניהו ולישראל.
במאמר שפורסם תחת הכותרת "מה יש לביידן נגד ישראל?", מתח העיתון ביקורת חריפה על יחסו של ביידן לישראל בתקופה האחרונה ואף הגדיל לעשות ואמר כי "לפחות ברמה הרטורית, היחס של הנשיא והממשל לראש הממשלה בנימין נתניהו והקואליציה שלו הוא גרוע יותר מהיחס שלהם לשלטון האסלאמי באיראן".
לצד הביקורת על סירובו של ביידן לקבל את נתניהו בבית הלבן, במאמר שסוקר את התנהלותו של הנשיא בתקופה האחרונה ביחס לישראל ישנה התייחסות גם לדבריו נגד הרפורמה המשפטית והתערבותו בוויכוח הפוליטי: "מדובר בסוגיה שעל הישראלים להתווכח עליה, ואין צורך בפרשנות של ביידן לעניין".
 

ספידי

משתמש מקצוען

נהגי מוניות: אם המפגינים ימשיכו לפגוע בפרנסה שלנו - נחסום את הבית של לפיד.​

בהודעה שפרסם ארגון "אחדות נהגי המוניות" נמסר: "אנחנו מתארגנים לתביעה ייצוגית של כל נהגי המוניות נגד מארגני מחאת השמאל". לדבריהם, אם המפגינים נגד הרפורמה המשפטית יחסמו השבוע את נתב"ג, נהגי המוניות יחסמו את רמת אביב ג'.​

 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

לא מתגרשים מאחים
נבנה על ידי

עצומת המילואימניקים - מתנגדים לסרבנות!
zwgbbzbtofriuhwkxiwq


201





496 שיתופים

חיתמו על העצומה שלנו:
אנו, חיילים וחיילות בעבר או במילואים בצה"ל - מתנגדים לסרבנות ונאמנים למדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. אנחנו נשרת את מדינת ישראל כי זו המדינה היחידה שלנו -
ואנחנו נגן עליה בכל מחיר!

(קרדיט תמונה: דו"צ)
יוזמי העצומה: ינון מגל ומאיר ליוש
צרו קשר עם לא מתגרשים מאחים
חתימות (32,685)
32685
אנונימי
לפני שנייה
32684
יהונתן צבי גוגק
לפני שתי שניות
32683
Raphael Rom
לפני שתי שניות
32682
אנונימי
לפני 3 שניות
32681
שולמית קוצר
לפני 4 שניות
32680
יעקב בצלאל
לפני 5 שניות
32679
זאבי אברהם
לפני 6 שניות
32678
אנונימי
לפני 8 שניות
32677
נדב חלמיש
לפני 8 שניות
32676
אנונימי
לפני 8 שניות
32675
אנונימי
לפני 9 שניות
32674
שמעון כהן
לפני 9 שניות
32673
אנונימי
לפני 9 שניות
32672
אנונימי
לפני 9 שניות
32671
אריאל טואיל
לפני 10 שניות
32670
דורון ניר-צבי
לפני 11 שניות
32669
אנונימי
לפני 15 שניות
32668
יצחק הלפרין
לפני 15 שניות
32667
ניתאי בן אפרים
לפני 15 שניות
32666
אנונימי
לפני 16 שניות

הצג עוד

32,684
אנשים חתמו
82% מיעד של 40,000
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
מיכאל שמש:
הליכוד: כבוד השופט סולברג שב והבהיר שהוא דבק בעקרונות הקיימים לגבי תיקון עילת הסבירות, בדומה לנשיאי העליון לשעבר, השופט גרוניס והשופט לנדוי. בניגוד לפרסומים בתקשורת, ובהתאם להבהרה שהוציא, כבוד השופט סולברג לא סתר את מהות החוק - צמצום עילת הסבירות בנוגע לנבחרי ציבור. הפער הקיים הוא טכני ונוגע אך ורק בדרך תיקונה, אם בפסיקה או בחקיקה. מאז השופט סולברג אמר את דבריו חלפו 3 שנים וחצי, דבר לא השתנה והשופטים לא שעו לקריאתו ולא שונתה הפסיקה. על כן, הקואליציה תקדם את תיקון עילת הסבירות בדרך של חקיקה, לפי מתווה סולברג.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים

נתניהו הבטיח לביידן: אנסה לגבש בפגרה הסכמה רחבה על החקיקה​

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שוחח הערב (שני) עם נתניהו והזמין אותו "בקרוב", כלשונו, לארה"ב - ככל הנראה בשולי עצרת האו"ם ולא בבית הלבן.​

 

lotr

משתמש מקצוען
במקור מאתר בחדי חרדים

בראיון בערוץ 12 הוצג ערן שוורץ כטייס קרב לשעבר שעלה לאוויר כדי להודיע כי יפסיק להתנדב למילואים בעקבות החקיקה הנוכחית. אולם חברו לספסל הלימודים טוען בתגובה כי אינו טייס קרב אלא טייס תובלה וכי הוא לא טס כבר עשר שנים...


ערן שוורץ, "מנכ"ל מטה לוטה, טייס קרב לשעבר" הוצג כך על המסך בתוכנית אופירה וברקו בערוץ 12 כמי שבא להודיע לאנשים בתוכנית שכבר לא תשרת את המדינה.

הוא אמר לתוכנית: "זה האירוע הכי קשה בחיי, אבל אני לא יכול להמשיך ככה. בנימין נתניהו לוקח אותנו לחורבן "בית המקדש השלישי" (הערת העורך: מדינת ישראל). אני לא ארשה צעד כזה, זה שובר אותי מבפנים, אני נקרע, אבל אני חושב שזמנים כאלה הם לא הזמן לשבת במקום נוח עם חליפה. אנחנו לא נוותר. המדינה כנראה יקרה לנו יותר מאשר לבנימין נתניהו".

עוד הוסיף שוורץ, "כמו רבים מאחיי, אני שם את משפחתי ואת חיי בצד 24/7 למשך שישה חודשים לטובת מדינת ישראל והעם היהודי. עד כה, הדבר היחיד שעוצר אותנו הוא המחאה הזו. »

שי קלח, טייס קרב לשעבר בתגובה, יו"ר פורום 'טייסים לטובה', טוען בתגובה כי האיש התחזה כטייס קרב באוויר כדי להסלים את המחלוקת, כאשר העובדות הן שהוא לא טס כבר עשר שנים.


"ראיתי את חבר שלי בקורס ערן שוורץ בוכה לאופירה וברקוביץ, שאם החקיקה תימשך הוא לא יוכל להמשיך לשרת במילואים", כתב קלח והוסיף, "בניגוד לאיך שהוצג - ערן שוורץ הוא לא טייס קרב אלא טייס תובלה. וחוץ מזה הוא לא טס כבר עשור אז לא הבנתי על מה הוא מאיים שהוא לא ישרת".

לדבריו, "מתנהלת כאן לוחמה פסיכולוגית בתקשורת, הכוללת בדיות, מכתבי דחייה וסחיטת רגשות. אין שאלות, אין ביקורת, רק הד של זיופים. אסור לציבור ולנבחרי הציבור להיכנע למניפולציות", סיכם טייס הקרב שי קלח בתגובה.
 

פשוש

משתמש מקצוען
סנאט האוניברסיטה העברית בעקבות הכוונה להעביר את עילת הסבירות: "מביעים דאגה וקוראים לראשי המוסדות לפתוח בהשבתת כל המחקר וההוראה".

יהודה שלזינגר: סמוטריץ׳ נגד התקשורת: ״יש 5000 מפגינים אתם כותבים 150,000 אלף. יש 3.5 סרבנים, שניים מהם קשישים שאני לא יודע כמה שנים כבר לא החזיקו ג׳ויסטיק של מטוס ואתם אומרים ״סרבנים!״ - ״סרבנים!״.

נדב גלאון ממארגני ההפגנות מחר ב׳רדיו 103׳ - ״לא נהיה בנתב״ג. הפעולה המרכזית תהיה ב-16.00 במספר תחנות רכבת. משעות הבוקר המוקדמות לאורך היום - צעדות, שיבושים, חסימות, הפגנות ושורה של פעולות מפתיעות שאנו מתכננים. אם הממשלה לא תעצור - נגרום למדינה לעצור״.

עמית סגל: "מבקשים להשאיר את צה"ל של כולנו": אנשי המילואים במכתב לרמטכ"ל, לשר הביטחון ולראש אמ"ן, בה הם מצהירים כי ימשיכו לשרת את המדינה במסירות על אף הדעות הפוליטיות השונות בהן הם מחזיקים.

כתב אישום הוגש נגד המפגינה שתקפה את השר דיכטר עם דגל לפני כארבעה חודשים. אפרת מרמור משוהם ורועי דניאלי מאור יהודה (שבעט ברכב השר) מואשמים בתקיפת עובד ציבור ובנסיון חבלה במזיד ברכב (אמוץ שפירא).

בצלאל סמוטריץ׳ במענה ליקי אדמקר: ״יש הסכמה בין כל ראשי הקואליציה שהשלב הבא בחקיקה צריך להיות השינוי בהרכב הוועדה לבחירת השופטים״.

׳הליכוד׳ בהודעה - ״מעריכים את ההתייצבות של גנץ ואייזנקוט ולפניהם של אשכנזי - שלושה רמטכ״לים לשעבר - נגד הסרבנות שמאיימת על ביטחונם של כל אזרחי ישראל״.

׳ערוץ 12׳ ו׳ערוץ 13׳ בהודעה עם אותה נוסח - מחר יום שידורים מיוחד בעקבות ״פסגת הנשיאים״ ובעקבות ״יום השיבוש״

'כאן': המשטרה הדיחה מס' מתנדבים שחתמו על עצומה בה הצהירו שיפסיקו להתנדב במידה והרפורמה המשפטית תעבור.

במחאה על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית: ההסתדרות הרפואית נערכת לשביתת מערכת הבריאות כבר השבוע. ('ערוץ 12')

גנץ בישי' הסיעה: אני תוהה איך נתניהו ששותה סקרים לארוחת בוקר, התנתק מהעם. איך אינך שומע את זעקת מחצית מהעם? גם אם אתה חושב שהחקיקה נכונה, מדוע אתה לא מדבר אל העם כולו?.

שרת התחבורה רגב: קומץ בריונים פריווילגים החליטו לחסום הבוקר את כביש 4. למה? ככה. כשאין אכיפה ויש רוח גבית מהיוע"משית, הכל מותר. המציאות הזאת חייבת להיפסק.

יום השיבוש מחר החל משעה 16:30 ברציפי תחנות רכבת ישראל - חיפה מרכז השמונה, בנימינה, הרצליה, תל אביב השלום ולוד.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
לא חדש שערוצי הטלוויזיה מסמפטים את המחאה, אבל לפעמים זה פשוט מגוחך. כך סיקרו הערב בחדשות 12 חסימת כביש של מתנגדי הרפורמה: ״מפגינים חסמו לתנועה קטע כביש״. ״אזרחים אחרים *לקחו את החוק לידיים* והחליטו לפתוח בעצמם את החסימה״.
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
פרסום ראשון: מכתב נשלח היום (שני) ליו"ר ההסתדרות הרפואית הפרופ' ציון חגי, ועליו חתומים כ-500 רופאים שקוראים לעצור את החלטת ההסתדרות להשבתת מערכת הבריאות כאמצעי אזהרה להתקדמות חקיקת המהפכה המשפטית. הרופאים, אשר חלקם חברים בהסתדרות הרפואית, מביעים בו זעזוע עקב ההחלטה, וטוענים כי אין לפגוע במטופלים ובציבור על רקע סוגיה פוליטית.

"אנו רואים בצער את איומי הנהגת ההסתדרות הרפואית להשבית את מערכת הבריאות", פתחו הרופאים המתנגדים במכתבם. "אנו מתנצלים בפני הציבור הישראלי על התנהגותם חסרת האחריות של חלק קטן וקולני מעמיתינו למקצוע, המתנהל באופן שערורייתי, מאיים ודוחף להשבתה, וזאת בהסתמך על זריעת דיסאינפורמציה, אמירות חסרות בסיס ופרשנויות מעוותות".

"הם מדמיינים שחיקה במאפייני הדמוקרטיה בישראל, ובעקבותיה פגיעה דמיונית ברפואה - רק כי לשלטון המדינה נבחרו אנשים בעלי דעות שונות משלהם", הוסיפו. "מדהים לראות רופאים הנוטשים את עבודתם הרפואית בזמן הפגנות ואספות מחאה, תוך פגיעה ישירה במטופלים שלהם. עצוב לראות רופאים מכניסים סמלי מחאה למרחב הטיפולי ופוגעים באמון המטופל".

הרופאים המתנגדים טוענים כי אותם המוחים יוצרים מצג שווא, "כאילו כל הרופאים במדינת ישראל בעלי דעה פוליטית אחת", וכי הם "משחירים בעזות מצח את פני הרפואה הציבורית הטובה והישרה הקיימת בישראל". עוד קראו להפריד באופן מוחלט כל עמדה פוליטית מהתנהלות מקצועית ורפואית, ומחו בתוקף על "ניסיונות הפחדה", לטענתם, בהם נוקטים אותם רופאים כדי להשליט את דעתם הפוליטית.

"בסוגיות פוליטיות אנחנו בוחרים את נציגינו בכנסת", חתמו. "אנו קוראים לך להתעשת. עצור את הטירוף הזה: אל תאיים על אזרחי ישראל בשביתה, אל תגרום לפגיעה במטופלים בניגוד לשבועת הרופא. עסוק ברפואה ובקידומה - זה המנדט היחיד שקיבלת מאיתנו".

ד"ר אמיר רובין, האורתופד הראשי של "טרם" ולשעבר האורתופד הראשי של שירותי בריאות, אמר ל-N12: "אני מקווה שרופאים לא ישתפו פעולה עם ההחלטה הזו. לא הגיוני לפגוע באזרחים, והשביתה היא פשוט פגיעה בחולים. ילד בן תשע שכואבת לו הבטן וחיכה חודשים ל-MRI, ואף אחד לא יודע שיש לו גידול בכליה - התור הבא שלו יהיה בעוד כמה חודשים ולא בטוח אם הוא ישרוד. מישהו מוכן לקחת אחריות על החיים של הילד הזה בשביל מאבק פוליטי שאפשר לנהל אחרי שעות העבודה? רופאים שמעוניינים למחות מוזמנים לעשות זאת מחוץ לשעות העבודה. לא פוגעים בחולים ולא יורים בתוך האמבולנס".
 

משה ביק

משתמש מקצוען
יום שלישי ה 18 ליולי נקרא בפי מארגני המחאותיום שיבוש רציני" אז הכנו לכם רשימה של כל השיבושים המתוכננים. אולם השיבושים הכי גדולים עלולים להיווצר דווקא במקומות הבלתי צפויים....למשל אם הרכבות משובשות אז אנשים יעדיפו להתנייד ברכב וזה לכשעצמו יצור פקקי ענק. אם למשל יכריזו על כניסה לאתר מסויים באינטרנט - האתר יפול וכו'


הארועים יקחו חלק בכל הארץ בין השעות 06:30 –21:30 הפגנות, צעדות וחסימות מקרית שמונה ובית שאן ועד באר שבע, ערד ואילת.

אירועים בולטים:

09:30 מחאת דור המייסדים – הפגנות בבתי אבות בתל אביב, אפקה, צהלה, רמת השרון, חיפה, להבים, נתניה |

16:00 מחאות הרציפים – מול תחנות הרכבת חוף הכרמל בחיפה, הרצליה, בנימינה, לוד, השלום |

09:00 – 19:00 מול בית המשפט העליון |

10:00 מול ההסתדרות |

לאורך היום מול הח״כים והשרים ועוד ועוד

מחאת ההייטקיסטים במוקדים רבים במדינה,

מחאת הנשים,

מחאת הסטודנטים,

אחים לנשק,

הורים (בלי דמוקרטיה אין חינוך),

משפחות שכולות (במותם ציוו לנו דמוקרטיה),

החלוקים הלבנים,

מחאת הנוער ועוד ועוד –

גשרים, צמתים, מרכזי ערים



הרצליה | הפגנה
00:00 | בית משפט השלום (במקור נרשם 00:00 אבל לא נופתע אם זה יהיה בשעה 06:30)




תל אביב | הפגנה
06:30 | כיכר הבימה




בית שאן | אוהל מחאה
06:30 | גשר רומי




צומת אל על | הפגנה
06:30




קרית שמונה | שיירת רכבים
06:30 ביג




משמר השרון | הפגנה
07:00 | אלונית




גשר בחן | הפגנה
07:00




גשר חמד | הפגנה
07:00




קרית אונו | מול ארנון בר-דוד
07:00 | סעדיה גאון 29




צומת אחווה | הפגנה
07:00




צומת העוגן | שיירת אופניים
07:00




תל אביב | הפגנה
07:10 | קניון עזריאלי




תל אביב | הפגנה
07:10 | תחנת סבידור




תל אביב | הפגנה
07:10 | מוזיאון תל אביב




רעננה | מול דני דנון
07:30 | רחוב הנשיאים




נחשונים | הפגנה
07:30




ראשון לציון | הפגנה
07:30 | צומת קניון שער ראשון




צומת להב | מחאת הנשים
07:30
מעגן מיכאל | הפגנה
07:30 | גשר מעגן מיכאל
נהלל | הפגנה
07:30 | צומת נהלל
צומת ניר צבי | הפגנה
07:30
בנימינה | הפגנה
07:30 | צומת ברניצקי
כיכר פורה בית קמה | מחאת הנשים
07:45
יטבתה | הפגנה
07:45
תל אביב | צעדה
08:00 | כיכר אנטין האוניברסיטה
תל אביב | הפגנה
08:00 | צומת הפיל
צומת העוגן | הפגנה
08:00
גשר דרורים | הפגנה
08:00
כפר סבא | צעדה
08:00 | קניון ערים
צומת עדנים | הפגנה
08:00




תל אביב | הפגנה
08:00 | כיכר הבימה




כפר סבא | הפגנה
08:00 | גשר תל חי




גדרה | הפגנה
08:00 | בן גוריון / הרצל




תל אביב | צעדה
08:00 | יהודה מכבי




בית ינאי | הפגנה
08:00 | גשר בית ינאי




כפר מל"ל | צעדה
08:00 | גשר צומת מל"ל




צומת דרור | הפגנה
08:00




צומת עמיעד | הפגנה
08:00




אבן יהודה | צעדה
08:00 | בית המועצה




גשר בני עטרות | הפגנה
08:00




בית עובד | הפגנה
08:00 | צומת בית עובד




גשר יקום | הפגנה
08:15




רמת גן | צעדה
08:30 | כיכר אורדע




תל אביב | צעדה
08:30 | כיכר מילאנו




רעננה | הפגנה
08:30 | גשר 531




הוד השרון | הפגנה
08:30 | תחנת רכבת סוקולוב




צומת הכפר הירוק | הפגנה
08:30




רעננה | הפגנה
08:30 | גשר 531




אשדוד | מול הרבנות
08:30 רבנות




אבן יהודה | הפגנה
08:30 | כביש 4




פתח תקוה | הפגנה
08:30 | גשר מכבית




תל אביב | צעדה
08:35 | מרכז ברודצקי




תל אביב | הפגנה
09:00 | סלמה 18




גשר נצר סירני | הפגנה
09:00




ירושלים | אוהל מחאה
09:00 | מול בית המשפט העליון




תל אביב | מחאת א.נשי חינוך
09:00 | ארלוזורוב 95
תל אביב | צעדה
09:00 | רוקח נמיר
תל אביב | מחאת דור המייסדים
09:30 | משען אפקה
תל אביב | מחאת דור המייסדים
09:30 | אחוזת צהלה
כפר סבא | מחאת דור המייסדים
09:30 | מגדלי הים התיכון
גני תקוה | מחאת דור המייסדים
09:30 | מגדלי הים התיכון
רמת השרון | מחאת דור המייסדים
09:30 | מגדלי הים התיכון
תל אביב | מחאת העגלות
09:30 | ארלוזרוב 95
פתח תקוה | מחאת דור המייסדים
09:30 | בית בלב (דנמרק 36)
שדרות | שיירת רכבים
09:30 | תחנת רכבת

חיפה | מחאת דור המייסדים
09:30 | מגדלי אלישע
ים | מחאת דור המייסדים
09:30 | פאלס להבים
נתניה | מחאת דור המייסדים
09:30 | לב גנים
רמת אפעל | מחאת דור המייסדים
09:30 משען
באר שבע | שיירת רכבים
09:45 | אולם ההקונכיה
תל אביב | מחאת דור המייסדים
10:00 | משען ברודצקי
תל אביב | הפגנה
10:00 | ארלוזורוב 93
ירושלים | מול ההסתדרות
10:00 | שטראוס 17
הוד השרון | שיירת רכבים
10:30 | מגרש חניה הפארק האקולוגי
תל אביב | מול הרבנות
11:00 | רחוב אורי 1
ביתן אהרון | שיירת רכבים
11:30 | חניון ביתן'ס
רמת גן | מחאת ההייטק - ר״ג בורסה
12:00 | צומת עלית - זבוטינסקי/אבא הלל
פתח תקווה | מחאת ההייטק - פתח תקווה
12:00 | מרטין גהל/אם המושבות (פארק הייטק עופר) - חניון חינם גדול ליד




מעלות | מול יואב קיש
12:00 | מצדה 1




רמת גן | הפגנה
12:00 | צומת עלית




ירוחם | מול סמוטריץ'
12:00 | צבי בורנשטיין 108




הרצליה | מחאת הרציפים
16:00 | תחנת רכבת
רחובות | הפגנה
16:00 | מכון ויצמן
בנימינה | מחאת הרציפים
16:00 | תחנת רכבת בנימינה
הרצליה | פעילות לילדים
16:00 | מאחז הדמוקרטיה
לוד | מחאת הרציפים
16:00 | תחנת רכבת לוד
תל אביב | מחאת הרציפים
16:00 | תחנת רכבת השלום
חיפה | הפגנה
16:30 | תחנת חוף הכרמל
רחובות | צעדה
17:00 | צומת פארק המדע
נס ציונה | שיירת רכבים
17:15 | בית ספר גולדה
רחובות | צעדה
17:15 | צומת פארק המדע
גשר דרורים | הפגנה
17:30
מעגן מיכאל | הפגנה
17:30 | גשר מעגן מיכאל
גבעת השלשה | הפגנה
17:45
צומת טללים | הפגנה
17:45
צומת מסמיה/ בני ראם | הפגנה
18:00
בית קמה | הפגנה
18:00 | כיכר בית קמה
צומת חולדה/משמר דוד | הפגנה
18:00
נתניה | הפגנה
18:00 | צומת עיר ימים
תל אביב | הפגנת לוחמי 73'
18:00 | צומת קפלן (כיכר הדמוקרטיה)
חדרה | הפגנה
18:00 | צומת המשטרה
תל אביב | הפגנה
18:00 | ארלוזורוב 93
פתח תקוה | מול מילביצקי
18:00 | גרינשפן פינת מבצע דקל
ירושלים | מול בית המשפט
18:00 | בית המשפט העליון
חבל אשכול | הפגנה
18:30 | צומת מעון
צומת העוגן | הפגנה
18:30
אודים | הפגנה
18:30 | גשר אודים - רמת פולג כביש 2
בית השיטה | הפגנה
18:30 | גשר בית השיטה
כפר תבור | הפגנה
18:30 | צומת הבנק
צומת יד מרדכי | הפגנה
18:30
בית ליד | הפגנה
18:30 | צומת בית ליד
נס ציונה | הפגנה
18:30 | קניותר
עין יהב | הפגנה
18:45
יששכר | הפגנה
19:00
עפולה | הפגנה
19:00 | צומת הקאנטרי קלאב
צומת חורשת טל | הפגנה
19:00
גשר חמד | הפגנה
19:00
מודיעין | הפגנה
19:00 | תלתן 1
קיבוץ מזרע | הפגנה
19:00
קדרון | הפגנה
19:00 | צומת קדרון כביש 40
צומת עין המפרץ | הפגנה
19:00
צומת כרכור | הפגנה
19:30
ערד | הפגנה
19:30 | כיכר הכניסה
אליקים | הפגנה
19:30
צמח | הפגנה
19:30 | צומת צמח
באר שבע | מחאת ההייטק - ב״ש
20:00 | מרכז המורים באר שבע
עינת | הפגנה
20:00 | בכניסה
הוד השרון | מול יואב קיש
20:00 | ז'בוטינסקי פינת האגודה
צומת הגומא | הפגנה
20:00
אילת | הפגנה
20:00 | בין המול לפנינת אילת
רעננה | הפגנה
20:00 | צומת רעננה מרכז
הרצליה | הפגנה
20:00 | קניון שבעת הכוכבים
אזור | מול גלנט
20:00 | השקמה 2
באר שבע | צעדה
20:00 | מרכז מורים
בית ינאי | הפגנה
20:00 | גשר בית ינאי
תל אביב | הפגנה
20:30 | צומת קפלן (כיכר הדמוקרטיה)
באר שבע | הפגנה
20:30 | קניון הנגב
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

פשוש

משתמש מקצוען
גל״צ׳: הפגנות בירושלים והסביבה: עשרות בירידה לכביש 1, סמוך למחלף חמד. כוחות משטרה מונעים ירידה לכביש.

פעילי ימין מפגינים בתגובה הבוקר מול הבית של גלי בהרב מיארה ומול הבית של אייל נווה.

׳גל״צ׳: ביקורת בקרב בכירים בצה״ל על הרמטכ״ל הרצי הלוי, שלא משמיע אמירה פומבית נחרצת בעקבות משבר אנשי המילואים.

׳ערוץ 12׳: עוד מוקדי הפגנות כעת וחסימות כבישים ברחבי הארץ - בחיפה הפגנה מול בית הדין הרבני, בת״א הפגנות מול הבורסה לניירות ערך ומחוץ לקרייה. רחובות רבים בת״א כבר סגורים.

יקי אדמקר: ‏אתמול אמרה פרופ׳ רגב משיבא: ״אני יודעת שתהיה פגיעה בחולים אבל החקיקה פוגעת יותר״. זוכרים איזו סערה קמה על השרה סטרוק כשאמרה שרופא יוכל לא להעניק טיפול שנוגד את אמונתו. ועכשיו? שתיקה. צרצרים.

׳ערוץ 12׳: כביש 2 נחסם בצפון באזור זכרון יעקב ומעגן מיכאל, המפגינים הניחו חביות על הכביש.

קובי בורנשטיין: אכיפה בררנית: תיעוד מהבוקר בכניסה לאחד מהקיבוצים. שוטרים מונעים מפעילי הימין למחות.

׳ערוץ 12׳: לקראת תחילת יום השיבוש - מפגינים החלו להתאסף ברחבת הבימה בת״א.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק יב

א לַמְנַצֵּחַ עַל הַשְּׁמִינִית מִזְמוֹר לְדָוִד:ב הוֹשִׁיעָה יְהוָה כִּי גָמַר חָסִיד כִּי פַסּוּ אֱמוּנִים מִבְּנֵי אָדָם:ג שָׁוְא יְדַבְּרוּ אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ שְׂפַת חֲלָקוֹת בְּלֵב וָלֵב יְדַבֵּרוּ:ד יַכְרֵת יְהוָה כָּל שִׂפְתֵי חֲלָקוֹת לָשׁוֹן מְדַבֶּרֶת גְּדֹלוֹת:ה אֲשֶׁר אָמְרוּ לִלְשֹׁנֵנוּ נַגְבִּיר שְׂפָתֵינוּ אִתָּנוּ מִי אָדוֹן לָנוּ:ו מִשֹּׁד עֲנִיִּים מֵאַנְקַת אֶבְיוֹנִים עַתָּה אָקוּם יֹאמַר יְהוָה אָשִׁית בְּיֵשַׁע יָפִיחַ לוֹ:ז אִמֲרוֹת יְהוָה אֲמָרוֹת טְהֹרוֹת כֶּסֶף צָרוּף בַּעֲלִיל לָאָרֶץ מְזֻקָּק שִׁבְעָתָיִם:ח אַתָּה יְהוָה תִּשְׁמְרֵם תִּצְּרֶנּוּ מִן הַדּוֹר זוּ לְעוֹלָם:ט סָבִיב רְשָׁעִים יִתְהַלָּכוּן כְּרֻם זֻלּוּת לִבְנֵי אָדָם:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

חג מתן תורה • 1

לוח מודעות

למעלה