רעיונות לפעילויות לבין הזמנים

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
מחפשים דברים לעשות עם המשפחה לבין הזמנים. יש לנו ילדים בגילאי 14 עד 1.5
אין לנו רכב אז עדיף דברים שאפשר להגיע בתח"ץ. (אבל אולי נוכל יום אחד לשכור טנדר.)
(לא מחפשים מסלולי הליכה)
נודה מאד לראיונות.
 

השם אוהב אותי

משתמש פעיל
מה שאני למדתי זה שלא כדאי לעשות ממש תכננונים מלאים לחופש, משום שפתאום יוצא ימים של שרב כבד שאין סיכוי לצאת לטיול המתוכנן כי אחרי 5 דקות בחוץ נמסים...
אבל בהחלט אפשר רעיונות ולזרום באותו זמן לאן מתאים היום...
ספארי
אקווריום ישראל
ים
נחשונית
רכבל בחיפה
מיני ישראל
ירכא-לונה פארק
שיט בים
פארקים מעניינים
 

גונן

משתמש מקצוען
ירושלים - יד ושם קבר דוד המלך פארק טדי קבר רחל גן סאקר
אשדוד - פארק לכיש חוף אשדוד אשדוד ים ועוד
חיפה - החוף השקט קניון עזריאלי גן האם גן חיות (ויש גם מוזיאון אאל"ט)
 

פ.נ

משתמש מקצוען
ים המלח
צפון
היום יש אוטובוסים שכמעט מגיעים לכל מקום
יש אוטובוס שיוצא בשעה בלילה לכיוון מירון צפת מיתפללים נץ ואז אפשר לעשות את המסלול ממירון לצפת ואז לעשות גיפים בצפת ואז ליסוע לטבריה להיתפלל שם בקברים ולטבול בכינרת ולעשות שם אטרקציות
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
ים המלח
צפון
היום יש אוטובוסים שכמעט מגיעים לכל מקום
יש אוטובוס שיוצא בשעה בלילה לכיוון מירון צפת מיתפללים נץ ואז אפשר לעשות את המסלול ממירון לצפת ואז לעשות גיפים בצפת ואז ליסוע לטבריה להיתפלל שם בקברים ולטבול בכינרת ולעשות שם אטרקציות
זה בהחלט נשמע נהדר, אבל מירון, וקברים בטבריה אינם רלוונטים בגלל העניין שאנחנו כהנים, והמסלול אינו אפשרי כי יש בן משפחה אם קושי בהליכה ותינוק בן 1.5. (גם לא יודע אם אפשר ג'יפים עם תינוק)
 

מ.א.ק.

משתמש מקצוען
אני צריך משהו לכל המשפחה.
וגם, היינו בקיאקים לפני כמה שנים והיה המון פריצות. א"א להביא בחורים (או גברים) שם.
 

שקד מצוי

משתמש פעיל
רעיונות בבית:
(הילדים שלי קצת יותר צעירים, קחו מה שמתאים לכם)
קודם כל - שמתי לב שברגע שיש נושא ליום אוטומטית הכל מלהיב יותר. לדוגמה: סתם להכין אוכל כל יום זה משעמם, אבל אם היום יום אדום ומכינים רק מאכלים אדומים, או שהיום יום צרפת ומכינים אוכל צרפתי - זה כבר הרבה יותר מעניין.
לי יותר קל להחליף נושא מדי פעם - שבוע צבעים, שבוע ארצות, שבוע חיות וכו'.
כמה רעיונות שעבדו פה טוב, עם או בלי קשר לנושא מסוים:
- בונים אוהל מסדינים במרפסת/ בסלון, אוכלים וישנים בו.
- הולכים לפארק, מקימים אוהל, קושרים ערסל, עושים מנגל/ מדורה קטנה/ מדליקים נר לצליית מרשמלו, משחקים עם ענפים ואיצטרובלים (3 מקלות, קליעה למטרה, ציור דיוקן עצמי בעזרת חפצים מהטבע...)
- לא יודעת כמה זה מלהיב בגיל 14, אבל לקטנים יותר זה יכול להיות ממש מלהיב - טיול לילי. זה לא צריך להיות משהו דרמטי - אפשר ללכת לגן השעשועים, או לשטח פתוח שבו אפשר לעשות מדורה קטנה. זה יכול להיות יחסית בתחילת הערב, לאו דווקא באמצע הלילה. לילדים צעירים שרגילים לישון בשעות האלה זו חוויה מאוד מפתיעה ושוברת שגרה. אצלנו עשינו את זה כחלק מיום הפוך - אוכלים ארוחות לא לפי הסדר (מבושל בבוקר, קורנפלקס עם חלב לצהריים וכו'), יושבים מתחת השולחן, ישנים שנ"צ על שמיכות בסלון (כהכנה לטיול הלילי), ועוד ועוד כיד הדמיון הטובה.
- יום עצמאי - הילדים מקבלים תקציב לקניות, והם אחראים בלעדיים על הבית ביום הזה (בניית סדר יום, תפריט, בישול, וגם ניקיון...). אצלנו היה מעניין לראות איך הם מקבלים החלטות ומיישמים אותן.
 

שקד מצוי

משתמש פעיל
- יום מים: רובי מים, בלוני מים, ועוד משחקי מים שונים. אם יש שכנים זורמים אפשר לשחק מלחמת מים בין מרפסות.
בסוף נותנים לילדים סקוצ'ים, מגב וסמרטוטים והם שוטפים רצפה (שוב, לא יודעת אם זה אטרקטיבי בגיל 14, אבל בגילאים צעירים יותר בהחלט כן)
- באותו יום או בנפרד: בועות סבון שוות. יש שלל מתכונים ורעיונות באינטרנט לבועות ענקיות או בצורות שונות.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמד

א לְדָוִד בָּרוּךְ יְהוָה צוּרִי הַמְלַמֵּד יָדַי לַקְרָב אֶצְבְּעוֹתַי לַמִּלְחָמָה:ב חַסְדִּי וּמְצוּדָתִי מִשְׂגַּבִּי וּמְפַלְטִי לִי מָגִנִּי וּבוֹ חָסִיתִי הָרוֹדֵד עַמִּי תַחְתָּי:ג יְהוָה מָה אָדָם וַתֵּדָעֵהוּ בֶּן אֱנוֹשׁ וַתְּחַשְּׁבֵהוּ:ד אָדָם לַהֶבֶל דָּמָה יָמָיו כְּצֵל עוֹבֵר:ה יְהוָה הַט שָׁמֶיךָ וְתֵרֵד גַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:ו בְּרוֹק בָּרָק וּתְפִיצֵם שְׁלַח חִצֶּיךָ וּתְהֻמֵּם:ז שְׁלַח יָדֶיךָ מִמָּרוֹם פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִמַּיִם רַבִּים מִיַּד בְּנֵי נֵכָר:ח אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:ט אֱלֹהִים שִׁיר חָדָשׁ אָשִׁירָה לָּךְ בְּנֵבֶל עָשׂוֹר אֲזַמְּרָה לָּךְ:י הַנּוֹתֵן תְּשׁוּעָה לַמְּלָכִים הַפּוֹצֶה אֶת דָּוִד עַבְדּוֹ מֵחֶרֶב רָעָה:יא פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי מִיַּד בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר:יב אֲשֶׁר בָּנֵינוּ כִּנְטִעִים מְגֻדָּלִים בִּנְעוּרֵיהֶם בְּנוֹתֵינוּ כְזָוִיֹּת מְחֻטָּבוֹת תַּבְנִית הֵיכָל:יג מְזָוֵינוּ מְלֵאִים מְפִיקִים מִזַּן אֶל זַן צֹאונֵנוּ מַאֲלִיפוֹת מְרֻבָּבוֹת בְּחוּצוֹתֵינוּ:יד אַלּוּפֵינוּ מְסֻבָּלִים אֵין פֶּרֶץ וְאֵין יוֹצֵאת וְאֵין צְוָחָה בִּרְחֹבֹתֵינוּ:טו אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁכָּכָה לּוֹ אַשְׁרֵי הָעָם שֶׁיֲהוָה אֱלֹהָיו:
נקרא  7  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה