בני ברק - באר שבע שעה ו 17 דקות !!!מה הענין לגור בקצה הארץ???????????????????
ברוב שעות היום זה הזמן. נסיעה מהירה דרך כביש 6.
בנתיים תמשיכו להיתקע בפקקים של בני ברק וירושלים.
בני ברק - באר שבע שעה ו 17 דקות !!!מה הענין לגור בקצה הארץ???????????????????
עכשיו ברצינות,יש איזו שהיא תופעה שטרם הבינותי מה הסיבה לכך,
כל אחד שעובר לפריפריה או שגר שם מקדמת דנן,
רואה לנכון להשחיר את המרכז ולפאר את הפריפריה,
עברתם לשם? נהנים? מה טוב!!
מה טעם בלגנות את המגורים במרכז??
52 דונם זה שטח של רחוב, לא של תל אביב, אולי התכוונת לגודל האמיתי של תל אביב שזה 51,000 דונם "קצת" יותר גדול וכמעט חצי מהשטח של באר שבע, שהיא אכן עיר עם המוווווון חולבְּאֵר שֶׁבַע היא עיר במחוז הדרום. היא העיר התשיעית באוכלוסייתה במדינת ישראל. שטח השיפוט של באר שבע הוא 117,500 דונם, והיא השנייה בגודלה בישראל. הוכרזה כעיר בשנת 1906.
לעומת תל אביב למשל שהיא סה"כ 52 דונם!
למה בדיוק?כך שיש בה ללא ספק כל מה שיש לת"א להציע ++
קרית מלאכי לדעתי הרבה יותר ישנה ופחות מתקדמת...וגם עירייה יותר ענייה...למה להדרים כל כך אם יש את קרית מלאכי שהרבה יותר ממורכזת מב"ש?
אז להגיד שזה בגלל שהם מזרחיים.מה הכוונה לעממיים?
מה קרה??? מה באת לשווק פה את הדרום ???
הכל טוב מותר לחשוב אחרת
מה לעשות לא כולם אותו דבר !!!
כי היא עיר שמאכלסת פחות תושבים בצורה משמעותית.למה להדרים כל כך אם יש את קרית מלאכי שהרבה יותר ממורכזת מב"ש?
לגחך, זה נחמד.
להיות ניזון מכלי התקשורת, זה ג"כ נחמד,
להכיר את המקום מקרוב זה עולם אחר לגמרי, ואת זה אפשר לשמוע מכל המתגוררים בבאר שבע והאיזור, שחלקם אף כתבו את זה כאן באשכול.
זה אולי נשמע אוטופי, דמיוני, וכל שום וחניכא דאית לך למימר על דא, אך בשניה שהורה יסכים להקריב מהנוחות שלו בשביל ילדיו, וכל ראש ישיבה ואדמו"ר, זה ישתנה לחלוטין.
כך היה עם תחילת ההתישבויות החרדיות בכל מקום שאינו ב"ב ירושלים, ק"ס אלעד, וכדו', רק לדוג' תברר איך הוקמה הקריה החרדית בנתניה, ובאשדוד, רק ע"י אדמו"ר נחשון שהגיע אם חסדיו ולא שלח אותם לבד, וכך באשדוד עם שני רה"י שהגיעו לגור במקום טרשים, עוד לפני התלמידים.
ד"אזה ממש לא נכון,
ברוב מקומות הפריפריה יש רק ליטאים מהסיבה הפשוטה שחסידים כל אחד צריך את החסידות שלו...הנוסח שלו, והמנהגים שלו...
הליטאים לעומת זאת יכולים לבנות קהילה לתפארת עם 40 משפחות שכל אברך מגיע מישיבה אחרת...
לא נכון, תראי את כל האשכולות על הפריפריה,כנראה שאחוז גדול מהציבור חושב כמוה..
מענין לפתוח סקר..לא נכון, תראי את כל האשכולות על הפריפריה,
הטיעון המרכזי שעולה בהן זה "אין עבודה", כך שאת הבעיה הזאת פותרים אם הולכים לבאר שבע.
לא ראיתי טיעון של "אין על המזג אויר של המרכז, לכן אנחנו לא עוברים לפריפריה".
תלוי איזה צפוןהצפון רחוק יותר, הנסיעה לשם יותר מטלטלת וקשה. ואם מדברים על התעסוקה, מה יש לדבר על התעסוקה בבאר שבע, בירת הסייבר הלאומית.
תנאי האקלים בטבריה או בבית שאן קשים פי כמה מאשר בבאר שבע.
נכון בהחלט!בקשר לתעסוקה- לא כולם עובדים בהייטק!!
כוונתי הייתה מבחינת אופציות בלתי נדלות לדיור וכמו שרואים שבדרום בכלל ובב"ש בפרט ישנה בנייה מסיבית בלי כל השוואה לשום מקום אחר (עוד סיבה לכך זה שרה"ע לוקחים את העניין ע"ע, ולמשל בנתיבות כל הפיתוח לפני הבנייה העירייה עושה וכך העסק זול יותר ומתקדם הרבה יותר מכל מקום אחר!)52 דונם זה שטח של רחוב, לא של תל אביב, אולי התכוונת לגודל האמיתי של תל אביב שזה 51,000 דונם "קצת" יותר גדול וכמעט חצי מהשטח של באר שבע, שהיא אכן עיר עם המוווווון חול
למה בדיוק?
חוץ מהחול כמובן (אפילו שבתל אביב יש חול יותר שווה הוא חול של ים!
מה הקטע לכתוב דברים לא נכונים, יש מלא מעלות לבאר שבע, למה לכתוב דברים מופרכים?
סתם מעניין בא ננסה תנו כיוונים ונבדוק האם קיים או לאנכון בהחלט!
אני למשל עובדת במקצוע די ייחודי, שדווקא באיזור הדרום אני משערת שאין ממש אפשרות למצוא בו עבודה...
חוקרת???יכולה גם בב"ש.נכון בהחלט!
אני למשל עובדת במקצוע די ייחודי, שדווקא באיזור הדרום אני משערת שאין ממש אפשרות למצוא בו עבודה...
מהיכי תיתי דהוי באר שבע דרחמנא?אני לא יודע אם הזכירו את זה כבר (אין לי כח לעבור על כל השרשור...)
אבל אם מדברים על באר שבע, צריך לזכור שהישוב היהודי\חרדי בארץ ישראל התחיל שם.
כל עיר שמוזכרת בתורה יש לה חשיבוות מיוחדת, (הרי התורה לא מפרטת שמות מקומות סתם, ואם בתורה יהיה כתוב באר שבע, אם שתי אותיות מחוברות, הספר תורה יהיה פסול...)
קל וחומר על העיר באר שבע ששם התגוררו שלושת האבות הקדושים.
מעניין שהם בחרו לגור דוקא שם (ובחברון) ולא במרכז...
וכידוע שהאדם משאיר קדושה במקום בו הוא גר, הרי שברור לנו שהם השאירו שם הרבה קדושה "מקום שהתפללו אבותיי"! "וישב יעקב בארץ מגורי אביו".
מי שמתרגש כשהוא מגיע למז'יבוז או למקום אחר, כשהוא זוכר מי גר שם, בוודאי אמור להתרגש בבאר שבע.
מהיכי תיתי דארעא דחיית בה היא ארץ ישראל דרחמנא?מהיכי תיתי דהוי באר שבע דרחמנא?
יש מקורות על מצריים מדרום, הר הבית בירושלים , קבר רחל בבית לחם,מערת המכפלה בחברון, ים המלח במזרח ועוד ועוד...מהיכי תיתי דארעא דחיית בה היא ארץ ישראל דרחמנא?
ק', והא תרי ירושלים הוו?יש מקורות על מצריים מדרום, הר הבית בירושלים , קבר רחל בבית לחם,מערת המכפלה בחברון, ים המלח במזרח ועוד ועוד...
מה הקשקוש ברור שזה א"י, אבל באר שבע-מי אמר שזו העיר המקראית??? יש הוכחות ארכיאולוגיות???
די באמת...ק', והא תרי ירושלים הוו?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
7.05
כ"ט ניסן
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
מלחמה מבעד לעדשה
עם אילן לורנצי
שיתוף מטלטל ומיוחד על צילומים בזמן מלחמה ותיעודים יותאי דופן זווית יוצאת דופן מתוך עזה והעוטף ועד הצפון
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלב
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת זְכוֹר יְהוָה לְדָוִד אֵת כָּל עֻנּוֹתוֹ:ב אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַיהוָה נָדַר לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ג אִם אָבֹא בְּאֹהֶל בֵּיתִי אִם אֶעֱלֶה עַל עֶרֶשׂ יְצוּעָי:ד אִם אֶתֵּן שְׁנַת לְעֵינָי לְעַפְעַפַּי תְּנוּמָה:ה עַד אֶמְצָא מָקוֹם לַיהוָה מִשְׁכָּנוֹת לַאֲבִיר יַעֲקֹב:ו הִנֵּה שְׁמַעֲנוּהָ בְאֶפְרָתָה מְצָאנוּהָ בִּשְׂדֵי יָעַר:ז נָבוֹאָה לְמִשְׁכְּנוֹתָיו נִשְׁתַּחֲוֶה לַהֲדֹם רַגְלָיו:ח קוּמָה יְהוָה לִמְנוּחָתֶךָ אַתָּה וַאֲרוֹן עֻזֶּךָ:ט כֹּהֲנֶיךָ יִלְבְּשׁוּ צֶדֶק וַחֲסִידֶיךָ יְרַנֵּנוּ:י בַּעֲבוּר דָּוִד עַבְדֶּךָ אַל תָּשֵׁב פְּנֵי מְשִׁיחֶךָ:יא נִשְׁבַּע יְהוָה לְדָוִד אֱמֶת לֹא יָשׁוּב מִמֶּנָּה מִפְּרִי בִטְנְךָ אָשִׁית לְכִסֵּא לָךְ:יב אִם יִשְׁמְרוּ בָנֶיךָ בְּרִיתִי וְעֵדֹתִי זוֹ אֲלַמְּדֵם גַּם בְּנֵיהֶם עֲדֵי עַד יֵשְׁבוּ לְכִסֵּא לָךְ:יג כִּי בָחַר יְהוָה בְּצִיּוֹן אִוָּהּ לְמוֹשָׁב לוֹ:יד זֹאת מְנוּחָתִי עֲדֵי עַד פֹּה אֵשֵׁב כִּי אִוִּתִיהָ:טו צֵידָהּ בָּרֵךְ אֲבָרֵךְ אֶבְיוֹנֶיהָ אַשְׂבִּיעַ לָחֶם:טז וְכֹהֲנֶיהָ אַלְבִּישׁ יֶשַׁע וַחֲסִידֶיהָ רַנֵּן יְרַנֵּנוּ:יז שָׁם אַצְמִיחַ קֶרֶן לְדָוִד עָרַכְתִּי נֵר לִמְשִׁיחִי:יח אוֹיְבָיו אַלְבִּישׁ בֹּשֶׁת וְעָלָיו יָצִיץ נִזְרוֹ: