לא, שיהיה ברור, אין תוכנה שיכולה לעשות משהו כמו בורא עולם, פשוט ככה זה השם שלה (לפחות לפי התרגומון), היא מייצרת תמונה של עולמות, כי אם למשל אני צריך תמונה של הר געש, למה לחפש בשאטרסטוק ודומיו אם אני יכול ליצור אותה לבד?
מה לבד, מאפס?!
כן!!!

בואו נתחיל:
את התוכנה הכרתי במהלך אחד מסרטוני ההדרכה על פוטושופ (הסרטון הזהhttp://savefrom.net/?url=https://www.youtube.com/watch?v=4T2ZqmmqbPc&list=PLPrm_fV60jTArn0eJNHWBu3cG7W6UHGWo&index=2&t=122s&utm_source=userjs-chrome&utm_medium=extensions&utm_campaign=link_modifier
), התלהבתי וחקרתי מעט עליה (לא, לא להתלהב, סתם כתבתי World Creator וזהו) ומיד מצאתי אותה באתר שלהם, היא לא כזה יקרה (לחודש - 16.90$, 169$ לשנה, או לנצח ב-349$), ואפשר כמובן כמו כל התוכנות להשיג אותה בחינם, אם תחפשו Free Download, היא לא קשה להבנה, במיוחד למי שמכיר את תוכנות העיצוב, זה קצת (ממש קצת) מזכיר את Camera row filter של פוטושופ, או כל חלון דומה, ומי שממש מסתבך (כמו שאני הסתבכתי...) יכול להיכנס פה לקישור וללמוד אותה אֶה, איפה נדחוף את הקישור, אָה, יש לי רעיון! פה!!!
וכמובן, כמו שאני אוהב, היא תלת מימדית ומאוד מאוד קלה על המחשב (כי את כל הדברים הרחוקים היא לא מראה!) והצל הוא דינמי לחלוטין, שככל שתגביה את ההר כך הצל יהיה גדול, אפשר גם לכתוב את השם שלכם על צלעי ההר כמו הליצן הזה:
images


אז מה אפשר לעשות איתה? בעיקר התחלות של סצנות, להתחיל לבנות את העולם והוא יהיה הרקע, תמיד טוב לדעת עוד תוכנות אפי' פשוטות שיקלו על העבודה שלכם, לא?
מצרף כמה דוגמאות קטנות (שמצאתי בחיפוש גוגל פשוט):


World%2BCreator%2B2%2B08.jpg
images


1651015106898.jpeg


1651015087841.jpeg


images


ופה יש גלריה מהממת!!! לא העתקתי משם תמונות, כי כולם יפות!