ב"ה
השינוי כבר מורגש בשטח: מאות מצטרפים לרייזאפ מדווחים על שינוי לטובה

מאות כבר הצטרפו להצלחה הנקראת רייזאפ ומדווחים על סדר וארגון בהוצאות • ככה גם אתם תצליחו לחסוך מדי חודש ולהגשים חלומות שתמיד רציתם


רייזאפ החלה בשבועות האחרונים לפנות בפנייה ישירה לצרכנים החרדים לעשות סדר בחשבון הבנק שלהם על ידי מעקב מסודר עם חשבון רייזאפ.

על פי הנתונים רוב האנשים המנויים לרייזאפ חוסכים כ-2,473 שקלים בחודש , זאת תוך כמה חודשים מאז שהם התחילו לעקוב אחרי הנעשה בחשבון שלהם.

ברייזאפ קראו לצרכנים להצטרף לשירות, לשים לב להוצאות חג הפסח ובין הזמנים כמו גם להוצאות השוטפות ביום יום, לחסוך ובכך להרוויח כסף מדי חודש אותם ניתן לשמור בחיסכון צדדי ולהשתמש בשמחות הילדים, לקניית דירה, שיפוץ הבית, החלפת רכב ועוד.

בשבועות אלו נרשמה עלייה חדה בכמות הנרשמים בציבור החרדי לרייזאפ כאשר משתמשים רבים מדווחים כבר עכשיו השימוש ברייזאפ עושה להם סדר.

אני גם רוצה להירשם ולעשות סדר בחשבון שלי >>

הנה מה שי' לוין מאזור המרכז אומר: "נרשמתי לרייזאפ בעקבות הפרסומים האחרונים. מה אני אגיד לכם. תמיד פחדתי להסתכל לכיוון החשבון שלי ולראות מה הולך שם, וכיום, אני יודע טוב מאוד לאן הולך הכסף, כמה אני מנצל אותו בחכמה וזה כבר עושה לי סדר בעיקר בראש וגם בכיס".

לעומתו, ש' הרשקוביץ מאזור ירושלים מציינת: "אני מנויה לראייזפ כבר מפסח ואני יכולה לומר בוודאות שזה כל כך סידר לי את העניינים בחשבון שאני בטוחה שבעז"ה בחודש הבא כבר נראה שיפור בחשבון שלנו ונבין לאן הכסף הולך, איך אפשר לחסוך אותו ובעיקר איך להתנהל נכון וחכם. ממליצה לכל מי שרוצה לדעת מה קורה לו בחשבון, לחסוך ולהרוויח".

מוטי מבית שמש מדגיש: "אומנם אני רק שבועיים בראייזפ אבל אני אומר בפה מלא – חבל שלא ניסיתי אותם כבר קודם. בטח הייתי חוסך הרבה. ראיתי כמה סדר עשו לי השבועיים הללו שאני יודע שזה יעזור לי בחודשים הבאים להבין מה קורה לי עם הכסף בחשבון שלי ואיך אני יכול לחסוך אתו ללימודי נהיגה שאני כבר כל כך רוצה לעשות הרבה זמן".

רוצה לדעת מה קורה בחשבון שלך, לחסוך ולהרוויח יותר? לחץ כאן כעת >>>