סוד הדיוק האסטרטגי: הסקר

הפורום 27.jpg




01.
איש הסקרים

כדי להסביר וללמד על חשיבותו של הסקר והמחקר
נספר לכם על התוצאות המתקבלות אצלנו
על השולחן הפרסומי-אסטרטגי של 'סגנון'
(כאשר מלבד כל צוות הקריאייטיב והעיצוב,
אנחנו מחזיקים ב'איש סקרים' משלנו,
המבצע סקר ומחקר מקצועי בשביל כל לקוח).

מה זה אומר סקר?
בכל קמפיין בו אנחנו רוצים לצאת
חשוב מאד לא לסמוך רק על מה שאנחנו חושבים
או מה שהלקוח או מנהל המוסדות מרגיש מהשטח שלו.
כי לפעמים בעלי עסקים או מנהלי מוסדות
חושבים שלציבור הלקוחות או התורמים ידבר משהו אחד
ובפועל - הציבור דורש בכלל משהו אחר לגמרי

לכן, כשמבצעים סקר מקצועי
עם רשימת שאלות מקצועית וממוקדת
ובסקר משתתפים מספר אנשים מגוונים
אשר ביחד יוצרים את התמונה המלאה
אנחנו יודעים שאפשר ללכת על בטוח
יודעים מה צריך לעשות ומה צריך לשווק
כדי להגיע אל ההצלחה המדויקת -
בעזרת השם יתברך.




02.
התוצאות


נוכל לספר לכם -
על עשרות רבות של מנהלי מוסדות ועמותות
שהיו בטוחים שבני קהילותיהם וחוגי ידידיהם
רק מחפשים לתרום להם, בהמון אהבה
וסקר מעמיק - גילה עד כמה המצב מסובך
וגם גילה מה הן נקודות התורפה
ומה אפשר לעשות, כדי להגיע לתוצאות טובות.

נוכל לספר לכם -
על הרבה מאד מנהלים
שדווקא הפתיעו לטובה
ואם הם חשבו לבנות קמפיין
המבוסס על תרומות קטנות יותר
המחקר בשטח לימד שהם מסוגלים להרבה יותר.

נוכל לספר לכם -
על לקוחות עסקיים
שתוצאות המחקר השפיעו על כל העסק
ולימדו מה טעון שיפור ומה מדבר ללקוחות.




03.
סקר. סקר. סקר


זו התובנה שחשוב לנו לשתף אתכם
באם אתם רוצים לצאת לקמפיין התרמה
או לתהליך מיתוג שיווקי
אל תסמכו על עצמכם בלבד!
סקרו את השטח, בצעו עבודת מחקר
ובעזרת השם, תשגשגו ותצליחו...





.
על המחבר
סגנון-7
אנחנו בסגנון-7 ממתגים, מעצבים ויוצרים קמפיינים מנצחים, יצירתיים ויוצאי דופן למוסדות תורה וקהילה.
אנו מבינים את החשיבות של יצירת מיתוג ופרסום המותאמים לצרכיו האישיים של כל לקוח
ומשתמשים בטכניקות העדכניות ביותר כדי להבטיח תוצאות מקסימליות

רוצים לגלות את הסודות שמאחורי הקמפיינים המנצחים? הורידו את המדריך מכאן

תגובות

סקר, קבוצות מחקר, ראיונות עומק..
אילו דברים שנועדו ליצור אינטרקציה מותג-לקוח, או מותג-צרכן.
 
03.
סקר. סקר. סקר


זו התובנה שחשוב לנו לשתף אתכם
באם אתם רוצים לצאת לקמפיין התרמה
או לתהליך מיתוג שיווקי
אל תסמכו על עצמכם בלבד!
סקרו את השטח, בצעו עבודת מחקר
ובעזרת השם, תשגשגו ותצליחו...

אמת ויציב
אני בתחילת דרכי בעסקים עבדתי לפי קו החשיבה שלי ולא הבנתי איך יכול להיות שמצד אחד בקושי נכנסים לקוחות לחנות שלי אבל מצד שני כמעט כל מי שנכנס אוהב את הסגנון והשירות וקונה
אם הנוסחה נכונה למה היא לא פורצת ולא שהיה חסר שיווק כי עשיתי שיווק חזק
ואז התחלתי לפתוח את האוזניים ולשמוע להערות של הלקוחות לעצות שלהם ולהערות והארות והצעות ייעול במיוחד לצעירים כיוון שקלטתי שזה השוק המשתלם ואז הבנתי את הטעויות האסטרטגיות שלי מיד בניתי נוסחה חדשה לגמרי והוצאתי אותה אל הפועל ואז בא אלי יועץ עסקי אמרתי לו שאני מעריך שאני יכפיל את ההכנסות עד פי חמש והוא אמר שמקובל פי שתים אבל לפי התחושה שלו אני לא נראה מדבר שטויות
וברוך השם הכיתי את התחזית של שנינו
ומיד שפתחתי את החנות החדשה במיקום החדש עם השם והלוגו החדש עם מיתוג ושיווק מקצועי
הכפלתי את ההכנסות שלי בעונה תוך חודש מכירות בלבד פי 8 מהעונה הקודמת ברוך השם
מ30,000 ל230,000 ש"ח...
וזה עוד היה אחרי שעמדתי על המחירון ברזל אפילו שאנשים התחננו לקנות הרבה סחורה
ולא הורדתי שקל לאף אחד.
 
נערך לאחרונה ב:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קל

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת מִמַּעֲמַקִּים קְרָאתִיךָ יְהוָה:ב אֲדֹנָי שִׁמְעָה בְקוֹלִי תִּהְיֶינָה אָזְנֶיךָ קַשֻּׁבוֹת לְקוֹל תַּחֲנוּנָי:ג אִם עֲוֹנוֹת תִּשְׁמָר יָהּ אֲדֹנָי מִי יַעֲמֹד:ד כִּי עִמְּךָ הַסְּלִיחָה לְמַעַן תִּוָּרֵא:ה קִוִּיתִי יְהוָה קִוְּתָה נַפְשִׁי וְלִדְבָרוֹ הוֹחָלְתִּי:ו נַפְשִׁי לַאדֹנָי מִשֹּׁמְרִים לַבֹּקֶר שֹׁמְרִים לַבֹּקֶר:ז יַחֵל יִשְׂרָאֵל אֶל יְהוָה כִּי עִם יְהוָה הַחֶסֶד וְהַרְבֵּה עִמּוֹ פְדוּת:ח וְהוּא יִפְדֶּה אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל עֲוֹנֹתָיו:
נקרא  19  פעמים

אתגר AI

ממה זה עשוי...? • אתגר 16

לוח מודעות

More from סגנון-7

שתף את המאמר

למעלה