כל עסק עצמאי מוצא את עצמו מפעם לפעם בנקודת זמן של עצירה והתבוננות
"מה אני עוד יכול לעשות בשביל הקידום העסקי שלי?"
הרבה לפני הוצאת כספים על יועצים עסקים ופרסום
מוגש לכם 3 טיפים מעשיים שאפשר לבצע כבר היום
1. פרופיל מייל ראוי -
עדיף ממותג, התמונה המדהימה של הילד מצילומי ניו בורן פחות מתאימה תדמיתית, לעומת זאת סמליל או לוגו יהיו יותר זכירים.
אפילו אם תתכתבו עם מישהו על נושא אקראי אחר בבא היום כשהוא יצטרך אתכם או ירצה להמליץ עליכם יהיה לו יותר קל למצוא אתכם או לזכור שאתם קיימים.
2. תאור במייל -
כמובן שעדיף שגם כתובת המייל תהיה זכירה ואם קשר הגיוני כל שהוא לבעלת המייל מייל כמו A1S2f345s יהיה פחות זכיר מrinalevi654 (אבל זה בסוגרים)
תאור במייל הכונה לשם שמופיע ליד כתובת המיל לא "ד.כ." או "אני מאמין" אלא "סטודיו פחלנוביץ" או "שולמית בהרן - הקמת אתרים ממגנטים"
3. חתימה למייל -
אפילו טקסט בלבד בלי עיצוב יהיו עדיפים מכלום, החתימה יכולה לכלול שם, עיסוק, שעות פעילות, קישור לתיק עבודות או כל דבר נוסף שיהפוך אתכם לזכירים
מוזמנים להוסיף רעיונות פרקטיים ישומיים משלכם
וכמובן שתפו כאן מה עשיתם היום לפיתוח העסקי שלכן
בהצלחה