מאמר זה נכתב מתוך חוויה אישית וניסיון
לא עוד תוכן אנונימי מגוגל
ורק בסופו תבינו מה הקשר לפונט החדש…
אז כן, גם אני יצרתי לאחרונה כמה שת"פים מעולים
עסקאות בארטר עם מקצוענים.
מהו בכלל בארטר? פשוט. סחר חליפין.
אם בעבר הייתי מביא לך ביצה -החזרת לי פלפל.
היום הסחר מתנהל בצורה אחרת לגמרי ומותאמת לעולם העסקים המודרנים.
עסקאות בארטר מתנהלות בעיקר בעסקים b2b
ואפשר גם למצוא פאה תמורת נופש משפחתי (הגזמתי?: )
שיתופי פעולה איכותיים יכולים לפתוח דלתות להזדמנויות חדשות אם מנהלים את זה נכון ומתייחסים לזה ברצינות, ובהגינות!
הנה - שלושת הכללים המנצחים לעסקאות בארטר מוצלחות:
חובה שכל ההתנהלות תהיה מתוך שקיפות מלאה והדדיות מוחלטת
כמה שעות עבדתי, איזה ערך מיוחד נתתי, לאיזו תמורה אני מצפה, מה חשוב לי לקבל מהצד השני…עגנו הכל בכתב בצורה מסודרת.
בדקו מראש- מה קורה במידה והצד השני מקבל עבודה משתלמת אחרת בתשלום מלא ומעדיף להתעסק בה במקום בכם? עד כמה קריטי לו וחשוב לו הבארטר וכמה הוא לחוץ בגינו?
(שלא יעביד אתכם עכשיו לילה רק בגלל שהדד ליין שלו דחוף לאתמול…)
בקיצור, ההמלצה היא שלפני תחילת השת"פ שבו לשיחה בה תתאמו ציפיות ותקבעו גדרים וכללים על מנת לשמור על מקומו המקצועי של כל אחד.
ואם התסקרנתם באילו בארטרים השתתפתי- הנה אחד מהם:
(השאר עדיין סודדדד. הם פשוט עוד לא מוכנים
כתיבת תוכן לאתר תמורת יצירת פונט אישי!!
במקצועי אני כותבת תוכן שיווקי, קופי ומיקרו קופי לעסקים, בעיקר בתחום האתרים ודפי נחיתה.
התחשק לי לצאת במיתוג רציני, והאופציה של בארטר ממש קרצה לי
פרסמתי כאן מודעה בפרוג, ופנה אלי @שוקי דיין
אסטרטג, ממתג וטיפוגרף מוכשר שכעת באמצע תהליך של הקמת אתר חדש לפונטים שהוא יוצר.
התהליך עבד מצויין (הוא זה שגילה לי כמה סודות על בארטר, מתוך ניסיון שכבר היה לו
כשדגש רציני הושם על השקת פונט חדש ועסיסי עפ"י כתב היד האישי שלי !!
קבלו במחיאות כפיים את הפונט החדש!!
היי, מעצבים- רוצים אותו בחינם? פנו אלי באישי. אולי נעשה בארטר קטן
כתיבת התוכן לאתר של שוקי הייתה מאתגרת, בעיקר בגלל שחלק מהתכנים הם כ"כ טכניים והיה צריך לנסח אותם בצורה מושכת ומגניבה (כמו למשל את דפי הרשיונות והמנויים)
הכל כדי שיהיה למעצבים כיף להיכנס לאתר ולהסתובב בו
מממ… מה לעשות שהאתר עדיין לא מוכן.. חבל שא"א להראות לכם אותו בינתיים .(לא נורא, תישארו קצת במתח. מה כבר יקרה? חחח)
ושוקי מוזמן לספר על תהליך היצירה והמיתוג מהזווית שלו במאמר נפרד
לא עוד תוכן אנונימי מגוגל
ורק בסופו תבינו מה הקשר לפונט החדש…
אז כן, גם אני יצרתי לאחרונה כמה שת"פים מעולים
עסקאות בארטר עם מקצוענים.
מהו בכלל בארטר? פשוט. סחר חליפין.
אם בעבר הייתי מביא לך ביצה -החזרת לי פלפל.
היום הסחר מתנהל בצורה אחרת לגמרי ומותאמת לעולם העסקים המודרנים.
עסקאות בארטר מתנהלות בעיקר בעסקים b2b
ואפשר גם למצוא פאה תמורת נופש משפחתי (הגזמתי?: )
שיתופי פעולה איכותיים יכולים לפתוח דלתות להזדמנויות חדשות אם מנהלים את זה נכון ומתייחסים לזה ברצינות, ובהגינות!
הנה - שלושת הכללים המנצחים לעסקאות בארטר מוצלחות:
- הדדיות ושקיפות
חובה שכל ההתנהלות תהיה מתוך שקיפות מלאה והדדיות מוחלטת
כמה שעות עבדתי, איזה ערך מיוחד נתתי, לאיזו תמורה אני מצפה, מה חשוב לי לקבל מהצד השני…עגנו הכל בכתב בצורה מסודרת.
- דד ליין
בדקו מראש- מה קורה במידה והצד השני מקבל עבודה משתלמת אחרת בתשלום מלא ומעדיף להתעסק בה במקום בכם? עד כמה קריטי לו וחשוב לו הבארטר וכמה הוא לחוץ בגינו?
(שלא יעביד אתכם עכשיו לילה רק בגלל שהדד ליין שלו דחוף לאתמול…)
- תמחור מדויק
בקיצור, ההמלצה היא שלפני תחילת השת"פ שבו לשיחה בה תתאמו ציפיות ותקבעו גדרים וכללים על מנת לשמור על מקומו המקצועי של כל אחד.
ואם התסקרנתם באילו בארטרים השתתפתי- הנה אחד מהם:
(השאר עדיין סודדדד. הם פשוט עוד לא מוכנים
כתיבת תוכן לאתר תמורת יצירת פונט אישי!!
במקצועי אני כותבת תוכן שיווקי, קופי ומיקרו קופי לעסקים, בעיקר בתחום האתרים ודפי נחיתה.
התחשק לי לצאת במיתוג רציני, והאופציה של בארטר ממש קרצה לי
פרסמתי כאן מודעה בפרוג, ופנה אלי @שוקי דיין
אסטרטג, ממתג וטיפוגרף מוכשר שכעת באמצע תהליך של הקמת אתר חדש לפונטים שהוא יוצר.
התהליך עבד מצויין (הוא זה שגילה לי כמה סודות על בארטר, מתוך ניסיון שכבר היה לו
כשדגש רציני הושם על השקת פונט חדש ועסיסי עפ"י כתב היד האישי שלי !!
קבלו במחיאות כפיים את הפונט החדש!!
היי, מעצבים- רוצים אותו בחינם? פנו אלי באישי. אולי נעשה בארטר קטן
כתיבת התוכן לאתר של שוקי הייתה מאתגרת, בעיקר בגלל שחלק מהתכנים הם כ"כ טכניים והיה צריך לנסח אותם בצורה מושכת ומגניבה (כמו למשל את דפי הרשיונות והמנויים)
הכל כדי שיהיה למעצבים כיף להיכנס לאתר ולהסתובב בו
מממ… מה לעשות שהאתר עדיין לא מוכן.. חבל שא"א להראות לכם אותו בינתיים .(לא נורא, תישארו קצת במתח. מה כבר יקרה? חחח)
ושוקי מוזמן לספר על תהליך היצירה והמיתוג מהזווית שלו במאמר נפרד