באיזו תדירות אתם פותחים חלון דפדפן רק כדי למצוא את עצמכם תקועים
מזהים ברזי כיבוי ו(לא) מבינים משפטים מבלבלים?
או אולי מתקשרים לשירות תמיכת לקוחות רק כדי להיות בהמתנה חצי שעה (במקרה הטוב)?
המוזיאון לחוויות מעצבנות (לחיצה ימנית ותרגם לעברית)
The Museum of Annoying Experiences | Home
לוקח אותנו למסע לשנת 3000
כאשר שירות לקוחות גרוע אינו אלא זיכרון רחוק,
ניתן לצפות בו בתערוכות המראות כיצד היו הדברים בעבר (טוב, היום)
כאשר רוב האינטראקציות היו בצורה מדהימה מְעַצבֵּן.
כל תערוכה היא אינטראקטיבית ושובבה,
ומסתכלת בכיף על התסכולים סביבנו.
מי יודע: נקווה שבשנת 3000, כל החוויות המעצבנות הללו אכן יהיו רחוקות.
----
מתוך ניוזליטר של
מגזין Smashing
www.smashingmagazine.com