כתבה פנים.jpg

מציאות החיים ההפכפכה של התקופה התקופה האחרונה מבלבלת את כולנו. אף אחד לא יודע אם נחגוג את החג ביחד עם המשפחה המורחבת או לבד עם המשפחה הגרעינית, אם נחגוג בגדול או בקטן, אבל מה שבטוח: כך או כך נרצה לשמח. תקופת החגים היא תקופה נהדרת להפגין הערכה כלפי האנשים החשובים בחיינו. מתנות תמיד מתקבלות בברכה ומוסיפות מימד של אהבה ואכפתיות למפגש המשפחתי. לרגל החגים המתקרבים שמחונים מציעה 5 מתנות מעוצבות, שכל בית יהודי צריך, שתשמחו להביא איתכם למארח, או לחילופין לשגר עד הבית של היקרים לכם.



מעמדי זמירות: מעמדי הזמירות האלגנטיים של שמחונים עשויים קריסטל אמריקאי יחודי. הם מהווים את השילוב המושלם בין סטייל עכשווי לברכות המסורתיות. ויהפכו כל שולחן, לשולחן חג מפואר ורב הוד, שתמיד חלמתם עליו.

לאתר שמחונים

מארזי שנה טובה: הכירו את המארזים של שמחונים לשנה טובה : המארזים שלנו נולדו כדי לשמח, להפתיע, להביע אכפתיות ולחבק מרחוק.
הם מגלמים בתוכם את החזון שלנו לאיך מתנה מושלמת אמורה להיראות, ומשלבים בתוכם את כל העולמות.

המארזים זמינים לרכישה באתר בלבד.

לחצו כאן לקולקציה המלאה>>>


נטלות: נטלה יכולה להיות סתם כלי מפלסטיק ויכולה להיות אביזר בעל אמירה עיצובית שמוסיף שיק לחלל. לשמחונים קוקלציית נטלות יפהפיה בדגמים שונים, שיוסיפו כבוד לטקס נטילת הידיים.



מפית לחלות: חג כמו ראש השנה ראוי לכיסוי חלות משלו. לא עוד כיסוי "לכבוד שבת קודש", אלא כיסוי חלות חגיגי לחגי תשרי, שישמר מחג לחג ויוסיף רובד נוסף ונוסטלגי למסורת המשפחתית. הכיסויים של שמחונים הם כיסויים דמוי עור, שנראים ומרגישים אחרת לגמרי מהכיסויים הרגילים.



סדר סימנים במגוון סגנונות: לשמחונים מבחר ברכונים המכילים את סדר הסימנים בעלות גימור מוקפד בגדלים שונים ומחומרים שונים הברכונים מאופיינים באותיות מאירות עיניים, שוליים מוזהבים, נייר איכותי, כריכת עור משובחת, או כריכת דמוית עור המשדרת יוקרה וטוב טעם.



סט הבדלה: לכל שבוע יש סוף, וסט של "סדר ההבדלה" מהווה מתנה נפלאה ושימושית לסגור איתה את השבוע. כל משפחה תשמח לקבל סט דמוי עור מהודר ואלגנטי.



את המוצרים תוכלו לרכוש בנוחות מהבית דרך חנות הדיגיטלית החדשה והמאובטחת שלנו ברשת, ולקבל את המוצרים במשלוח מהיר חינם ברכישה מעל 350 ש"ח.

או באחת מחנויות הרשת. תושבי בני ברק והסביבה? מוזמנים להשתתף בפתיחה החגיגית של החנות החדשה שלנו בבני ברק וליהנות מהחנות המרווחת וממבצעי השקה.
  • כתבה חוץ.jpg
    כתבה חוץ.jpg
    KB 27.2 · צפיות: 389