נדיר בימינו להשתתף באירוע, בין אם אירוע עסקי ובין אם אירוע משפחתי, ולצאת ממנו ללא מזכרת ממותגת. מזכרת משרתת את שני הצדדים, המשתתפים מרגישים שהם יצאו עם משהו ביד, ועורכי האירוע נהנים לחלוק עם האורחים שלהם מוצר שמנציח את הרגע.

אז מה הסוד למזכרת יהודית מנצחת? שמחונים, החברה המובילה בישראל למזכרות ממותגות לאירועים, כאן כדי לסייע עם טיפים שיעזרו לכם לבחור מזכרת שלא תשכח.


שימושיות: מזכרת בראש ובראשונה צריכה להיות שמישה. זה צריך להיות מוצר נוכח בחיי היום יום, או בתחנות קבועות במהלך השנה (שבתות, חגים). לא לחינם המזכרות הפופולאריות ביותר הם ברכונים, זמירונים, ספרי תהילים וסידורים. אלו מוצרים שיהודי תמיד יעשה בהם שימוש.

איכות: מזכרת אמורה לתפקד לטווח ארוך (האידיאל – לנצח). היינו שמחים לדעת שמי שקיבל את הזמירון שלנו ישתמש בו גם בעוד עשור. בחירה במזכרת איכותית, כרוכה היטב, מחומרים שמחזיקים זמן ובעלת הדפסה מאירת עיניים שלא דוהה, יעזרו למזכרת שלנו לעשות את העבודה לאורך זמן. וזו בדיוק הסיבה בגללה אנחנו כל כך מקפידים על איכות המוצרים שלנו, כחברה אנחנו מבינים שהמוניטין שלנו תלוי לא רק בשאלה עד כמה המוצרים שלנו יפים, אלא גם בעובדה שהם שורדים את מבחן הזמן.

עיצוב: כאשר אנו מעניקים מזכרת, אנחנו יודעים כי ככל הנראה כבר יש לרוב האורחים שלנו מוצרים דומים בבית. הדרך שלנו להבליט את המזכרת שלנו היא בעזרת הקנקן, עיצוב אלגנטי, קלאסי ועדכני, שיכנס ללב של כל אחד. למשקיעים באמת אנו מציעים ב"שמחונים" להתאים את המזכרת לקונספט ולצבעי האירוע, מתוך מגוון רחב ומפתיע של צבעים בהתאמה אישית.

ערך מוסף: אנשים אוהבים מתנות בעלות ערך מוסף. ומזכרת, יותר מהכול, אמורה להיות מתנה כזו. למזכרת נטולת ערך אמיתי, למשל מגנט למקרר עם תמונה של הזוג וכיתוב "תודה שהשתתפתם בשמחתנו", יהיו פחות קופצים. לעומת זאת, למגנט עם תמונה של האורח, משפט מעורר השראה או חריטה פרסונלית, יהיה ביקוש רב. בשמחונים ניתן לחרוט הקדשות על כל המזכרות או לחרוט לוגו של האירוע או של החברה.

יצירתיות: נכון, תמיד אפשר להביא ברכון, אבל אנו מציעים לחשוב מחוץ לקופסה. במהלך השנה יש נקודות בזמן שאפשר לנצל לשם נתינת מזכרות אחרות: "סדר הסימנים" באירוע לקראת ראש השנה, "הדלקת נרות חנוכה" בחודש כסליו, "מגילת אסתר" בחודש אדר וכן הלאה.

התאמה לקהל היעד: בחרתם להביא ברכון? נא התאימו את הנוסח. אם הקהל שלכם מורכב מאורחים מעדות שונות, דאגו להביא ברכונים בכל הנוסחים: ספרד, אשכנז ועדות מזרח, בחלוקה ההולמת את אופי קהל היעד, וכך כולם יהיו מרוצים (ואף יעריכו את המאמץ והאכפתיות שלכם).

לא רק חתונה או בר מצווה: יש מגוון אירועים, חלקם נישתיים וקטנים יותר, שניתן לתת להם מזכרת, ודווקא בהם ניתן לגוון יותר. פופולארים במיוחד הם ערבי נשים, החל ממסיבת חברות לפני חתונה עד הפרשות חלה, לכבודם השקנו בשמחונים מזכרות יעודיות: תפילון "אוצר הנחת", הדלקת נרות, הפרשת חלה ועוד.

פרוג כתבה בפנים.jpg


מחפשים מזכרת? אנחנו מזמינים אתכם עוד היום לרשת חנויות שמחונים בבני ברק וירושלים או לחנות הדיגיטלית שלנו להתרשם ממגוון ענק של מזכרות יהודיות, מעוצבות ויצירתיות לכל סוגי האירועים, בקשת מחירים רחבה (כדי להבטיח שכל אחד ימצא מזכרת שהולמת את התקציב שלו), במגוון צבעים מפתיע (שמאפשר התאמה לסגנון העיצובי), ובאיכות חסרת תחרות. על כל המזכרות שלנו ניתן לחרוט הקדשה ולוגו של האירוע ב100- ש"ח בלבד, בהזמנת 30 יחד ומעלה.


לרכישה באתר עם משלוח חינם (ברכישה מעל 350 שח) לחצו כאן: