ב"ה
צוות מומחי נובה משכנתאות:
"אל תדחו תשלומי משכנתא לפני שאתם קוראים את הכתבה הזאת!"

הבנקים אינם פועלים ללא רווח, כל הקפאת תשלום המשכנתא בכמה חודשים – עשויה לעלות לכם ביוקר • מומחי המשכנתאות של נובה משכנתאות מגלים סודות ששווים לכם כסף

אז מה אתם אומרים, להקפיא תשלומי משכנתא בזמן המלחמה לכמה חודשים, זה רעיון טוב?

ובכן, לא. זה רעיון לא טוב בעליל.

בואו נסביר: אומנם אנחנו מקפיאים את התשלום לכמה חודשים ולכאורה זה נראה שכעת הרווחנו. אין לנו משכנתא לשלם בתקופה לחוצה זו, אך האמת היא שמצטברים על ההקפאה הזאת ריביות והצמדות שעשויות שעולות ביוקר.

הבנקים הם בעלי עסקים לכל דבר ועניין. ההקפאה הזאת לא בחינם, להיפך, היא יכולה לעלות לכם ביוקר.

בדיוק כמו בתקופת הקורונה (כן, הייתה תקופה כזאת לפני איזה שלושת אלפים שנה). אנשים חשבו שלהקפיא את תשלומי המשכנתא זה הרעיון הטוב ביותר, אך האמת שהם שילמו על זה הרבה מאוד כסף וחבל.

לכן, הקפאת משכנתא צריכה להיות אופציה אחרונה.

כך לדוגמא לקוח שהגיע לייעוץ בנובה משכנתאות לאחר שהקפיא את המשכנתא בשנת 2020 בתקופת הקורונה, הופתע לגלות כי ביום ההקפאה עמדה יתרת המשכנתא על כ-540 אלף ₪ ובתום ההקפאה (לאחר 6 חודשים) עמדה היתרה על כ-580 אלף ₪, עלויות הקפאה של 40,000 ₪ בחצי שנה!

מה שניתן לעשות לפני שמגיעים לאופציה הזאת, יהיה לנסות לקחת הלוואות ללא ריבית. בנק הבינלאומי, כדוגמה, מציע הלוואות ללא ריבית בפתיחת חשבון חדש. חפשו את בנקים שמאפשריים הלוואות קצרות מועד ללא ריבית וללא הצמדה, הם עדיפים על הקפאה.

כמו כן, ניתן לנסות ולאחד הלוואות. איחוד הלוואות הינו כלי פיננסי המאפשר לאחד את הלוואות הקיימות אל תוך המשכנתא בריבית אטרקטיבית ותנאים טובים ובכך להפחית את תשלומי המשכנתא והלוואות כאחד.

משרדנו נובה משכנתאות פועל בתחום שנים רבות ומציע פתרונות יצירתיים עבור לקוחותיו בהתאם לדרישותיהם תוך ניתוח כלכלי מעמיק.

רוצה לחסוך אלפי שקלים?
תן לצוות המומחים של נובה משכנתאות לבדוק עבורך מה ניתן לעשות עם ההלוואות שלך בתקופה הנוכחית! לחץ כאן >>>
  • תודה
Reactions: tzach