את קולטת? ביגוד לכל המשפחה בכרטיס אחד!
הגרלת הענק של ישיבת אחינו לצעירים חוזרת • הכרטיס שמקנה לך את כל זכויות הלימוד של בחור מתחזק שיהפוך לבן תורה וגם מגוון פרסים יקרי ערך • זכין לו לאדם!

כמעט בכל כולל או ישיבה תמצאו את הבוגרים של ישיבת אחינו לצעירים, אברכים ובחורים בני תורה שנראים כמו כל חרדי ממוצע ברחוב, רק כשתתחילו לדבר איתם תגלו שקוראים להם עודד, ינון, גל ואיתן… את התורה שלהם הם חייבים לאיש אחד הלא הוא רבינו הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל שדחף ודרש את פתיחת הישיבה במטרה לתת למתקרבים את ההזמנות ללמוד כיצד לומדים דף גמרא, להשתלב בהווי הישיבתית ולגדול כמו בן תורה אמיתי.

כעת בהגרלה ההיסטורית גם אתם יכולים לזכות ולקחת חלק בקירובם של בני נוער שיגדלו בתורה בזכותכם, לתת כח למנהלי הישיבה שמחזיקים במסירות את הישיבה על מאות הרמי"ם, התלמידים והבוגרים שממשיכים להיות קשורים עד היום בקשר הדוק.
ומתן שכרה בצידה, כל התומכים בישיבה יזכו להיכנס להגרלת הענק על 360,000 ש"ח במזומן! ועוד מגוון פרסים ומתנות שוות, זאת כמובן מלבד הזכות העצומה בקירוב בן נוסף לאביו שבשמים על ידי התורה.

לחצו כאן לזכות בגדול ולקרב עוד בחור לתורה >>>

בישיבת אחינו לצעירים מציינים כי בשנים שעברו מאז ההגרלה האחרונה הם קיבלו אין ספור פניות מתורמים שרצו לזכות שוב ולהיכנס מחדש להגרלה ואכן לאחר מאמצים רבים ובעזרת נדיבים ובעלי עסקים שנטלו על עצמם את העול הכספי, הסכימה הנהלת הישיבה לצאת להגרלת הענק, בעידודם ובברכתם של גדולי הדור שליט"א.

בח״י השנים מאז ייסוד הישיבה עברו דרכו מאות בני נוער ובחורים שכיום מכהנים בתפקידים רמים ומפארים את כותל המזרח של עולם הישיבות, בחורים שאף אחד לא נתן להם סיכוי זכו והפכו לאברכים בני עליה ובני תורה והקימו משפחות לתפארת.

במכתב המיוחד שכתבו גדולי הדור לקראת ההגרלה הם מציינים את הפסוק 'אם תוציא יקר מזולל כפי תהיה' שזו היא הבטחה לכל מי שמחזיק ומחזיר נערים לאביהם שבשמים שיזכה להיות במדרגה כזאת שהקב"ה גוזר גזירה והוא מבטלה! (עפ"י רש"י שם).

מי מאתנו לא זקוק לישועה ולבטל גזירות קשות, זה הזמן לקנות לעצמכם את כרטיס הזהב שיזכה אתכם באלפי זכויות של לימוד התורה לדורי דורות וכמובן בסיכוי גדול מאוד לזכות בפרסי הענק וב360,000 ש"ח במזומן!

לזכיה בכרטיס הזהב, הקליקו עכשיו >>>