מדור עם כיתוב57.jpg

על המושג finger food שמעתם? אז... לא זה!

האם הרעב הוא אם היצירתיות? מסתבר שכדי לעורר את העובד המקסיקני המקבל את משכרתו באיחור, ביחס לקרקורי הבטן שמתעוררים בו... הלכה חברה פרסומית רחוק, אם...
נכתב ע"י מ. דניאל · ‏20/1/19 ·
  1. מ. דניאל
    קמפיין מסעיר במיוחד שעלה בכל כלי המדיה במקסיקו בימים אלו על ידי חברת הפרסום Grupo LVT, מקסיקו, עבור Afirme,
    מנצלת את הצורך של בני העם המקסיקני בכסף זמין עבור מחייתם כדי לשווק מוצר העונה להגדרה Early Wage.

    "לחיות חיים מתוך הלוואות עד להגעת יום התשלום", מסבירים המפרסמים. "כאשר הרעב מגיע והכסף כבר ניגמר ואנשים נוטים למשכן את חפציהם. ולפעמים, אם אין אפשרות אחרת, הם מחפשים תחליפי מזון. לקחנו את המושג 'אכילה עצמית' ויצאנו מחוץ לקופסא. כך נראה השלב הבא בו הרעב והיצירתיות נפגשים"

    על מנת לסייע לאלה ששכרם נרשם באמצעות Banco Afirme, נוצר המוצר המאפשר ללקוחות למשוך כסף מהשכורות שלהם לפני הגעתה במועד, על ידי כספומט Afirme.

    הכיתוב בתחתית המודעות הנו: "הרעב לא מחכה למשכורת שלך. מוטב לבקש שכר מוקדם של עד 6000 פסו, ישר מתוך כספומט Afirme הקרוב אליך ביותר".

    אם לקרוא לזה קמפיין נוראי, או גאוני, השארנו לכם. לנו נותר רק לקוות שהעם המקסיקני יטיב השתמש במוצר על מנת שהשלב היצירתי הבא, אכן לא יממש את עצמו.



    fingerfries.jpg
    handburguer.jpg

    handcroissant.jpg

    קרדיטים:

    סוכנות פרסום: Grupo LVT, מונטריי, מקסיקו.
    מנהל קריאייטיב קבוצתי: דנטה הרננדז דלגדו.
    מנהלי אמנות: גבריאלה ולנזואלה פרגרינה, דנטה הרננדז.
    קופירייטר: דנטה הרננדז דלגדו.
    אילוסטרטור: קאטאנו סילבה.
    סגן נשיא: לורנה Villarreal Treviño.
    מנהל קריאייטיב כללי: דניס צ'אפה טיג'רינה.
    סוכנות הפקה: חורחה Santoy.

    תגיות מאמרים

    Menifa, efrat1, ליקי ;) ו-22 משתמשים נוספים מודים על התגובה.

תגובות

בכדי לרשום תגובה, עליך להרשם לאתר.
  1. Menifa
    איזה ביצועים מדהימים
    חבז"ל
  2. דאבל אימפקט
    אהבתי את הכותרת :p
    תודה על השיתוף,
    איזה קמפיין!
    ממש ללקק את האצבעות...:confused:

    זה כמו המשך (not really) של הקמפיין שעלה בזמנו של "ביומו תיתן שכרו..."
    כנראה שזה חובק עולם למרות שזה מזעזע בתפיסה של מדינה שלמה.

    אניוואי,
    הייתי שמחה לראות שוקולד על הקרואסון או פחות דברים עם קונוטציה של דם,
    זה היה חזק גם בלי כל האדומים-האדומים האלה.

    אגב, למה זה באנגלית? זו השפה השלטת שם?
      Menifa ו-אשר כותבת מודים על התגובה.