עזר מציון: אומרים די לצרות בימי הסליחות

במידה שאדם מודד – מודדין לו. נצלו את ההזדמנות וקנו לכם אלפי סנגורים ליום הדין. היו שותפים בפעילות הענפה של עזר מציון לטובת חולי סרטן ובני משפחותיהם, עשו להם טוב ותזכו לשנה טובה ומתוקה מתוך בריאות שלמה ופרנסה טובה



רגע לפני יום הדין, לפני הימים הנוראים תגידו די לימים הנוראים שעוברים על 3,839 חולי סרטן מהם ילדים רבים שלא טעמו טעם חטא. תחשבו על זה רגע. לו הייתם עומדים למשפט בשר ודם, לו הייתם מקבלים זימון לבית דין, לא הייתם רוצים סנגור שיעמוד לצידכם מול הדיינים?

עכשיו תארו לעצמכם שלצידכם לא עומד סנגור אחד, עומדים קרוב ל־4,000 סנגורים. מהם כאלה שכלל לא חטאו. תינוקות של בית רבן עליהם אמרו חז"ל שאין בהם הבל חטא.

אין מי שלא שמע על ארגון החסד 'עזר מציון'. רבים בוודאי נעזרו באחד מהשירותים שהוא מספק לציבור. אולי אתם נמנים עליהם. בארגון שמכיר מקרוב את מצבם של החולים וחש את הגידול במספר החולים ושכיחות המחלה, מבקשים לומר די לצרות הללו ולהקל את סבלם של החולים ובני משפחותיהם.

IMG-20230906-WA0029.jpg


תורמים ואומרים די לצרות>

זו ההזדמנות שלכם לקחת חלק בפעילות הייחודית של עזר מציון למען חולי סרטן ולומר די לצרות שלכם. הקב"ה נוהג בנו מידה כנגד מידה. ובמידה שאדם מודד – מודדין לו. הושיטו יד לחולים ובני משפחותיהם ועזרו לעזר מציון לעזור להם ולהקל מעליהם את ייסורי המחלה ואת הצרות שהיא מביאה בעקבותיה. וה' הטוב ינהג בכם מידה כנגד מידה, יאמר לצרותיכם די ויגזור עליכם שנה טובה ומתוקה. שנה של בריאות שלמה.

זכרו! תרומה קטנה שלכם תסייע לאלפי חולים ובני משפחותיהם לחיות טוב יותר. כלומר, רבבות יהודים יחייכו בזכותכם ויוכלו להתמודד טוב יותר עם השלכותיה של המחלה האיומה. חז"ל בפרקי אבות מלמדים אותנו ש"עשה מצווה אחת – קנה לו סנגור אחד". דמיינו כמה סנגורים תוכלו לקנות לכם באמצעות 'עזר מציון'.

תורמים ואומרים די לצרות>

בימי הרחמים והסליחות אומרים די לצרות של אחרים, עוזרים לחולים שנאנקים בייסורים, מושיטים יד לארגון החסד 'עזר מציון' וזוכים לכתיבה וחתימה טובה, לשנה טובה ומתוקה!

IMG-20230906-WA0031.jpg


רוצים לומר די לצרות ולקנות לעצמכם אלפי סנגורים ליום הדין? לחצו כאן עכשיו