פדיון כפרות לשנה ללא מחלות
ב'עזר מציון' פותחים את שנת תשפ"ד עם כ־4,000 חולי סרטן ובהם ילדים רבים שזקוקים לליווי, תמיכה וסיוע. השנה נותנים את פדיון הכפרות לעזר מציון. גדולי ישראל יתפללו בעד התורמים כדי שהם לא ידעו ממחלות בשנה החדשה שזה עתה התחילה



ויחוננו ויאמר "פדעהו מרדת שחת, מצאתי כופר". מצאתם כופר. תרמו את פדיון הכפרות שלכם לעזר מציון ותזכו לגמר חתימה טובה ולשנה טובה ומתוקה. ובמידה שאדם מודד – מודדין לו. ה' הטוב ינהג בכם מידה כנגד מידה, ויעניק לכם שנה של בריאות שלמה בלי מחלות.

שמות התורמים יוכנסו בערב יום הכיפורים לתפילה אצל גדולי הדור שליט"א: ראש הישיבה, מרן הגאון רבי ראובן אלבז שליט"א, ראש מוסדות אור החיים בעיה"ק ירושלים; הרב הצדיק רבי אלימלך בידרמן שליט"א, המשפיע המפורסם בחסידותו והנודע באהבתו את ה'; והגאון הצדיק רבי שמעון גלאי שליט"א, ששמו נישא לתהילה בשער בת רבים כמי שברכותיו אינן חוזרות ריקם.

"ישלח דברו וירפאם". פדיון כפרות גרסת 2023. נכון לתשרי תשפ"ד ממלאים את המחלקות האונקולוגיות קרוב לארבעת אלפים חולי סרטן ובהם ילדים רבים. רופא במחלקה האונקולוגית אומר: "הסיכוי של ילד חולה סרטן להבריא גבוה יותר כשיש לו סביבה תומכת. זה רלוונטי לכל גיל ולכל מחלה אך במחלה הזאת במיוחד".

אביו של אחד הילדים החולים מספר במילים נרגשות על הפעילות של עזר מציון: "הבן שלי שהה בחדר בידוד למעלה מחודשיים. אני לא יכול לתאר לעצמי מה מרגיש ילד בן עשר שנמצא כל־כך הרבה זמן לבד, כמו כוח נפשי צריך בשביל זה. הליווי של מתנדבי עזר מציון נתן לו כוח נפשי שעזר להצלחת הטיפול. על החולים בסרטן נאמר הפסוק שאומרים ב'מנהג הכפרות: "כל אוכל תתעב נפשם ויגיעו עד שערי מוות".

אב ובנו הקטן החולה בסרטן קוראים לעזרה – "אנחנו צריכים את המתנדבים של עזר מציון במחלקה". עזר מציון פועלת כבר שנים רבות לתמיכה וליווי לחולי סרטן בבתי החולים אם ביצירת קשר עם הצוותים הרפואיים, העובדים הסוציאליים ואנשי הסיעוד ואם בסיוע בעניינים בירוקרטיים שונים שמאפיינים את הטיפול במחלה. בנוסף, פועלת עזר מציון לאיתור צרכיהם של בני המשפחה שנשארו בבית ומפעילה מתנדבים למתן עזרה גם להם.

בעזר מציון מסבירים: "כדי שהמתנדבים יוכלו לפעול צריך להפעיל מנגנון שלם שכולל הסעות, מזון, תיאומים ועוד. ככל שיש יותר חולים צריכים יותר מתנדבים. המצב הוא שהביקוש ל'מלווים' מטעם העמותה נמצא בעלייה והמחלקות מפוצצות בחולים שזועקים לעזרה".

--

רוצים ברכה שלא תדעו השנה ממחלות, רוצים פדיון נפש ליום הכיפורים? לחצו כאן עכשיו​