נכון שראש השנה כבר מעבר לפינה אבל אם עדיין לא הספקתם להתארגן על שי, דורון או מתנה, זה הזמן להתקשר ולא לוותר על הטוב ביותר. מגוון עצום של מתנות, מוצרים וקומבינציות שיתאימו את עצמן לכל תקציב וניסיון של מאות לקוחות ואלפי מקבלים מרוצים, מאפשרים לכל עסק, חברה, ארגון ועמותה, לנצל את תחילת השנה למתנה שווה.

כבר מאוחר מדי להזמין שי לחג, אמר הבוס בצער מעושה.

כבר יקר מדי לקנות מתנות ללקוחות, אמר מנהל החשבונות.

למי יש עכשיו זמן לתכנן מתנות כשההזמנות זורמות, אמרה המזכירה העמוסה.

למי יש ראש לארגן שי לחג כשהאינפלציה גואה והמיתון דופק בדלת, אמרה המנהלת.

יש מצב שאף אחד מהם לא הכיר עדיין את 'גיל גיפט', חטיבת המיתוג, המתנות והמוצרים של גיל גרופ. מאוחר? אולי. אבל תהיו בטוחים ששם יהפכו עולמות כדי שאתם תוכלו לפנק את העובדות (טוב. נו. גם את העובדים. למה להיות טרחניים). יקר? ממש לא. מגוון עצום של מוצרים, חבילות וקומבינציות שאפשר להתאים לכל תקציב. לתכנן? זו בדיוק המומחיות של האנשים היצירתיים של גיל גיפט. לארגן? בדיוק. אל תקומו מהכיסא. תנו לנו לעשות הכל: לתכנן. לעצב. לבצע. למתג. לארוז ולהגיש לכם את זה עד המשרד. ואפילו, אם תבקשו יפה, עד בית הלקוח/העובד/המנהל ואל תמחקו שום דבר.

רגע. זה עוד לא הכל. יש לנו גם שירות חדש ומעניין ששווה לכם להכיר. וזה ממש לא משנה אם אתם בצד הנותן או בצד המקבל...

יש לנו שירות בוטיק שתופר לכם מתנה (או חבילה) בהתאמה אישית. בדיוק לפי הצרכים של החברה/ארגון שלכם. זה לא משנה אם אתם מנהלים ועד מורים בבית ספר, עמותת חסד שרוצה להוקיר את התורמים, מפעל שרוצה לפנק את העובדים או חברה שרוצה לשמור על הלקוחות. תהיו מה שתהיו, אנחנו נתפור לכם חליפה בדיוק למידות שלכם. כן. חליפה במקרה הזה היא רק מליצה.

למה אנחנו?

כי אנחנו גדולים. מה זה גדולים, ענקיים. אבל אתם מקבלים שירות בוטיק כאילו הייתם הלקוחות היחידים. זו לא סיבה טובה מספיק? אז יש עוד. אנחנו קבוצה של אנשים יצירתיים שצברו המון ניסיון ביצירת ותכנון מתנות קונספט, חבילות חג ולבבות שמחים. עפים על עצמנו? לא בדיוק. כי יש לנו ברוך ה' כל־כך הרבה מכתבי תודה והודעות ברכה שאנו בטוחים שגם אתם תהיו מרוצים.

אז לאן אתם מתקשרים? למה להתקשר, לחצו כאן והכל יסתדר.

בינתיים, אם אתם כבר חושבים רחוק. כדאי שתציצו בקטלוג החורף שלנו. בקשו מאיתנו את הקישור.
תמונה גיפט.jpg
  • תודה
Reactions: CE3D ו-ורד10